IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Roadburn Presents: Pentagram + Trouble + The Devil's Blood Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-06-2009 13:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

ma 12 okt 09 in 013 Tilburg

Pentagram komt voor de eerste keer naar Europa. We hebben het hier over de invloedrijke AMERIKAANSE PsychoDoomic rockband rond Bobby Liebling, niet de gelijknamige Chileense band die toevallig deze zomer ook in de buurt onderweg is.
Trouble komt voor de eerste keer met nieuwe zanger (Kory Clarke van Warrior Soul).
Deze nu al legendarische line-up staat alleen in 013! Met The Devil's Blood gaat het erg goed dus logisch dat deze eenmalige avond openen.

Algemene informatie: Aanvang 19:30 | Zaal open 18:30 | VVK vanaf 20-6-2009
Tickets € 22,50 | Servicekosten € 3,45 | Dommelsch Zaal

Aanwezig!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-06-2009 14:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Fucking hell

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-06-2009 14:13 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Heel gaaf, alleen tegelijk met Porcupine Tree. Daar heb ik al een kaartje voor, dus noodgedwongen hier afwezig.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-06-2009 14:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Aanwezig!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Devotee
Usericon van Devotee
Posted 10-06-2009 15:19 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

Oh, dat The Devil's Blood dan ook speelt is nieuw voor mij. Leuk, aanwezig!

Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-06-2009 17:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hoera!

Bareuh...

Besatt
Usericon van Besatt
Posted 10-06-2009 21:16 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Duidelijk aanwezig

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2009 23:08 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zeker aanwezig ook al vind ik Kory Clarke totaal NIET by Trouble passen. En dan vooral niet nadat ik nummer van Trouble me them op zang op hun myspace gehoord heb.

Trouble vond/vind ik briljant, Warrior Soul vind ik ook briljant, maar helaas de combi Kory met Trouble werkt gewoonweg niet.

Maar ondanks dit gezeik van me ben ik er toch best wel weer erg benieuwd naar hoe het live op me overkomt als ik er zelf bij ben (dus geen opnames hoor)

En natuurlijk het goddelijke Pentagram helpt ook en The Devil's Blood is ook best wel geneig live (maar niet meer dan dat, op vinyl/cd zijn ze een stuk zterker)

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 11-06-2009 1:18 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Gaaf! Hier probeer ik zeker bij aanwezig te zijn!!

R.
Usericon van R.
Posted 11-06-2009 12:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zeker aanwezig

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 11-06-2009 19:51 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Eindelijkhe Sign of the Wolf in Nederland, en Trouble zonder Eric Wagner, ik ben benieuwd.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-06-2009 19:58 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

AANWEZIG!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-06-2009 15:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Goede kans dat dit wordt afgeblazen. Optreden op Hellfest vandaag is gecancelled omdat de band op het vliegveld in de VS is opgepakt met drugs in hun bagage. Vooral voor de zanger ziet het er slecht uit

Laat ze Eyehategod maar als vervanger regelen. Die ga ik nu bekijken

En Franse toetsenborden zijn kut

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-06-2009 15:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

R.
Usericon van R.
Posted 19-06-2009 15:50 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Waarzo staat dit nieuws?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 16:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hmm.. Ik denk toch niet dat Bobby het zonder zijn dagelijkse portie "medicatie" kan redden. Dus dat wordt moeilijk dan om hem hier te krijgen. Zonder Pentagram wordt het festival wel minder interessant, zeker nu Eric Wagner niet met Trouble meedoet. Lastig..
Edit: Misschien moet Bobby een portie spuiten vlak voor hij het vliegtuig ingaat, en dat de volgende spuit alweer klaarligt als hij het vliegveld in Eindhoven afkomt. Zou hij het een paar vlieguren zonder dope kunnen redden? Dat niemand dit aan zag komen trouwens, de foto's op Bobby's Myspace spreken toch boekdelen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-06-2009 16:08]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-06-2009 16:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 16:00 schreef bastianus het volgende:
Zonder Pentacle wordt het festival wel minder interessant

Je zit écht al te lang in dat Brabant, hm?

Bareuh...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 16:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 16:04 schreef De Ulk het volgende:
Je zit écht al te lang in dat Brabant, hm?

Oeps. Nou ja, het betekent hetzelfde. Beetje dubbelop trouwens ook, Pentacle en Pentagram in de Baroeg.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-06-2009 20:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 juni 2009 15:50 schreef R. het volgende:
Waarzo staat dit nieuws?
dat is het gesprek van de dag in de persarea van Hellfest momenteel...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-06-2009 10:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 16:08 schreef bastianus het volgende:
Oeps. Nou ja, het betekent hetzelfde. Beetje dubbelop trouwens ook, Pentacle en Pentagram in de Baroeg.

jammer dat het om 2 verschillende Pentagram's gaat

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2009 17:06 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hoe zit het nou met bobby darlin'

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2009 18:32 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Pentagram heeft kennelijk wel met Bobby na het vliegveld-incident opgetreden.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-09-2009 23:30 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Trouble met Cory was goed te pruimen op Wacken. Beste van heel wacken zelfs. Vette strot heeft die gast. en Pentagram. tsja.. eenmalige gelegenheid van deze geweldige cult band, niet laten schieten.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 09-09-2009 16:02 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Zo, net twee kaartjes besteld. Zin in!!!

R.
Usericon van R.
Posted 09-09-2009 16:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Idd.. ik ook.. het kan niet anders dan gaaf worden

R.
Usericon van R.
Posted 02-10-2009 19:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Blijft voor mij spannend of Pentagram wel 100% door zal gaan.. al die wilde westen verhalen op het net over het niet komen opdagen van Pentagram...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com