|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 17 december: NILE - USA KRISIUN - BRA GRAVE - AUT ULCERATE - NZ HACKNEYED - DK Romein - Leeuwarden Aanvang: 19.30 Ticket: 18,- [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 02-12-2009 19:55] |
|
quote: +1 Ik ben eigenlijk best wel blij achteraf dat ze die Goudvishal gesloten hebben bijvoorbeeld. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het lijkt mij dat wij daar hier best profijt van hebben ja spelfout weggehaald... |
|
Holy shit Wietze, vette Line up |
|
damn, ff vrij plannen van't werk... woeste avond How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Ulcerate erbij. Fucking vet quote: |
|
Maar geen Belphegor meer dus? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
damn hier ben ik bij geen groot nile fan maar grave daar in tegen niet hier, wel daar |
|
quote: Nee, die hebben gekozen voor een tour in de VS |
|
quote: Ik had het inmiddels gelezen in een ander topic ja. Maar eens kijken wat het gaat kosten in totaal. Nile is wel erg gaaf en wil ik graag weer eens zien maar Krisiun en Grave vind ik beide uitermate zwakke live bands. Ulcerate en Corpus Mortale zeggen me niks. Ik twijfel dus nog of ik hier wel heen ga. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Krisiun een zwakke live band? met Grave ben ik het overigens met je eens |
|
Line-up informatie geupdate in openingsbericht. |
|
Cool, komen we wel even kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hm ik mis een paar posts. =) |
|
Schema is ook bekend: 19.00 - 19.30 Hackneyed 19.45 - 20.15 Ulcerate 20.30 - 21.10 Grave 21.25 - 22.05 Krisiun 22.30 - 23.45 Nile [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 26-11-2009 23:06] |
|
Is toch de 17e? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja klopt de 17e! |
|
Niet aanwezig....Ga ze zien in Enschede op de 12de. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Helaas... =) |
|
quote: Ja, verkeerde onderkant plaatje dus. Verwijdert bij deze weer. |
|
|
|
sjezus... nette prijs zeg voor zo'n vette line-up! |
|
quote: Tja, voor een euro meer heb je er nog 6 bands bij op Headbanging Enschede.. Maar deze prijs is inderdaad al netjes. Groot aanbod in december is het nadeel. |
|
Donderdag alweer! Wat is de setlist van Nile? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Kut, heb geen auto die dag..twijfel nog of ik met OV kom ivm eindtijd Nile.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |