![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Slijm dan ook even voor mij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
tsss, je kunt het toch gewoon proberen? Zie het als een uitdaging. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
als ik hem toevallig spreek ofzo dan vraag ik het. (genoeg tijd, geen haast) ![]() |
|
whahahah ik hoop voor jullie dat er een gastenlijst is... ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote: ik voor jou ook ![]() ![]() |
|
smakelijk programaatje count me in ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
mooi zo ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
mja, ik rij wel weer met heus mee denk ik... ![]() |
|
Hier ga ik zeker heen..... Severe Torture Roels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ziet er naar uit dat et erg druk gaat worden met zm-ers ![]() hmz, nou niet vergeten even een kaartje te reserveren ![]() Je moeder. ![]() |
|
IDD! Meteen ook maar voor mij dan als je toch bezig bent. ![]() Word een druk programma voor deze herfst! ![]() ![]() |
|
inderdaad ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Oh oh! ![]() ![]() ![]() |
|
Yeah...heb zojuist kaartjes gereseveerd bij de Goudvishal ![]() Dus ik ben er...YEAH ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
BETER!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
hmz, ook maar eens gaan reserveren ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: goed idee... maar hij zit nu met cannibal corpse op tour. en 't helpt nooit echt, slijme voor gastelijst. maar misschien kom ik ook met inhume mee. ![]() |
|
quote: en als ik nu in functie kom??? voor wat hoort wat. en kan ik bij jou slijmen dan, aller aller liefst Tammi ![]() ![]() |
|
slijmbal ![]() enneh, voor de derde keer: ik ga ze ff bestellen maar zal ik wel weer vergeten zo... Je moeder. ![]() |
|
Bestel je ook ff voor mij? ![]() Ook aan het slijmen jah! ![]() ![]() |
|
en reserveren maar! het gaat roeleren..... Pyaemia en Disavowed gaan helaas niet door dit in verband met de aanhoudende blessure van de drummer, maar neit getreurd er komen 2 vette bands als vervanging... ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Pyaemia en Disavowed beiden niet? ![]() Ik kom denk ik niet alleen voor Severe Torture als ik ze een maand later toch nog kan zien. ![]() |
|
Ik geloof dat Mörke, witch en ik met een aantal Duitsers ook langskomen ![]() ![]() |
|
quote: VUIG: Meen je dat nou, das gdvrdmm klote!!! Ik vond het zelf al een waanzinnige gig met elk van deze nederlandsche bands en nou valt meteen een derde weg, aaaaaaaaarrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhh ![]() Wat komt er als vervanging? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |