|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is wellicht nog wat vroeg... |
|
quote: met peper en zout Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Seizure zuicht enorm, wat een klote herrie maken die lui, kan me niet voorstellen waarom hun eerste zijn geworden... |
|
Caedere had moeten winnen. Maar ik vond de rest van de bands ook okee. Oh en humanator... eet smakelijk. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 31-03-2002 16:35] Dead things grow from deep inside... |
|
Dag mensen, Was een vette metal-avond! Jammer voor het thuisfront van Enschede dat het geen thuis-overwinning was. Maar Seizure was goed... Het spijt me. Heeft iemand nog eventueel foto's van ons (obsidian) daar? Onze camera kapte ermee en het is leuk om ze op de site te zetten. |
|
ik denk dat er wel fotoows gemaakt zijn joa... zodra ik iets vind mail ik wel effe |
|
beter |
|
Uitslag valt idd wat van te zeggen maar Seizure en Caedere staken er wel met kop en schouders bovenuit... Misschien dat toch de muziek van Seizure wat completer was alhoewel op het gebied van performance Caedere weer de betere band was.. Ow ja, en 3 minuten voordat de zaal open gaat te horen krijgen dat je mag gaan presenteren was ook een aardige verrassing.. Sicktus (maar ik vond het gaaf om te doen). Ook veel Metalfan lui daar... En uiteraard veel gezopen! |
|
EG: ja, het was een avond vol verassingen |
|
Groningen Heerscht.......... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hmm, dan heb je tijdens Caedere en Deifecation zeker in het café gezeten. Tenminste echte metal (ze hadden tenminste niet van die gruwelijke babyfaces) |
|
Ik was er niet eens, Gronigen heerscht gewoon..... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Argh, en dat roept support your local scene |
|
Niet huilen.....Groningen is mijn local scene....... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Dus waarom was je er niet in Enschede als support? Dan had je meteen kunnen zien dat Caedere vele malen beter was. |
|
bleh, ik doe nooit meer een weddenschap Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hahaha was het een beetje weg te krijgen ?? |
|
nou, als mun oma nou aan de schijt was, maar nee... er zaten nogal wat brokjes in en dat was wel hard om weg te krijgen, maar met appelmoes krijg ik alles weg... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hehehe .. footooooo |
|
dan wordt mijn post gemodereerd, als ik dat ga doen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nee hoor .. Ich als über moderator .. |
|
quote: Oh jawel hoor. Ranzige plaatjes = niet toegestaan. Maar goed, een linkje met omschrijving, kan natuurlijk altijd. Dead things grow from deep inside... |
|
Damn .. vrouw van ubermoderator heeft gelijk |
|
SheRa is de Ubermensch, das link... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |