IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Za. 01/08/2009 Lamb Of God @ Melkweg, Amsterdam Vorige pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-08-2009 10:57 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Weet je zeker dat je naar dezelfde show bent geweest? Donders gaaf en strak optreden!! Dikke chaos, vooral met Redneck en Black Label. The Lucifer Principle klonk ook prima .

Maar ja, misschien val ik wel onder de nu/mallcore-kids.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-08-2009 11:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Je hebt wel een Walls Of Jericho-avatar.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 02-08-2009 11:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Valt dat tegenwoordig ook al onder mallcore? Dan moet ik snel een andere avatar zoeken.

this.calling
Usericon van this.calling
Posted 02-08-2009 12:34 by this.calling Wijzig reactieProfiel van this.callingQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2009 23:10 schreef Martinator het volgende:
Hmnouh, vond er niet veel aan. Dacht met m'n fotopas maar eens te kijken of er misschien live meer aan is dan op CD, maar het viel me tegen. Ging er in als koek bij het massaal opgekomen nu/mallcore puistjespubliek, maar ik vond het verdomd eentonig - zelfs meneer Adler moest nogal geeuwen... Najja, in elk geval wat leuke plaatjes aan overgehouden.

Het publiek bestond idd voor een deel uit 'jeugdige wanna be's', maar dat neemt niet weg dat dit een enorm feest was. Zaal was nokkie vol (en bloedheet) en die ging volledig uit zijn dak. Wat een puinhoop, maar wat een feest om mee te maken.

yelmer
Usericon van yelmer
Posted 02-08-2009 12:49 by yelmer Wijzig reactieProfiel van yelmerQuote dit berichthttp://erebus.nl

Topavond gehad, jammer van die inval gitarist. En een wat houterige start, nouja de sfeer was in ieder geval geweldig

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-08-2009 12:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Volgens mij waren jullie bij een ander concert dan ik, ik stond namelijk tussen de stereotype metalboeren van rond de 30. Je weet wel, kisten, lang smerig haar, zwarte broek, metalshirtje aan. Anyway, was een mooi feestje.

Kon wel merken dat het de 1na laatste show van de tour was, de band was wat minder energiek. Chris had nog een paar mooie fuck-ups en was niet zo strak als ik verwacht had. Props trouwens voor de Unearth-gitaardude!

yelmer
Usericon van yelmer
Posted 02-08-2009 12:55 by yelmer Wijzig reactieProfiel van yelmerQuote dit berichthttp://erebus.nl

quote:
Chris had nog een paar mooie fuck-ups en was niet zo strak als ik verwacht had.

Inderdaad, heb em wel eens strakker zien spelen.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 02-08-2009 12:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 12:50 schreef Snaack het volgende:
Kon wel merken dat het de 1na laatste show van de tour was, de band was wat minder energiek.

Wel een mooie headwalk van Randy bij Walk With Me In Hell.

Daan Access
Woest
Usericon van Daan Access
Posted 02-08-2009 14:21 by Daan Access Wijzig reactieProfiel van Daan AccessQuote dit berichthttp://www.myspace.com/daniel_dijkstra

Woeste dag!

+ Indrinken met Guinness in de Ierse Pub.
+ TLP Monster show, goeie respons van publiek.
+ LOG Maakte alle goeie verwachtingen waar, jezus wat een show.
+ Doorweekt van zweet.
- Nieuw LOG shirtje gekocht (30 Euri toch wel erg duur voor een short sleeve).
- Jammer dat zang wat zacht stond en dat Mark er niet bij was.

Chris inderdaad wel strakker horen spelen, maar door de opgefokte sfeer was het gewoon een super gig. Zelfs weer eens de pit getrotseert

How about a nice cup of shut the fuck up!

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 02-08-2009 14:28 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Nou, prima vermaakt weer! Binnen gekomen precies in de soundcheck van LoG, biertje gehaald, naar voren gesjokt. Vet dat ze aardig wat nieuwe nummers speelden. Contractor en Set To Fail zaten er natuurlijk wel dik in, maar dat ze Broken Hands en Reclamation ook nog ff knalde was erg prettig.
Geniale band, geniale show, volgende keer weer

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 03-08-2009 10:51 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

Geweldige avond!, lomp druk, super publiek, goeie sfeer, Lamb Of God GENIAAL!!

tharos
Usericon van tharos
Posted 03-08-2009 13:17 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

Bruut optreden.
Ass kissing van Randy had alleen wel wat minder gemogen, hij bleef maar doorgaan!

Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 05-08-2009 10:32 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

Geen tijd om verder uit te zoeken en meer te doen dan verkleinen van de originelen, dus hier zijn was plaatjes:

The Lucifer Principle

Lamb of God:

Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 05-08-2009 15:16 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 10:57 schreef Tenderstrike het volgende:
Weet je zeker dat je naar dezelfde show bent geweest? Donders gaaf en strak optreden!! Dikke chaos, vooral met Redneck en Black Label. The Lucifer Principle klonk ook prima .

Njah, het is natuurlijk goeddeels een kwestie van smaak en gevoel en daarmee nogal persoonlijk, maar bij mij zijn originaliteit en instrumentale virtuositeit ook belangrijk. Opgewarmde Slayer en Pantera riffs in een nu-sausje doen me gewoon niet veel, hoe goed Chris ook kan drummen (de rest is bepaald niet bijzonder), maar ik hoopte dat het optreden me wat zou opwarmen voor de band en dat is niet echt gebeurd.

Dat de hele zaal uit z'n dak gaat is leuk, maar dat doen ze (met of zonder pilletjes - wat deelde die LoG roadie eigenlijk uit?) bij een gemiddelde house party ook en dat kan ik met de beste wil van de wereld geen muziek noemen. Nee, zo erg is LoG natuurlijk ook weer niet, maar als ze nou eens Original American Metal gingen maken zou ik waarschijnlijk een stuk blijer zijn...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com