|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
was een leuke avond --gelukkig-- niet zo druk als bij nile vorige week Severe Torture kwam beter tot zijn recht dan in de kade cannibal ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
vond severe torture wel 1 van de betere, cannibal corpse viel me tegen op een 1 of andere manier. Ze namen teveel pauze! Maar het was een geslaagde avond. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
1 woord: HEERSCH!!! |
|
Ik vond het maar druk achter de bar Iemand de lichtshow van Canibal corpse gezien? Ze wilden het zo.. Ik ben blij dat ik geen licht deed vandaag.. 'k had't een beetje een vernedering gevonden.. |
|
quote: Lichtshow is toch nutteloos bij deathmetal... |
|
quote: Ben ik niet helemaal met je eens, je kunt bij de 'blast-stukken' toch zeker wel een gaaf lichteffect gebruiken (denk aan stroboscoop....goed geschreven????) en bij de wat weer melodieuze stukken dit benadrukken met wat kleurlichten als schijnwerpers gebruiken (denk aan clip van Dimmu Borgir 'Arcane Life Force Mysteria') Ik ben groot fan van een vette lichtshow! |
|
quote: Voor een gedeelte waar. Alleen haal je Death en blackmetal wat door elkaar. Death metal heeft een stuk minder sferische stukken. Wat mij betreft is death metal hard&harder. Vooral in de Nile/Vader sfeer. Deicide bijvoorbeels is wel weer duidelijk met de contrasten. In Blackmetal is dat contrast vaak juist groter. Ook zijn de blastbeats in Blackmetal een stuk duidelijker. Ik vind deathmetal dan ook een stuk moeilijker licht doen. Toch is zeker ook cannibal corpse gebaat bij een GOEDE lichtshow. Maarja, ik sprak ze 's middags al. En elke band wou geen stroboscoop (kan ik in komen) en géén rook. Dat laatste is jammer, want je lichten komen zo goedkoop over zonder rook. Blijkbaar slaat het teveel op de keel. Nogmaals, ik ben blij dat ik geen lJ was die avond. - inderdaad, dimmu heeft altijd zeer vette lichtshows, vind ik ook héél mooi Maarja, die hebben dan ook zo'n 3 man licht personeel op een concert. - [Dit bericht is gewijzigd door daVid op 20-10-2002 17:17] |
|
Ik heb na het optreden nog ff een interview gedaan. lees het hier http://www.zwaremetalen.com/interview/652.html |
|
cool cool :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik was er dus nie.... Ik heb de hele zaterdag mn maag op 3000 verschillende manieren leeg gegooid.. 'S middags al naar huis gegaan van mn werk omdat ze nie zoveel hebben aan n kotsende serveerster hehe.. en 's avond wou t ook nie ophouden.. dus ik kon t echt niet trekken om nog te komen... Zondag leefde ik weer n beetje.. toch maar naar de 013 geweest.. bleek n grindcore metal matinee te zijn.. dus toch nog n pot herrie en n boel gezelligheid gehad dit weekend.. (zelfs met n lege maag en zonder bier..) Maar toch jammer dat ik CC en ST gemist heb. [edit] spelfouten [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 21-10-2002 15:22] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |