|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
CC |
|
nog een weekeje heerscherdeheersch |
|
/me ook, met andere.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat wordt dus: Lijstje: - Rajacker - Iron Maiden - David - Morbid Death - Filthgrinderr - 0Tolerence "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Lijstje: - Rajacker - Iron Maiden - David - Morbid Death - Filthgrinderr - 0Tolerence - Enigma - Inside-lie |
|
Dit gaat echt zo hard heerschen |
|
ik ben er bij we zijn met 11 man |
|
Lijstje: - Rajacker - Iron Maiden - Ozzy met aanhang - David - Morbid Death - Filthgrinderr - 0Tolerence - Enigma - Inside-lie - Duister+11? |
|
HEERS inderdaad.. Wordt vast een goeie show met severe torture dew scented en CC uiteraard! Tot zaterdag! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik kom wel, als ik geld heb. |
|
zal wel drukker worden dan bij nile maar desondanks ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Het gaat zeker niet drukker worden dan bij nile. Ik schat zelf 200 a 250. 447 zit er echt niet in. Nu hebben we ongeveer 100 reserveringen. (denk ik) Bij Nile hadden we er 340. Da's toch wel een verschil |
|
ik wilde misschien ook nog gaan, nadat ons pap die blunder ivm die meeting had gemaakt, was hij wel bereid me mee naar een concert naar keuze te nemen |
|
Lijstje: - Rajacker - Iron Maiden - Ozzy met aanhang - David - Morbid Death - Filthgrinderr - 0Tolerence - Enigma - Inside-lie+ong. 8-9 - Duister+11? Ik zie dat ik al was toegevoegd. En dat zonder ook maar 1 post in dit topic. |
|
ik kom misschien ook... helemaal vanuit limbo land |
|
oei.. filthgrinderr meets inside-lie.. mmhzz.. |
|
quote: Jaja, ik ben zo aardig geweest... hehe |
|
Lijstje: - Rajacker - Iron Maiden - Ozzy met aanhang - David - Morbid Death - 0Tolerence - Enigma - Inside-lie+ong. 8-9 - Duister+11? - Filthgrinderr + vriend (Schedeltrapper) |
|
quote: Wees maar niet bang hoor Ik doe niemand kwaad... Owhja... Die meeting gaat niet meer door!? [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 18-10-2002 21:39] |
|
schrap mij maar, want ik mag opeens niet meer |
|
WAHAHAHAHAHA mogen |
|
quote: Sja, ik ben pas 14 |
|
niet zo get nee, maar er is wel een meeting? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Shit da's dan toch vrij kut ja. Offtopic vraagje voor David: Hoe zit dat eigenlijk met die reserveringen bij Baroeg? Ik heb vaak zat wat kaartjes gereserveerd, en als je dan aankomt wordt er niet eens gevraag naar een reservering, maar reken je gewoon af en loop je door (zelfs als je aangeeft ik heb gereserveerd). Wat is dan het nut? Drink met matuh............., nooit alleen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |