|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. |
|
quote: wat nee?? |
|
Heb je geen combi kaarten.. 3 dagen naar 6 vlaggen |
|
quote:Nee, ik ben niet geinteresseerd in je commerciele exploitatie van het forum. |
|
nee, ik heb geen combikaarten naar six flags, maar die kanje daar ook nog bij betalen |
|
quote:waarom wil je van die kaarten af? |
|
quote: mog toch stiekem niet van zijn mama |
|
mn zus kon niet en heeft dus twee kaarten over, ik ga wel |
|
Doe eerst maar eens voor de normale prijs, oftewel 97 euro 50. (ik ga niet overigens) |
|
quote: vind je de progammering ook zo lekker gothic? ik snap die lowlands hype niet. |
|
Ik snap de prijs van zo'n kaartje niet. 100 euro, oftewel 220 gulden voor wat? 2 dagen festival? Bij god, je moet wel gek zijn om zoveel daar aan uit te geven. |
|
quote:Snaack heeft mij overtuigd dat het best cool kan zijn, zolang je lekker op de camping je eigen ding doet. Blijft nog steeds dat het niks voor mij is (en ik de programmering zwaar vind zuigen) maar goed, je kan er best lol hebben denk ik zo. |
|
quote: Daarom word in de reklame het woord "camping" ook zo vaak genoemd. |
|
quote: dat kan in een (openbaar)park ook, dat kan overal daar hoef je niet voor naar een muziek festival. Ik zou alleen naar een muziek festival gaan als de muziek me aanspreekt. bovendien het is tijdens de intro, gezelligheid is er dan volop in de grote steden. |
|
lowlands kost normaal 97,50 + 3,86 servicekosten. dus voor 101,36 heb je een kaartje vind ik ook goed |
|
Nou, ik vind het maar 'n dure camping! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Haha, juist, dure camping. |
|
quote: zo ben jij even gul. zowaar 64 cent korting |
|
Zijn de kaartjes voor dit festival trouwens uitverkocht of zo? |
|
Servicekosten? ha, ha. Grappenmaker. Als men bij jou een kaartje wil, hebben ze helemaal geen boodschap aan servicekosten, ze bestellen immers niet bij de VVV. Maar goed, je zal ze vast wel kwijtraken. |
|
quote: Muhahahaha LOL! |
|
ik ga ook niet voor die commerciele bandjes. ik ga met een zooi vrienden lekker relax weekend houden en de sweer is echt zwaar relax |
|
lowlands is uitverkocht ja |
|
quote: (lach me rot) |
|
ik wil wel maar ik kan niet luuuuuuv is in the air......... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |