|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hier 2 footoo's van mijn sinds vanavond voormalige kelder. Ik heb er gister m'n laatste biertjes in gedronken. |
|
Dat is een vet heersende kelder! Ik wil ook een kelder... misschien kunnen we hier in Veenendaal met wat lui ergens zo'n ding kraken. |
|
Uhm, nee ik ga verhuizen... |
|
quote: Naar een grotere/ diepere kelder? (K vraag maar...) Misschien zelfs een crypte? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-03-2002 17:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij was eerst nog strakker. Toen ik deze foto's maakte (gister) was de helft van de meubels, posters etc. er al uit. Maar het is zekerz een coole kelder. Damn, wat ben ik daar vaak dronken uitgekropen... |
|
quote: ...nee... naar een garage |
|
hehe, marlboro freaks Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Garages zijn ook wel cool. Alleen niet zo evil. Vooral niet als er een auto in staat. |
|
Hey cool joh.. Zoiets zou ik ook wel willen.. Eens aan de huisbaas vragen of ik z'n kelder mag verbouwen.. As if... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
kelders heerschen |
|
ja.. je kan in ieder geval niet van de trap pleuren als je dronken die kelder uit gaat, wat met een kamer op een bovenverdieping veel te vaak het geval is "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Je kan natuurlijk wel achterover vallen als je net boven aan de trap bent. |
|
voor ons belgjes is het misschien niet meer zo aan te raden om een kelder te verbouwen......is nogal een moeilijk onderwerp maar toch, some day moet ik dat ook hebben en ineens repetitieruimte / homestudio van maken "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Da's een fijne kelder... Ik ben zelf meer van de "zuupn' in't cafee"-groep, maar toch.. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Yep, ik weet er alles van |
|
Hahahahahahahaha!!!!!!!! |
|
quote:mhjah, vrijdag is goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Vrijdag ben ik er niet. Hmm, alweer niet... hmm... Maar misschien zondag na Arnhem, of volgende week of zo... Hmm, is alleen lastig want kelders liggen meestal onder huizen. En aangezien in de meeste huizen hier mensen wonen... |
|
quote:maandag ga ik naar no mercy.. kunnen wel een kerk kelder kraken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ja, maar ZONDAG gaan we naar Arhem naar dat Waking the Dead 3 festival! Moeten we trouwens nog wat afspraken over maken van hoe laat en zo... |
|
Kelders ruiken lekker Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ja is goed ik bel je wel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Da's goed. Zaal is open om 18.30 uur... |
|
Niet slowchatten, gebruik icq/mail/telefoon maar hiervoor |
|
hmm ik heb opdit moment een deja vu gevoel . Ik heb er ontzettend zin in! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |