![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanaf welk incident tel je dat? ![]() |
|
Even nadenken. 30 jaar. De kerkverbrandingen en de moorden in de black metal wereld. Toen gebeurden dingen ipv dat er alleen maar gepraat werd. Gelukkig is dat voorbij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Dit is precies waar ik om moet lachen. Of meewarig mijn hoofd schudden. Ga jij lekker in je scène gevaarlijk doen. Ga ik lekker muziek luisteren. Met overstuurde gitaren enzo. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:ober mag ik één doodsbedreiging? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Dit klinkt heel raar. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Bitch, zwerf of sterf. We zijn klaar ![]() |
|
quote: quote: Ik denk dat Bub 'm anders heel grappig vindt. ![]() Maar goed, dat denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-06-2022 13:19] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ik heb zo t idee dat je doodsbedreiging richting je ex wat ernstiger waren When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Je bedoelt aangiftewaardig? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: 2 in 1 BJ's? ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Populaire quote die van Caron. ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
In Bleggië zeggen ze dit allemaal de hele dag door. Maar wij vinden dat grappig. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: ![]() Betreffende het nieuwe nummer, deze is prima. Geen hoogvlieger of iets dergelijks. Gewoon prima. bub ![]() |
|
Ik weet niet of dit betekent dat ik, toch wel fan sinds Rage for Order, ze niet zo snel had moeten afschrijven, maar ook dit nummer vind ik erg goed. Het is niet zo goed als t oude werk, maar heeft wel de sfeerelementen die ik zoooi vind van ze. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |