|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool thnx.. ik ga eens even op zoek.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
blacksoul: aan jou de eer: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Eigenlijk fantastisch niet wat je allemaal met je eigen lichaam kan terwijl veel mensen er helemaal niet van af weten.. (zoals ik) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik beweeg eerst me handen boven de plek om te voelen waar de bron van de pijn zit,ik voel dan ook pijn in me handen en dan concenteer ik me op de plek en dan voel ik warmte oontstaan tussen me handen en de plek en dan verplaats ik me handen en neem de pijn mee tot buiten het lichaam en dan sla ik de pijn uit me handen af,en dat is alles welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Grappig detail (ff tussendoor): prana is hetzelfde als ki en ook als hara (als in harakiri) [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 27-03-2002 23:38] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Er gaat een wereld voor me open. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ook wat ik persoonlijk heel leuk vind :Dhyana is hetzelfde als Zen . de elementen leer vind ik ook interessant . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-03-2002 23:39] |
|
quote:En, als ik het goed heb, ook als Tao. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: ik heb bij hekserij topic een soort stamboom gepost ,van esoterische 'scholen ' en hoe ze elkaar beinvloed hebben . Misschien vind je het interessant . ( uit de bres ) . Tao staat er ook bij . Bij Yoga is Dhyana een van de bewustijnstoestanden . deze komt het meest overeen met meditatie ,volgens mij . het adres van de winkel Himalaya is : warmoesstraat 56 (amsterdam ) in Utrecht heb je ' de wijze kater ' mariaplaats 1 . In Zwolle 'phoenix' steenstraat 5-7 (deze laatste winkel staat in een tijdschrift ben er niet geweest maar ik dacht dat Cadaveria in de buurt van Zwolle woont ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-03-2002 23:54] |
|
Hmm, ik dacht dat Dhyana een 'school' binnen yoga was, net zoals 'pranayama'? Maar misschien is dit te ver offtopic en kunnen we dit beter ergens anders bespreken. In ieder geval is het niet helemáál offtopic, omdat het allemaal met elkaar te maken heeft. (Volgens mijn laatste inzichten zelfs alle kerken, maar dat gaat zéker te ver offtopic) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
maakt niet uit. Zolang het hier maar serieus is, Cadaveria er geen problemen heeft, en nog enigszins betrekking heeft op d'r vraag... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben er trouwens achtergekomen dat Strijken hetzelfde is als magnetiseren. Mocht je dus niets over strijken kunnen vinden, vraag dan maar naar magnetiseren. the only pleasure is pain |
|
De was strijken doe ik nooit graag..... |
|
quote:Dat klinkt allemaal heel bekend inderdaad. Ik ben er ooit eens achter gekomen dat ik bij mezelf misselijkheid weg kon halen door met m'n handen over m'n maag te bewegen. De laatste tijd nogal eens bezig met het weghalen van pijn en dat lukt uitstekend (mits ik me kan concentreren). De ene keer springt het bijna meteen m'n hand in, de andere keer moet ik het er uit trekken met m'n gedachten. Ik stel me dan een zwarte wolk energie voor die ik er op de maat van m'n ademhaling uit haal. Nou vraag ik me af.. wat is er nog meer mogelijk? Heeft er iemand ervaring met dingen die op dit vlak verder gaan dan het weghalen van pijn alleen? Het genezen van wonden of het kalmeren van spieren, bijvoorbeeld. Ik ben er zelf namelijk al wel in geslaagd om bij iemand de hik weg te nemen, wat min of meer ook een vorm van spieren kalmeren moet zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja ik boedoel Ki (zou eigelijk blond moeten zijn ) SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Het zou wreed zijn als dat strijken ook de andere kant op werkt en een wat groter berijk zou hebben... Maar helaas de kat van de buren leeft nog steeds |
|
quote: Ooypunk probeert mij blond te doen lijken door er wat vertalingen er nogmaals bij te gooien Drammertje... Ik houd het op ki; want volgens mij linkt het aan het begrip kinetische energie. Anyway: Je hebt in Nederland trainingen en dat noemen ze dus ki-training. (Da's dus geen vecht/verdedigingssport zoals Ai-ki-do of Hap-ki-do etc.). Erg interessante verhalen van gehoord: zo concentreerde een vrouwtje haar ki richting de grond en twee kerels konden haar dus niet omver duwen hoe hard ze het ook probeerden. Ooit de demonstratie show gezien van de Shaolin monikken? Soort supermensen zijn het. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2002 1:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Edit: foutje [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 05-04-2002 9:40] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
niet dat ik iemands partij wil kiezen ; maar volgens mij was het mooie juist dat Chi of Ki uit je lichaam ( vechtsport) juist dezelfde Ki was ,als de ki uit de essentiele olie en de ki in de natuur etc . een soort kracht/energie . |
|
quote: Het is dat die smileys erbij staan want anders: quote:Kinetische energie, maar ook andere soorten energie. quote:Bedoel je dan Qigong? Of Tai Ch'i Chuan? Trouwens, Aikido is wel de budo-vorm die het meest aandacht schenkt aan de ki. quote:Ja, klopt. Dit noemen ze 'aarden', 1 van de grondbeginselen van Qigong. quote:Wel es gezien op tv, ja. Zo'n show in Frankrijk (1 hele bekende zaal vlakbij Parijs). Best indrukwekkend. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Klopt. Ki is je levenskracht en de kracht die het hele universum bij elkaar houdt. Hoe je het noemt/schrijft maakt niet uit. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Ja!! Afgelopen zomer in Portugal! Dat was echt heel erg indrukwekkend! ik raad iedereen aan om eens zo'n show live te gaan kijken! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ok ik zie het verband met strijken niet meer hier. Dit was dus een alternatieve (woohoo) langere manier om te zeggen: ON TOPIC !! Sjees, ik voel me nu net een conducteur. Die halen ook allerlei onzin uit om hun baantje leuk te houden |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |