|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
wacht maar, als ik kom gaat iedereen wel weer weg lol [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 03-11-2002 15:21] |
|
quote: dat weet ik nie iig heerschenderheersch Je moeder. |
|
Helltrucker lijkt me wel geinig, gast van me school speelt hierin en doet de zang! Goede reden voor mij om te gaan. Hij zei dat het gewoon voor de fun is, kwa muziek dan Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
windesheim toevallig? leraaropleiding? Je moeder. |
|
Nee, hij zit op Titus college Velp en doet juridisch Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
dan hebben we het over een andere Je moeder. |
|
Zitten er trouwens lui uit Arnhem op dit forum en die dus zeker gaan? Zelf woon ik namelijk ook in goudvishal stad Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ja.. ik woon in anrhem, naast coffeeshop Uncle Sam in de rossenbuurt.. over de zanger... de persoon die vizor bedoelt is het broertje van de persoon die karnivoor bedoelt.. hahahaha ja.. de wereld is groot, denk bekrompen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
En dat is weer de ex-zanger van fluisterwoud [edit]: Die grote broer dan [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 08-11-2002 16:24] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Tom...jij weet ook alles hé |
|
quote: inderdaad miscommunicatie Je moeder. |
|
quote: |
|
Als het goed is krijgen we morgen eindeLIJK de definitieve line-up te horen??? |
|
Er zal vast nog wel een band zijn die liever gaat oefenen voor CD-opnamen ofzo. Wat een mentaliteit zeg!!! |
|
Eeuuuuuuuuuuhhhhhhh eigenLIJK moeten wij ook zo veel als mogelijk oefenen voor de nieuwe cd (We gaan "In for the Kill" over een paar weken opnemen) maar dit is gewoon een mega vette gig en we hopen dat de rest er ook zo over denkt!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 09-11-2002 0:36] |
|
Indeed! Nu eens kijken of jullie Aborted ook qua spel overtreffen... |
|
quote: Als ik KOM gaat iedereen ook wel aan de kant. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-11-2002 0:44] |
|
En als wij,de Horeca-hooligans,komen gaat echt iedereen aan de kant(hou het Inhume optreden van de 013 vorige week maar in gedachte). TJOKKEFOLL TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Eeeuhh dat sowieso niet, we maken namelijk niet al te technische toelie (bewuste keuze, ja ja) maar het beukt iig wel! Ik ga er van uit dat je Inhume nog niet eerder hebt mogen aanschouwen? |
|
Must...see...pyaemia... |
|
quote:moet je toch naar een andere show toe... hier komen ze niet iig :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Nog maar even ter verduidelijking dan BLUB "Dutch Assault" met Last Days of Humanity, Suppository, S.m.e.s. en Inhume - Binnenkort uit op Relapse! |
|
de line-up is nu: SEVERE TORTURE INHUME DEIFECATION PUTRIFIED EXTREEM ECZEEM HELLTRUCKER Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Ik bedoelde ook in de zin van harder beuken! En dit wordt inderdaad de eerste keer Inhume voor mij. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |