IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Queensryche Vorige pagina | Volgende pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-03-2005 0:57 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Vroege Queensryche werk vink erg goed. Vooral live in Tokyo is geweldig, Queen of the Reich e.d komt veel beter tot zn recht


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-06-2005 20:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nieuwe album wordt bagger :

On the eve of QUEENSRŸCHE's U.S. tour in support of JUDAS PRIEST, vocalist Geoff Tate called into "The Classic Metal Show" to discuss the tour and the progress of the recording sessions for the new QUEENSRŸCHE album, the next chapter to the 1988 ground-breaking concept album, "Operation: Mindcrime", tentatively titled "Operation: Mindcrime II", among other topics. An excerpt from the interview follows:

The Classic Metal Show: In the past, you've said the door was open for [former guitarist] Chris DeGarmo to come in and add his input. Has he shown any interest in doing anything as far as "Mindcrime II" goes? I know he has a whole other career outside of that, but has he shown any interest in being a part of it in any way?

Geoff Tate: "Well, that door is officially closed on Mr. DeGarmo now. It's nothing bad, or evil intent here. We had our kind of reunion working together on the last 'Tribe' album, and it didn't work out. It wasn't a joyous celebration of our union as partners and writers and all that. We felt that the time in our history, it was, has been, and now it's closed and we're moving on to a different generation...."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-06-2005 20:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Revolution Calling! Revolution Calling!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-06-2005 2:23 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 juni 2005 20:15 schreef Mutilator het volgende:
Nieuwe album wordt bagger :

On the eve of QUEENSRŸCHE's U.S. tour in support of JUDAS PRIEST, vocalist Geoff Tate called into "The Classic Metal Show" to discuss the tour and the progress of the recording sessions for the new QUEENSRŸCHE album, the next chapter to the 1988 ground-breaking concept album, "Operation: Mindcrime", tentatively titled "Operation: Mindcrime II", among other topics. An excerpt from the interview follows:

The Classic Metal Show: In the past, you've said the door was open for [former guitarist] Chris DeGarmo to come in and add his input. Has he shown any interest in doing anything as far as "Mindcrime II" goes? I know he has a whole other career outside of that, but has he shown any interest in being a part of it in any way?

Geoff Tate: "Well, that door is officially closed on Mr. DeGarmo now. It's nothing bad, or evil intent here. We had our kind of reunion working together on the last 'Tribe' album, and it didn't work out. It wasn't a joyous celebration of our union as partners and writers and all that. We felt that the time in our history, it was, has been, and now it's closed and we're moving on to a different generation...."
Sinds DeGarmo dr uit is, vinnik het ook geen klootn meer aan. Jammer..


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 02-06-2005 2:54 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik vraag me ook af of de titel nu juist wel of juist niet slim gekozen is.
Want:
- Aangezien Operation: Mindcrime een fucking klassieker is, zal deel II automatisch veel aandacht krijgen, maar, aangezien deel II hoogstwaarschijnlijk aan veel eisen zal moeten voldoen, zal het nooit het behaalde succes van het eerste deel kunnen evenaren of overtreffen.
Ik ben benieuwd hoe slecht ie word.


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 02-06-2005 7:51 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

Alles tot en met Promised land is briljant. Daarna stort het finaal in elkaar en ik ben bang dat het nooit meer goed komt .


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 19-12-2005 19:29 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

De hoop is gevestigd op Operation:Mindcrime II

Gastrol voor Ronnie James Dio als Dr.X

'Hostage' is alvast geslaagd, nu de overige 14 nummers nog


Hersenloze Mayonaise eten


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-12-2005 7:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

die dvd van operation mindcrime is leuk ... ik ben al lang niet meer met de nieuwe queensryche bezig, vind ze een beetje jammer de laatste tijd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-12-2005 9:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben alleen in het bezit van O:M, mar die bevalt prima. Verder niet echt een bijzondere band (méér!).


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-01-2006 13:28 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nummer van de nieuwe Mindcrime-plaat te beluisteren op: mms://media.metalexpress.no/metalexpress/sound/jukebox/Queensryche%20-%20The%20Hands.wma

Klinkt wel ok, op het eerste gehoor. Inderdaad in de Mindcrime stijl.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-01-2006 14:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Als dit nummer representatief is voor de rest van het album, dan ben ik er vrij gerust in. OK, deze track is misschien geen klassieker in wordig, maar het klinkt wel duizend keer beter dan alles wat ze de laatste jaar hebben gedaan!

Edit: En godverdomme het is een rete-aanstekelijk nummer. Ik luister het nu voor de tiende keer of zo! Dat het maar vlug april wordt...

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-01-2006 14:31]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


de laar
Usericon van de laar
Posted 22-01-2006 19:59 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Ik zit hem ook al voor de 4e keer te luisteren.
Als de rest ook zo klinkt krijgen we eindelijk weer een goede Queensryche plaat.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-01-2006 2:06 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Hmm bekend intro.. (en wel meer herhaling hehe)

Maar klinkt wel lekker ja! 't wordt alleen nooit meer de oude Queensryche is wel weer duidelijk.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-02-2006 14:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gisteren de nieuwe binnengehaald via bit-torrent. Wat een plaat, zeg. OK, het meest logische commentaar zou ongetwijfeld weer zijn dat de band er niet in slaagt om Operation Mindcrime te evenaren, maar deze keer dus niet. Dit wordt één van de betere platen van het jaar, geloof me. Dezelfde sfeer en composities, maar dan vertaald naar het heden. Queensrÿche rule!!!!!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 27-02-2006 19:30 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Ben behoorlijk onder de indruk. Zonder twijfel de beste QR plaat sinds 12 jaar.
En nu maar wachten op mijn bestelde exemplaar met gesigneerde poster


Hersenloze Mayonaise eten


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 27-03-2006 12:43 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

en we gaan door:
5 juni Antwerpen, OM I&II in 1 avond


Hersenloze Mayonaise eten


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-03-2006 21:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 21 februari 2006 14:31 schreef Count Usher het volgende:
Gisteren de nieuwe binnengehaald via bit-torrent. Wat een plaat, zeg. OK, het meest logische commentaar zou ongetwijfeld weer zijn dat de band er niet in slaagt om Operation Mindcrime te evenaren, maar deze keer dus niet. Dit wordt één van de betere platen van het jaar, geloof me. Dezelfde sfeer en composities, maar dan vertaald naar het heden. Queensrÿche rule!!!!!!!!


Eindelijk iemand die niet loopt te zeiken dat het nieuwe album niet zo goed is als Operation Mindcrime I. En eindelijk iemand die het album op z'n afzonderlijke waarde weet te schatten.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 30-03-2006 15:00 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com



Hersenloze Mayonaise eten


Snikkelaer
Meneer
Usericon van Snikkelaer
Posted 12-04-2006 21:34 by Snikkelaer Wijzig reactieProfiel van SnikkelaerQuote dit bericht

Ik heb Operation:Mindcrime II pas binnen en twee keer geluisterd, conclusie: Simpelweg een goed album, zeker na de vorigen.
Maar er had van mij een andere titel op mogen staan. Een concept verder uitwerken(of uitmelken, hoe je het wil zien?)is best, maar een heilig iets als Operation:Mindcrime moet je heilig laten. Prima, een vervolgalbum na een jaar of 18, maar noem hem dan anders.
Ik werd enigszins afgeschrikt door het gitaargeluid van bv. het nummer ''one foot in hell'', dat vind ik maar niks. Misschien is het wennen maar ok.
Ik zou alleen wel verdomd graag naar o:m1 én 2 gaan in Antwerpen zeg!
Leuk, als je niemand mee krijgt. godver.


gffyr


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-04-2006 22:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

lekkere cd indd... vind wel jammer dat er weinig stukjes tussen zitten die het tot een verhaal maken .. zoals bij I "kill her ... kill mary" etc etc. Maar er zijn goeie nummers bij ... favo: Re-Arrange You


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-04-2006 19:13 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Elke keer dat ik hem luister wordt ie beter.
Alleen het verhaal ontgaat me echter volkomen.

Is iemand er trouwens al uit wie Mary heeft vermoord?


Snikkelaer
Meneer
Usericon van Snikkelaer
Posted 13-04-2006 19:57 by Snikkelaer Wijzig reactieProfiel van SnikkelaerQuote dit bericht

Doktor Krimson natuurlijk!

http://www.queensryche.com/tour/index.html

waarom is het allemaal nog not available?? het is 5 juni al!


gffyr


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 13-04-2006 22:21 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Zo moeilijk is lezen toch niet?
Bij de Europese data zijn geen 'States' beschikbaar (als in United States).

Kaartje voor Hof Ter Loo kun je via de Biebob site bestellen, Arrow via Ticketmaster en als je ECHT geld teveel hebt kun je via de site van BigBox in Kempten(!) en de Koenig Pilsenere Arena in Oberhausen kaarten bestellen (a 67,50 ut stuk, QR speelt daar slechts 45 minuten)



Hersenloze Mayonaise eten


Snikkelaer
Meneer
Usericon van Snikkelaer
Posted 13-04-2006 22:47 by Snikkelaer Wijzig reactieProfiel van SnikkelaerQuote dit bericht

wat een schurftsite is dat dan, nergens prijzen erbij?
Lekker belgisch weer.
eerst reserveren en dan zien wat het kost ofzo?
ha-ha


gffyr


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-04-2006 22:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 april 2006 19:57 schreef Snikkelaer het volgende:
Doktor Krimson natuurlijk!
...


Pfff wat Suske & wiske

Ik denk dat ik binnenkort nog wel eens in dit album ga duiken; ben erg benieuwd geraakt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen