|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat vind ik dan wel weer cool |
|
2 jaar geleden was wel cool met immortal en TSOTB Je moeder. |
|
quote: klopt Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
uhmz... toen was jij 12... noujah, kan best Je moeder. |
|
quote: TSOTB??? Aargh die eeuwige afkortingen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
The Sins Of Thy Beloved Je moeder. |
|
quote: ah...zeg dat dan gewoon... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: klopt ik wou krezip en limp bizkit meemaken Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: Hebbik ook gezien. Ze misten toch wel wat .. bij 30 graden dikke zon. Oh en tsotb is NIET LEUK live |
|
quote: TSOTB is SAAI live... Je moeder. |
|
Maar ach .. het is wel leuk met een tray-tje bier en een kater |
|
quote: groot gelijk...veel uitsraling hebben ze niet on stage wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik wil niet maar ik kan wel |
|
kon er laatst ook nog een kaartje voor krijgen... "maar ik wil helemaal niet tussen tigduizend tieners die linkin park als de ultieme band zien zitten" werdt meteen voor rotte vis uitgescholden My madness, my sadness |
|
Zelfs als ik 101,36 euro TOE krijg wil ik er nog niet heen |
|
of je pa wint ze (2 zelfs), nee niet mijn pa |
|
quote: ik kan wel maar ik wil niet. ed: valorian666 was me voor [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-08-2002 23:04] |
|
quote: en wat als er gevraagd wordt of je mee wilt (gratis) maar nog geen uitsluitsel hoe en wat nog, er wordt nagedacht |
|
quote: ik ga naar lowlands, kan ik straks met argumenten weerleggen waarom lowlands niet cool is (gratis is oke!) |
|
quote: Ik trouwens ook wel, heheh mn broertje in zn COF shirtje , en van mn moeder heb ik weinig last meestal. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
heb je het kaartje nog voor lowlands ik weet iemand die heel graag wiol kopen !!!!!!! puching us into selfdestruction |
|
quote: mwoehahahahah |
|
quote: immortal in de fucking brande zon, nou joehoe was dat leuk... En The Sins die zo goed als beweginloos op het podium ston joepi! (heb d'r slipje maar bewonderd ) Het enige goeie aan lowlands 2000 was dat ik WT daar hun laatse goeie concert waar ik bij was heb zien geven. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |