|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: May the force be with you The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hahaha! Jij wordt nog sneller opgefokt dan ik! quote: Welke andere soorten nog meer dan? quote: Me haar begint in tweede instantie toch te verkleuren...nog nooit gehoord van Qigong + Tai ch'i chuan. Wasdadan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Volgens mij houdt strijken verband met het kanaliseren van ki energie. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tja, ik hou er niet zo van als mensen nóg betweteriger zijn dan ik. Enne, is wel een mooi plan. quote: Ook nog warmte-energie en elektro-magnetische energie en misschien nog wel meer. quote: Qigong is ehm, zeg maar, (be-)oefening van Qi, ki dus. Daarin heb je grof gezegd twee vormen: stil en bewogen. Stil is dus 'gewone' meditatie. Tai Ch'i Chuan is chinees voor "Hoogste Eenheid Boksen", een vorm van Wushu waarbij Qigong en boksen worden gecombineerd. Ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met Aikido. Maar je zult Tai Ch'i vast wel es gezien hebben: een hoop chinezen die 's morgens in de godsvroegte langzaam bewegen, alsof ze aan het dansen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 06-04-2002 1:52] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Volgens mij IS strijken het kanaliseren van energie. (bah, wat ben ik weer lekker eigenwijs bezig :p ) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Ga lekker je gang zou'k zeggen; hoe kom je zo aan al die kennis? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lezen, uitzoeken, vragen, lezen, etcetera. Nieuwsgierig aangelegd, denk ik Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |