|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe .. nee hoor. Ze zal zorgen voor meer metal ! |
|
Ja en minder overbevolking. Kan het nu weer on topic meneer über-moderator? Dead things grow from deep inside... |
|
Oeps sorry liefje Gelukkig was deze keer de presentator niet zo'n enorme metalboer, maar onze eigeste Judge M !! |
|
Oh, en wat leuk hoe beteutert die mensen van metlfan keken toen ik ze vertelde over ons festivalletje gna gna. |
|
haha hoezo beteuterd, ik ga er wel heen hoor, gave bandjes IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
heej een infiltrant... Als je trui genoeg bent mag je blijven. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
haha ik ben zo enorm trui ende evil. Hail & Pils! IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
trui? |
|
Trui is een metalfans dialect, het betekent troe. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
nee is niet zo. Kijk, alles wat niet gay is, is trui. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
quote: dus is suncross niet trui: |
|
Mooi. Kunnen jullie alvast wennen voor als ik op de Euro ga staan nadat ik wereldoverheerser ben geworden. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Inderdaad... hoewel ik Obsidian ook niet verkeerd vond. Heb zelfs een euro'tje over gehad (weliswaar een euro van Jenje ) voor de demo. De demo van Caedere hebben we ook meegenomen. Voor degene die erin geïnteresseerd was (weet niet meer wie maar Jenje vertelde dat iemand erom gevraagd had), heb ik die op de Rhodium FTP gezet. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Het lelijke zatte tor! Jij ook hier! Ja was een gaaf avondje en nog hulde van mij en de Sjaanster omdat je de hele zooi tegen verwachting in niet hebt ondergekotst. Misschien moet je je geheim ff een keer aan Eltjo vertellen IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
nou, ik krijg ze wel op mijn dak he, al die kotsers, eerst H-K op mijn matje en dan eltjo op mijn bank. het zal wel aan mijn enti-emetische werking liggen maar bij mij hebben ze niet gekotst. bij eltjo natuurlijk door de fantastische maaltijd! doet u de broek maar uit! |
|
quote: oh ja en: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaail and piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiils doet u de broek maar uit! |
|
Alsof ik ga kotsen van bier.... ennuh.. zo zat was ik toch niet? Life doesn't get much better than this! |
|
btw.. die caedere demo is een echte aanrader.. jezus wat beukt dat schijfske!! Life doesn't get much better than this! |
|
als er nog echte kerels geinteresseerd zijn in de demo van CAEDERE, mail dan naar: S_lahar@hotmail.com zo'n demo hoor je origineel te hebben en niet te branden, stelletje lozers... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Sjaan ik kom jou ook overal tegen! Ben je me soms aan het stalken?? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
ja ik stalk je suncross en ja je gaat kotsen van bier H-K doet u de broek maar uit! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |