|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal waar.. Bij mij en m'n vriend zijn al onze vrienden gemeenschappelijk. Hij gaat al eens iets drinken met m'n beste vriendin en ik ga al eens iets doen met een van 'zijn' vrienden zonder dat hij erbij is.. Ik zou onnozel worden als we alles samen zouden moeten doen. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
dat herken ik , gelukkig mag ik de vrienden van mijn vriend stuk voor stuk erg graag! en hij die van mij. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 20-08-2002 15:45] Don't blush when I rip you open |
|
quote:Juist, dit is een heel belangrijk punt. Ik kan er overigens ook niet tegen als een vriend van me mij zegt dat het "niks wordt en toch snel uit zal gaan". Fuck dat soort gedachten, hou ze maar voor je. |
|
Soms lijkt het wel alsof vrienden je je geluk niet gunnen met opmerking als "het houdt vast geen stand". Maar misschien zeggen ze het wel om je te beschremen. Anyway.... vaste vriendengroepen en nieuwe partners is altijd lastig in het begin, maar als je eenmaal aan elkaar gewent bent hoeft het geen probleem op te leveren, mits je elkaar in zijn/haar waarde laat. bla...bla...bla... |
|
hmmz ik ben er zelf nooit vrienden aan verloren op die manier, maar ik kan het me wel best voorstellen uit de verhalen die ik wel eens hoor...Zelf heb ik wel eens voor een paar maandjes een vriendin gehad die mijn vriendengroep niet echt accepteerde..en sommige mensen uit dat groepje maar niet echt goeie vrienden van mij hadden mij zelfs aangeraden om het uit te maken......dus toen heb ik er verder maar niet meer over gesproken met mijn vrienden, en het gescheiden gehouden...maar het bleek toch maar van redelijk korte duur te zijn... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Misschien wel, maar ik vind dat daar geen reden voor is als zo'n vriend mijn vriendin pas 1 of 2 keer gezien heeft. |
|
ach tegen mij zeggen ze het nooit. Ze zijn veel te blij dat ik weer eens aan de man ben hahaha bla...bla...bla... |
|
quote: Helaas staan mensen erg snel met hun oordeel klaar! Don't blush when I rip you open |
|
ik vind dat wanneer iemand totaal veranderd door een vriend of vriendin dat die persoon eigenlijk nog niet toe is aan een relatie. je moet jezelf kunnen blijven toch?! ik ken wel jongens die door hun nieuwe vriendin niet meer uitgaan, niet meer bellen etc. dat moeten ze dan maar zelf weten, je weet iig wel wat je als vriend aan hun hebt, vrij weinig dus.... |
|
Het is zeker niet cool als "vrienden" je in de steek laten omdat ze een relatie hebben ,gelukkig heb ik op die manier (nog) geen vrienden verloren. Maar wat ik veel erger vind is als "vrienden" van je profiteren,liegen en achter je rug om zitten te zeiken ! I laugh untill my head comes off |
|
quote: Zeker waar, echte vrienden zeggen het als er iets is! niets is vervelender om er achter te komen dat je vrienden je partner, achter je rug om, afzeiken! Don't blush when I rip you open |
|
Ja aan dat hypocriete gedrag kan ik me dood ergeren. In je gezicht zeggen dat je nieuwe vriend een leuke gozer is en dat jullie zo goed bij elkaar passen. En achter je rug op alles aan hem afkraken. bla...bla...bla... |
|
quote: Juist en ik spreek uit ervaring jammer genoeg! Die mensen kunnen verbranden voor mijn part! Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb niet zo haatdragend, dus verbranden hoeft van mij niet. Ik laat ze over het algemeen rustig in hun eigen vet gaar koken. Negeren werkt prima. Zeker als na een paar weken opeens vragen of er wat is. Haha dan kunnen ze dus de volle laag van me krijgen. Vriendschap is voor mij erg belangrijk dus als vrienden elkaar verraden door achter elkaars rug om over elkaar te lullen is het voor mij einde verhaal. Vrienden zijn mensen die je kunt vertrouwen. Als er dingen zijn waar je over van mening verschilt moet je dat tegen elkaar kunnen zeggen. Zo niet... dan ben je geen vrienden maar kennissen in mijn ogen. bla...bla...bla... |
|
ik herken dit ergens wel, maar echt laten vallen hebben vrienden van mij nooit gedaan, veranderingen in gedrag zie ik wel vaak, jezelf zijn is in zon situatie niet voor iedereen even makkelijk en al helemaal niet als je geen vertrouwen in jezelf hebt |
|
quote: meestal worden dat heeeele vage kennissen Don't blush when I rip you open |
|
Niet altijd. Soms worden doie kennissen vanzelf weer vrienden na verloop van (veel) tijd. bla...bla...bla... |
|
min beste vriendin gaat al ruim 2 jaar met een kerel en eerst nam ze nog welles de tijd voor andere sociale contacten te onderhouden maar nu is het net alsof ze getrouwd zijn...hij claimt haar helemaal...dus zie ik haar bijna nooit meer.... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: als dat jouw beste vriendin is dan wil ik niet weten wat die andere vriendinnen voor mensen zijn Maar het is natuurlijk heel jammer dat mensen zoiets doen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
tja ik bedoel wij waren heel close totdat ze met die asshole ging nu dus niet meer luuuuuuv is in the air......... |
|
Wat een b.s. allemaal. Gun je vriend(inn)en een fijne relatie, zoek zelf ook eens het contact op met hun. Moet van twee kanten komen. En als je effe nadenkt is het vrij logisch dat je vriend(in) veel tijd wil doorbrengen met zijn/haar geliefde, als je hem/haar dat niet gunt ben je lekker egoïstisch bezig. |
|
ik vind eigenlijk dat hun dan egoistisch zijn.. ik bedoel echte vrienden blijven toch vrienden??? |
|
quote:Echte vrienden behoren vrienden te blijven, ookal zie je elkaar wat minder. |
|
quote: ben ik het mee eens. Ik had ook een echte goede vriend maar toen hij zijn huidige vriendin heeft ontmoet heb ik hem nog amper gezien (en het is al een jaartje aan de gang) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |