IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Goede vrienden die Soft worden door een vriendin / vriend Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-09-2002 18:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 16 september 2002 9:15 schreef Falkh het volgende:
Ik zelf heb de ervaring dat bepaalde mensen je gaan negeren. Ik vind mijzelf een toegeweide metalhead in hart en nieren. Ik praat daarom graag over metal. Maar zoals ik nu wel achter ben ik dus de enige met deze interreses! En men verrekt het dan om maar een seconde te luister wat ik te vertellen heb. Je word dan achter je rug om beschuldigd van dat je; Saai bent, en dat je nergens ander over kan praten, oftewel je bent een kneus.
Het zijn dan nu ook niet meer dan kennisen omdat ze het gewoonweg niet belangrijk vinden om naar een (vriend) te luisteren. Ik was hier behoorlijk door op mijn pik getrapt. Maar als ze dan een keer een cd'tje nodig hebben dan ben je opeens de aardige, spontane metalfreak.
Achterbakse tyfuslijers zijn het allemaa.
Hee dude, het lijkt me nogal logisch dat mensen die NIET geinteresseerd zijn in metal ook niet naar verhalen over metal willen luisteren.

Maarrrr.... wat ik niet snap, waarom willen die mensen METAL CD's van je lenen?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-09-2002 18:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 18:00 schreef Vargen666 het volgende:
Maarrrr.... wat ik niet snap, waarom willen die mensen METAL CD's van je lenen?
Om ruig over te komen bij hun vrienden zonder vriendin .


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-09-2002 18:03 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

De enige goede vriend die soft is geworden is nu al weer meer zoals hij vroeger was (minder soft dus) maar een andere vriend loopt de hele tijd achter de reet van zijn ex-vriendin aan en dat vind ik wel gruwelijk irritant


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 16-09-2002 22:09 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

ik ook!


Dit slaat nergens op.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 14-11-2002 18:07 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

ik ook!


Follow the freezing moon...


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 14-11-2002 18:27 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:39 schreef Vargen666 het volgende:
Ok Shadow, da's waar. Dat soort gedrag kan ik ook niet tegen. Ik probeer overigens zo ongeveer om de week bij mijn vrienden te zijn.


dat is dan nieuw


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-11-2002 18:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 18:27 schreef witch het volgende:
dat is dan nieuw


Haha, oops Vargen.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2002 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stille hint


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 14-11-2002 18:48 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

het is toch raar dat je eerst 3 keer per week bier met elkaar drinkt en als je dan een vriendin hebt niks meer van je hoort erg jammer maar ja laat ook maar zitten kan mn energie wel beter besteden.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 14-11-2002 18:51 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Doe dit maar via e-mail, want om dit zo in public en ook nog eens achter de rug om te zeggen vind ik ook niet echt getuigen van vriendschap.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 14-11-2002 19:06 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

die vriendschap is helaas toch al naar de klote denk ik en hij weet best hoe ik er over denk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2002 19:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fijn dat je hem het geluk van een fijne relatie niet gunt.

Raar dat veel mensen vriendschap als een verplichting zien. Ik dacht toch altijd dat zoiets lekker natuurlijk komt. Een aantal vrienden van me kan ik ook maanden niet zien, en dan ineens meerdere keren per week, het maakt allemaal niks uit, elkaar in je waarde laten heet dat.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 14-11-2002 20:08 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

ik gun hem alle geluk van de wereld maar ik snap niet waarom een relatie tussen een vriendschap kan komen te staan


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-11-2002 20:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Witch, het heeft helemaal niets met mijn relatie te maken maar met het rare gedrag van iemand (je weet wel wie) tegenover mensen die zich graag zijn vriend noemden.



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-11-2002 20:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 14 november 2002 20:08 schreef witch het volgende:
ik gun hem alle geluk van de wereld maar ik snap niet waarom een relatie tussen een vriendschap kan komen te staan

Liefde is soms gewoon interessanter dan vriendschap.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 14-11-2002 20:17]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 14-11-2002 20:25 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Gelukkig kon k bij al mijn vriendinnen gewoon mijzelf blijven, als ik moet veranderen of mijn vrienden niet kan zien ben ik er klaar mee.
1 vriendin kwam er zelfs achter dat mijn vrienden een stuk socialer een cooler waren als die van haar, hellaas was ze erug inpulsief en ging ze weer naar dance luisteren, ze ontmoete een kneus van 25(zij toen 16) met een auto en een baan die haar alles betaalde en overal heen bracht, voor hem heeft ze het uitgemaakt met mij, dit heeft nu een jaar geduurd en alwwer is ze erachter dat mensen in de rock/metal wereld zich een stuk socialer opstellen tegenover andere mensen wel of niet metal.


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 14-11-2002 20:36 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 20:16 schreef Vargen666 het volgende:
Witch, het heeft helemaal niets met mijn relatie te maken maar met het rare gedrag van iemand (je weet wel wie) tegenover mensen die zich graag zijn vriend noemden.



Arjen mail me effe (linda@nattekran.net)wat je nou bedoeld


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 14-11-2002 21:01 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Hmm.. k, laat ik ook es posten..

ik ben zelf best lang 'single' geweest om die reden (iemand vinden die bij me pastte en mezelf in m'n waarde laat).

Gelukkig heb ik nu een pracht van een vriendin (sinds 3-4 weken) gevonden. En ook al zie ik haar best vaak in de week, heb ik genoeg tijd om nog steeds met al mijn vrienden als normaal om te gaan. (Het helpt dat ze dezelfde uitgaansplek heeft, dus kunnen we allebei rondlopen, met eigen vrienden socializen en toch nog samen uit zijn )

Oh, en vrienden die ineens niets meer mogen doen van hun vriend/vriendin, tja... nogal behoorlijk irritant. Was een gast die best een goede vriend was waar dat ook bij gebeurde. Die hebben we vriendelijk verteld dat ie wel wat aan die vriendschap met ons mocht doen... heeft ie ook gedaan ook. Dan weet je wat echte vriendschap is.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-11-2002 22:04 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 21:01 schreef Astaroth het volgende:
Hmm.. k, laat ik ook es posten..

ik ben zelf best lang 'single' geweest om die reden (iemand vinden die bij me pastte en mezelf in m'n waarde laat).

Gelukkig heb ik nu een pracht van een vriendin (sinds 3-4 weken) gevonden. En ook al zie ik haar best vaak in de week, heb ik genoeg tijd om nog steeds met al mijn vrienden als normaal om te gaan. (Het helpt dat ze dezelfde uitgaansplek heeft, dus kunnen we allebei rondlopen, met eigen vrienden socializen en toch nog samen uit zijn )



Ik wil geen roet in het eten gooien, maar 3-4 weken in een relatie is heeeeeeeeeeeel erg kort natuurlijk om daar al iets zinnigs over te zeggen.


Bazzio Attacks!!!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 03-12-2002 23:45 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Bazzio>>Shuddup.
As you might've figured out already, ben ik dat vriendinnetje dus. En om ook maar meteen mee te gaan in dit topic: ik heb bij HEEEEEL VEEEEL vrienden meegemaakt dat ze helemaal veranderen door hun vriend/vriendin (ik ben er zelfs drie keer een 'beste' vriendin door kwijtgeraakt.
De ene was er nooit meer, voor de andere bestond ik gewoon niet meer, en de andere, (toch nog stiekum mijn beste vriendin na besloten te hebben dat ik en haar vriend nooit meer in dezelfde ruimte komen) verloor haar ruggengraat (hij's nogal dominant en ze veranderde nogal in een jaknikker)
Mahgoed, aangezien ik heb gezien hoe t fout kan lopen en hoe mensen in je directe omgeving zich eronder voelen, zal ik mijn vriend nooit dingen verbieden of hem in ieder geval zodanig veranderen dat hij 'soft' of whatever word, en zal het ook nooit toestaan dat het bij mezelf gebeurt. So there.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 03-12-2002 23:53]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2002 9:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 12:28 schreef altx het volgende:
(...) Hmmm, het kan ook anders: 1 van mijn 2 beste vrienden heeft al een tijdje een vriendin, maar we gaan nog net zo vaak met elkaar om als toen hij nog geen vriendin had. We hebben haar gewoon geïntroduceerd in de vriendenkring. Als we nu uitgaan of zo, hoeft hij niet te kiezen tussen zijn vriendin en zijn vrienden: we gaan gewoon met zijn allen. (...)



Sinds dat ik dit gepost heb, ga ik eigenlijk nog regelmatiger met hem (en haar) om. Helaas zijn we momenteel wel die andere beste vriend (die net als ik nog steeds geen vriendin heeft) aan het kwijtraken, omdat hij andere dingen belangrijker vindt dan onze vriendschap (welke dan, vraag je je misschien af, nou dat doen wij ook...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 04-12-2002 20:19 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

bij mij is het meer goeie-vrienden-die-geen-fuk-meer-van-zich-laten-horen-altijd-te-druk-zijn-nergens-meer-te-vinden-zijn--en- not returning my goddamn phone calls

oorzaak vriendin of uhh, tijdnood?


ok......

#pissed off mode OFF#



[Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 04-12-2002 20:25]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen