|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Om ruig over te komen bij hun vrienden zonder vriendin . |
|
De enige goede vriend die soft is geworden is nu al weer meer zoals hij vroeger was (minder soft dus) maar een andere vriend loopt de hele tijd achter de reet van zijn ex-vriendin aan en dat vind ik wel gruwelijk irritant |
|
ik ook! Dit slaat nergens op. |
|
ik ook! Winter is coming |
|
quote: dat is dan nieuw |
|
quote: Haha, oops Vargen. Bazzio Attacks!!! |
|
Stille hint |
|
het is toch raar dat je eerst 3 keer per week bier met elkaar drinkt en als je dan een vriendin hebt niks meer van je hoort erg jammer maar ja laat ook maar zitten kan mn energie wel beter besteden. |
|
Doe dit maar via e-mail, want om dit zo in public en ook nog eens achter de rug om te zeggen vind ik ook niet echt getuigen van vriendschap. |
|
die vriendschap is helaas toch al naar de klote denk ik en hij weet best hoe ik er over denk |
|
Fijn dat je hem het geluk van een fijne relatie niet gunt. Raar dat veel mensen vriendschap als een verplichting zien. Ik dacht toch altijd dat zoiets lekker natuurlijk komt. Een aantal vrienden van me kan ik ook maanden niet zien, en dan ineens meerdere keren per week, het maakt allemaal niks uit, elkaar in je waarde laten heet dat. |
|
ik gun hem alle geluk van de wereld maar ik snap niet waarom een relatie tussen een vriendschap kan komen te staan |
|
Witch, het heeft helemaal niets met mijn relatie te maken maar met het rare gedrag van iemand (je weet wel wie) tegenover mensen die zich graag zijn vriend noemden. |
|
quote: Liefde is soms gewoon interessanter dan vriendschap. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 14-11-2002 20:17] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Gelukkig kon k bij al mijn vriendinnen gewoon mijzelf blijven, als ik moet veranderen of mijn vrienden niet kan zien ben ik er klaar mee. 1 vriendin kwam er zelfs achter dat mijn vrienden een stuk socialer een cooler waren als die van haar, hellaas was ze erug inpulsief en ging ze weer naar dance luisteren, ze ontmoete een kneus van 25(zij toen 16) met een auto en een baan die haar alles betaalde en overal heen bracht, voor hem heeft ze het uitgemaakt met mij, dit heeft nu een jaar geduurd en alwwer is ze erachter dat mensen in de rock/metal wereld zich een stuk socialer opstellen tegenover andere mensen wel of niet metal. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: Arjen mail me effe (linda@nattekran.net)wat je nou bedoeld |
|
Hmm.. k, laat ik ook es posten.. ik ben zelf best lang 'single' geweest om die reden (iemand vinden die bij me pastte en mezelf in m'n waarde laat). Gelukkig heb ik nu een pracht van een vriendin (sinds 3-4 weken) gevonden. En ook al zie ik haar best vaak in de week, heb ik genoeg tijd om nog steeds met al mijn vrienden als normaal om te gaan. (Het helpt dat ze dezelfde uitgaansplek heeft, dus kunnen we allebei rondlopen, met eigen vrienden socializen en toch nog samen uit zijn ) Oh, en vrienden die ineens niets meer mogen doen van hun vriend/vriendin, tja... nogal behoorlijk irritant. Was een gast die best een goede vriend was waar dat ook bij gebeurde. Die hebben we vriendelijk verteld dat ie wel wat aan die vriendschap met ons mocht doen... heeft ie ook gedaan ook. Dan weet je wat echte vriendschap is. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Ik wil geen roet in het eten gooien, maar 3-4 weken in een relatie is heeeeeeeeeeeel erg kort natuurlijk om daar al iets zinnigs over te zeggen. Bazzio Attacks!!! |
|
Bazzio>>Shuddup. As you might've figured out already, ben ik dat vriendinnetje dus. En om ook maar meteen mee te gaan in dit topic: ik heb bij HEEEEEL VEEEEL vrienden meegemaakt dat ze helemaal veranderen door hun vriend/vriendin (ik ben er zelfs drie keer een 'beste' vriendin door kwijtgeraakt. De ene was er nooit meer, voor de andere bestond ik gewoon niet meer, en de andere, (toch nog stiekum mijn beste vriendin na besloten te hebben dat ik en haar vriend nooit meer in dezelfde ruimte komen) verloor haar ruggengraat (hij's nogal dominant en ze veranderde nogal in een jaknikker) Mahgoed, aangezien ik heb gezien hoe t fout kan lopen en hoe mensen in je directe omgeving zich eronder voelen, zal ik mijn vriend nooit dingen verbieden of hem in ieder geval zodanig veranderen dat hij 'soft' of whatever word, en zal het ook nooit toestaan dat het bij mezelf gebeurt. So there. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 03-12-2002 23:53] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Sinds dat ik dit gepost heb, ga ik eigenlijk nog regelmatiger met hem (en haar) om. Helaas zijn we momenteel wel die andere beste vriend (die net als ik nog steeds geen vriendin heeft) aan het kwijtraken, omdat hij andere dingen belangrijker vindt dan onze vriendschap (welke dan, vraag je je misschien af, nou dat doen wij ook...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
bij mij is het meer goeie-vrienden-die-geen-fuk-meer-van-zich-laten-horen-altijd-te-druk-zijn-nergens-meer-te-vinden-zijn--en- not returning my goddamn phone calls oorzaak vriendin of uhh, tijdnood? ok...... #pissed off mode OFF# [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 04-12-2002 20:25] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |