IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Anathema tour 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-09-2009 15:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die omschrijving zegt me even niks. Naja, whatever

quote:
Op 21 september 2009 15:14 schreef Argus het volgende:
De slechte opkomst was Zoetermeer neem ik aan? Dat is daar een beetje standaard. (ik hoorde bijv. ook pas weer achteraf dat ze daar speelden...)
Dat schijnt volgens de huisfotografe standaard te zijn wanneer een band voor de 2de keer er speelt. Vergeleken met de show van vorig jaar was de opkomst vandaag ongeveer de helft daarvan. OK, het zal ook ongetwijfeld hebben meegespeeld dat het op een zondag was en de entreeprijs nu ook niet bepaald aantrekkelijk was in crisistijd. En daarbij kwam overigens een behoorlijk percentage van de bezoekers van buiten Nederland..

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-09-2009 15:32]

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-09-2009 15:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Er waren toch minstens 4 Brabanders...

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-09-2009 15:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2009 15:25 schreef Forever After het volgende:
Ik sta btw zelden of nooit vooraan bij een concert.

De boerderij is zelden zo druk dat er ook maar iemand niet vooraan staat

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2009 15:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2009 15:33 schreef Forever After het volgende:
Er waren toch minstens 4 Brabanders...

Dat zegt hij net, van buiten Nederland.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Argus
Usericon van Argus
Posted 21-09-2009 15:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2009 15:30 schreef Judge M. het volgende:
Die omschrijving zegt me even niks. Naja, whatever

Dat schijnt volgens de huisfotografe standaard te zijn wanneer een band voor de 2de keer er speelt. Vergeleken met de show van vorig jaar was de opkomst vandaag ongeveer de helft daarvan. OK, het zal ook ongetwijfeld hebben meegespeeld dat het op een zondag was en de entreeprijs nu ook niet bepaald aantrekkelijk was in crisistijd. En daarbij kwam overigens een behoorlijk percentage van de bezoekers van buiten Nederland..

Wat vooral niet helpt is dat de boerderij zijn programma niet verder verspreid dan de supermarkt op de hoek.
Dat is erg jammer want er komen vaak echt leuke dingen daar.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-09-2009 15:37 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Bedoel je dan niet van buiten Holland?

Btw wat zit er onder de Boerderij? Een coffeeshop?
Of is het de enige plaats in Zoetermeer waar op zondag sigaretten zijn te krijgen?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-09-2009 15:39]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-09-2009 15:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 september 2009 15:37 schreef Argus het volgende:
Wat vooral niet helpt is dat de boerderij zijn programma niet verder verspreid dan de supermarkt op de hoek.
Zeg dat wel ja! Ik heb aardig staan wegkwijlen voor de postermuur met aankomende concerten. Sodeju zeg!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-09-2009 21:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2009 12:46 schreef Judge M. het volgende:
Dan vermoed ik dat Lee er niet bij is
Dat vermoeden bleek overigens juist te zijn.

fsleeking
Usericon van fsleeking
Posted 22-09-2009 16:52 by fsleeking Wijzig reactieProfiel van fsleekingQuote dit berichthttp://www.boerderij.org

quote:

dat valt wel mee, de boerderij heeft een van de hoogste gemiddelde bezoekersaantallen van de Nederlandse podia (bron: nfpk). Daarnaast worden in de regio veel posters, flyers en maandladders verspreid, in diverse magazines advertenties geplaatst, banners op enkele websites, berichten in alle lokale kranten, etc.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-09-2009 16:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2009 15:14 schreef Argus het volgende:
Nerd, fanboy, eenzaam.

Ik zie het wel

De slechte opkomst was Zoetermeer neem ik aan? Dat is daar een beetje standaard. (ik hoorde bijv. ook pas weer achteraf dat ze daar speelden...)
De opkomst in Haarlem viel ook tegen, maar goed 3 optredens in 1 week en ze hebben hier de laatste jaren ook al behoorlijk vaak gespeeld...

Het was wel zwaar de moeite waard moet ik zeggen...hoewel zanger Vincent in het begin deed of ie speed gesnoven had...

Leafblade vond ik lekker boeiend... of eigenlijk toch niet :p

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 22-09-2009 16:57]

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

fsleeking
Usericon van fsleeking
Posted 22-09-2009 17:01 by fsleeking Wijzig reactieProfiel van fsleekingQuote dit berichthttp://www.boerderij.org

trouwens, als je op de hoogte gehouden wilt worden van de Boerderij concerten, doe dan hetzelfde als duizenden andere mensen en meldt je aan voor de gratis nieuwsbrief!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-09-2009 17:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Vanavond maar even kijken of ze het nog kunnen. Genialer dan 4 mei in Hengelo (2006??) zal het nooit meer worden.

Heb er wel zin in!

Boeiender

Argus
Usericon van Argus
Posted 22-09-2009 17:06 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 16:52 schreef fsleeking het volgende:
dat valt wel mee, de boerderij heeft een van de hoogste gemiddelde bezoekersaantallen van de Nederlandse podia (bron: nfpk). Daarnaast worden in de regio veel posters, flyers en maandladders verspreid, in diverse magazines advertenties geplaatst, banners op enkele websites, berichten in alle lokale kranten, etc.

Dat kan zo zijn maar ik heb er tot nu toe altijd in een zo goed als leeg huis gestaan.
Misschien zijn er veel uitverkochte R&B feesten? Ik weet het niet
Likewise met de promoties. De posters komen in ieder geval niet in de Haagse binnenstad aan en fora zoals deze worden niet voorzien van spam.
Men zal vast veel doen maar wellicht dat juist de rock/metal een beetje buiten de boot valt?

Argus
Usericon van Argus
Posted 22-09-2009 17:09 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 17:01 schreef fsleeking het volgende:
trouwens, als je op de hoogte gehouden wilt worden van de Boerderij concerten, doe dan hetzelfde als duizenden andere mensen en meldt je aan voor de gratis nieuwsbrief!

Het probleem daarmee is dat het niet doelgroep specifiek te verkrijgen is. Als jullie een genre mailing maken wil ik me daar best voor opgeven maar de huidige valt onder de noemer door de bomen het bos niet kunnen zien.

fsleeking
Usericon van fsleeking
Posted 22-09-2009 17:18 by fsleeking Wijzig reactieProfiel van fsleekingQuote dit berichthttp://www.boerderij.org

quote:
Dat kan zo zijn maar ik heb er tot nu toe altijd in een zo goed als leeg huis gestaan.
Misschien zijn er veel uitverkochte R&B feesten? Ik weet het niet
Likewise met de promoties. De posters komen in ieder geval niet in de Haagse binnenstad aan en fora zoals deze worden niet voorzien van spam.
Men zal vast veel doen maar wellicht dat juist de rock/metal een beetje buiten de boot valt?

nee ik heb het echt over concerten, meer dan 400 bezoekers per concert (weliswaar alle stijlen).

Posters en flyers komen trouwens wel zeker aan in de Haagse binnenstad. Naast dit zelf gezien te hebben, hoor ik dit ook van diverse andere mensen.

fora als dit geen spam? Wat is dit dan en wie is dit topic begonnen ?

Argus
Usericon van Argus
Posted 22-09-2009 17:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik heb er nooit eentje zien hangen in ieder geval maar goed, kan aan mij liggen. Idem de goedbezochte concerten

Als ik je info nakijk zie ik een bepaald email adres. Hoe me verder uit de titel of jou naam duidelijk moet zijn dat dit in de baroeg is en wanneer... geen idee

Als dit er in stond, zoals je met concerten vaker zal zien, zou ik het mogelijk bekeken hebben. Nu zou ik vermoeden dat dit een discussie was over de tour en niet een promotie voor een bepaald concert.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-09-2009 18:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo meteen maar eens vertrekken.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-09-2009 22:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 18:31 schreef Mark Z het volgende:
Zo meteen maar eens vertrekken.
Ben benieuwd wat jij van de nummerkeuze vond... ik heb iig genoeg oude (mid-era) stukken voorbij horen komen... had alleen nummers van de laatste 2 platen verwacht dus ik vond het geweldig...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-09-2009 1:13 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 22 september 2009 16:56 schreef Doomy het volgende:
De opkomst in Haarlem viel ook tegen, maar goed 3 optredens in 1 week en ze hebben hier de laatste jaren ook al behoorlijk vaak gespeeld...

Voor Haarlemse begrippen valt het nog best mee hoor. Had zelf verwacht dat er minder mensen zouden zijn.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-09-2009 1:21 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2009 1:13 schreef Y Draig Goch het volgende:
Voor Haarlemse begrippen valt het nog best mee hoor. Had zelf verwacht dat er minder mensen zouden zijn.
WTF??? Bij Deicide was het er vier keer zo vol???

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-09-2009 10:16]

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-09-2009 1:36 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2009 1:13 schreef Y Draig Goch het volgende:
Maar jij was er ook?

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-09-2009 10:16]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-09-2009 1:53 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik stond vlakbij dat groepje zwakbegaafden. Man, wat waren die irritant. Vooral die grijsaard van een jaar of 50 die totaal laveloos was.
'Shut up or fuck off!'

Patronaat heeft zware financiele problemen gehad. Maar nu zijn ze daar weer uit, ze hebben geloof ik tot het bot moeten bezuinigen. Waardoor je nu zelfs 50 cent moet betalen om te pissen en 2,20 betaalt voor een Drommelsch.
Ze hadden het beter in de kleine zaal kunnen zetten. Hadden ze ook minder personeel nodig gehad.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 23-09-2009 1:58 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

In Nijmegen was de zaal wel uitverkocht.
Leafblade was wel aardig, maar klonk toch meer als een CD-band. Anathema was wel fijn om weer eens live te zien, al leek het gezien de hoeveelheid applaus haast zo dat de meeste mensen niet voor Anathema maar voor Anneke kwamen.

Verder natuurlijk doodverwensingen aan de NS omdat ik maar de helft heb kunnen zien.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-09-2009 2:04 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2009 1:53 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik stond vlakbij dat groepje zwakbegaafden. Man, wat waren die irritant. Vooral die grijsaard van een jaar of 50 die totaal laveloos was.
'Shut up or fuck off!'

Patronaat heeft zware financiele problemen gehad. Maar nu zijn ze daar weer uit, ze hebben geloof ik tot het bot moeten bezuinigen. Waardoor je nu zelfs 50 cent moet betalen om te pissen en 2,20 betaalt voor een Drommelsch.
Ze hadden het beter in de kleine zaal kunnen zetten. Hadden ze ook minder personeel nodig gehad.
Totaal mee eens... die prijzen slaan nergens op... Ik miste net dat stukje "shut up or fuck off" omdat ik zonodig bier moest halen lol... :p

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-09-2009 10:15]

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-09-2009 8:11 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Optreden in Nijmegen was geweldig! Ook Leafblade vond ik goed aan te horen, alleen jammer dat er een groepje mensen voor onze neus stonden die gedurende het hele Leafblade optreden nog geen 5 minuten hun smoel dicht hebben gehouden en ik dus constant van hun geklep heb kunnen "genieten"...
Voor Anathema maar even een iets ander plekje opgezocht, maar toen geen zicht meer op het hele podium... Optreden was in ieder geval super goed, nummers waren ook super goed (setlijst iemand?). Dat nummer waarbij op band (via computer tegenwoordig waarchijnlijk ) een verhaal meeliep (wat helaas niet helemaal te volgen was), was dat ook nieuw eigenlijk?
Ook tijdens het optreden van Anathema nog vrij veel rumoer in de zaal, erg jammer. Als je gezellig wilt kletsen, ga dan in het cafe-deel zitten...
En aangezien ik toch aan het klagen ben, het geluid stond wel erg hard.

Op je knie en pijp voor genade!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com