|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Slijm dan ook even voor mij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tsss, je kunt het toch gewoon proberen? Zie het als een uitdaging. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als ik hem toevallig spreek ofzo dan vraag ik het. (genoeg tijd, geen haast) |
|
whahahah ik hoop voor jullie dat er een gastenlijst is... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: ik voor jou ook |
|
smakelijk programaatje count me in ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
mooi zo Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
mja, ik rij wel weer met heus mee denk ik... |
|
Hier ga ik zeker heen..... Severe Torture Roels |
|
ziet er naar uit dat et erg druk gaat worden met zm-ers hmz, nou niet vergeten even een kaartje te reserveren Je moeder. |
|
IDD! Meteen ook maar voor mij dan als je toch bezig bent. Word een druk programma voor deze herfst! |
|
inderdaad Je moeder. |
|
quote: Oh oh! |
|
Yeah...heb zojuist kaartjes gereseveerd bij de Goudvishal Dus ik ben er...YEAH |
|
BETER!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hmz, ook maar eens gaan reserveren Je moeder. |
|
quote: goed idee... maar hij zit nu met cannibal corpse op tour. en 't helpt nooit echt, slijme voor gastelijst. maar misschien kom ik ook met inhume mee. |
|
quote: en als ik nu in functie kom??? voor wat hoort wat. en kan ik bij jou slijmen dan, aller aller liefst Tammi |
|
slijmbal enneh, voor de derde keer: ik ga ze ff bestellen maar zal ik wel weer vergeten zo... Je moeder. |
|
Bestel je ook ff voor mij? Ook aan het slijmen jah! |
|
en reserveren maar! het gaat roeleren..... Pyaemia en Disavowed gaan helaas niet door dit in verband met de aanhoudende blessure van de drummer, maar neit getreurd er komen 2 vette bands als vervanging... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Pyaemia en Disavowed beiden niet? Ik kom denk ik niet alleen voor Severe Torture als ik ze een maand later toch nog kan zien. |
|
Ik geloof dat Mörke, witch en ik met een aantal Duitsers ook langskomen . |
|
quote: VUIG: Meen je dat nou, das gdvrdmm klote!!! Ik vond het zelf al een waanzinnige gig met elk van deze nederlandsche bands en nou valt meteen een derde weg, aaaaaaaaarrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhh Wat komt er als vervanging? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |