|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 1 augustus 2009 Lamb Of God Melkweg (Oude Zaal), Amsterdam aanvang: 20:00 uur open: 19:00 uur toegang: € 16,00 + lidm |
|
JUIST! Aanwezig! |
|
VETTT! HEEEEN!! |
|
Woep!Zo dichtbij huis!Jaaaaaaaa! Oh nee gatsie.ben ik waarschijnlijk arbeiten@Wacken.Hoera en niet hoera. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 10-06-2009 23:57] =) |
|
Ticket binnen |
|
Wauw! Fucking VET!!! Aanwezig!! |
|
Over 2 weken eerst even warmdraaien op Graspop, om dan 1 Augustus de Melkweg vakkundig af te breken. Por Vida |
|
Alleen de Oude Zaal? Is dat niet ietwat klein voor LoG? Por Vida |
|
LoG is gaaf in een kleine zaal, heb ze ergens vorig jaar of het jaar daarvoor in De Lantaarn in Hellendoorn gezien, dat is pas een kleine zaal! |
|
quote: Inderdaad! Dat was echt super vet. Ik zat al te wachten op hun eigen club tour. Leuk dat ze op al die festivals staan, maar ik zie ze liever in een zaal(tje) |
|
quote: +1, Graspop is overigens de eerste keer dat ik ze zie op een festival, ben benieuwd! |
|
Kaarten besteld |
|
Aanwezig! om te rossen in de Melkweg! [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 06-07-2009 22:34] |
|
Kaarten reeds binnen, 1e dag van mijn vakantie... godverdomme nice kickoff!!!! Nu al verschrikkelijk zin in, absoluut. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Mijn kaarten zijn binnen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hoewel ik Lamb of God niet zoveel aan vind, misschien toch aanwezig. Lekkor dichtbij. |
|
quote: Nice, Erik! |
|
quote: Verwacht alvast maar wat afgevaardigden uit Balk How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Gig is verplaatst naar de MAX! (dus niet meer in de oude zaal). Ah! Balk is van de Partij! |
|
Iemand nog interesse in 2 kaartjes? Ik heb er twee over die tegen kostprijs (€23,15 per stuk) weg mogen... O ja, de kaartjes kun je bij me ophalen, kunnen van eigenaar ruilen vlak voor de show en kunnen natuurlijk ook naar je worden opgestuurd. update 29 juli: kaarten zijn inmiddels van eigenaar gewisseld. [Dit bericht is gewijzigd door this.calling op 29-07-2009 21:12] |
|
Kaarten binnen En nu maar hopen dat ze de oudjes 11th Hour en Ruin uit de kast halen. |
|
Deden ze op Graspop wel, dus daar hoef je niet bang voor te zijn! Uh ja, en niet heen helaas! |
|
Vanavond! |
|
Zin in! |
|
Hmnouh, vond er niet veel aan. Dacht met m'n fotopas maar eens te kijken of er misschien live meer aan is dan op CD, maar het viel me tegen. Ging er in als koek bij het massaal opgekomen nu/mallcore puistjespubliek, maar ik vond het verdomd eentonig - zelfs meneer Adler moest nogal geeuwen... Najja, in elk geval wat leuke plaatjes aan overgehouden. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |