|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo dat was weer gezellig gisteren En zin in vrijdag |
|
quote: Dat zeker! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: De nummerkeuze was niet verassend, alleen nummers die ze altijd live spelen. Het geluid stond inderdaad erg hard, maar verder wel een goed optreden. |
|
quote: Ah, ik dacht dat ze er uit waren. Had er al een tijd niks over gelezen in de krant. Dat van de belasting wist ik niet, dacht dat ik opeens meer betaalde vanwege de problemen. Maar ontopic; dat nummer met die gesproken sample was inderdaad een nieuwe nummer dat gespeeld werd. Geloof dat 'ie heette, maar ik kan me vergissen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zo, dat was een mooi concert, stond lekker met mijn vriendin vooraan, hehehe, jammer voor de mensen achter mij, maar zij wil met haar 1.60 ook graag wat zien, en dat ik er dan achter sta met mijn 1.99, ach.... Vond Leafblade lekker, eerste keer met volle band gezien, heerlijk die Led Zep shit. Anathema... Afgezien van de 2 erg duidelijk zwakke punten (de drummer blijft erg zwalkend, maar dat hoort erbij, en Danny die weer erg vals stond op sommige punten, zijn effecten nog steeds niet begrijpt en sommige dingen gewoon fout speelde) vond ik het een erg goede show, niet hun beste, maar erg goed. Anneke deed het magistraal, vooral de zang samen met Vince was kippevel, het nieuwe nummer Angels Walk Among Us (volgens mij) was voor mij het toppunt naast Temporary peace. De solo spot van Danny vond ik jammer, voegde niets toe aan het concert, en hij is duidelijk de mindere zanger. Maar al met al een erg mooi optreden, dik genoten. Boeiender |
|
Zag ze voor het eerst, was erg impressed! Redelijk wat kippevel-momentjes gehad, zeker toen Anneke mee deed, wat heeft die meid een stem En Blonde Cockrot + vriendin, echt MEGA FUCKING BEDANKT voor jullie gastvrijheid, you rule * 23423423!!! We hebben ons uiteraard verslapen vanochtend, werd om half 9 wakker (wat dan wel weer meeviel...) dus ik heb vandaag maar vrij genomen, hehehehe. |
|
quote: Hehe, no problemo dude, was erg gezellig! En ook ik was later dan de bedoeling het bed uit, hehehe, gek hè. Boeiender |
|
quote: Dat concert staat samen met die van 26 juni 2004 in Hellendoorn bovenaan qua bezochte concerten van Anathema. quote: Nummer is dus "Hindsight". Blijkbaar waren er gisteren meer van die klepgeiten, want ook naast mij stond zo'n mafkees die meer oog voor zijn maat had, dan voor de band die op het podium stond te spelen. Erg vervelend en flink storend om door de muziek allerlei gepraat te horen. |
|
Ach kut, vergeten.. stom zeg |
|
|
|
Ze zijn weer leuk Bert |
|
Toffe foto's, hehehe! |
|
quote: Dank. Licht omstandigheden tijdens het concert en in de pauze waren niet echt optimaal en je bewegen door de zaal was ook al bijna geen optie. Gezien die omstandigheden ben ik tevreden met het resultaat. Maar dat probleem zal jij ook wel gehad hebben |
|
quote: Hehe, dank herr Rugly! Boeiender |
|
quote: En jij ook voor de rapportage opvulling |
|
quote: Hahaha, als je mij toch niet had... LOL *denkt aan gastenboek Metal } Boeiender |
|
quote: Je bedoelt die spammer waarop ik voor het eerst op heb moeten modderen |
|
quote: Ene Orlando schijnbaar, hahaha. Boeiender |
|
Hahaha die's bekend ja, old school! |
|
quote:Nee hoor. Ik had mijn camera gisteren niet bij en ik heb het voornamelijk op een zuipen gezet, weet je nog? |
|
heb ze 2de keer gezien in Biebob deze week..en ik vond ze heerlijk..echter mochten ze nog iets meer hardere nummers hebben gespeeld. Natuurlijk was de vrouwelijke zangeres (Van Giersbergen denk ik) ook langs de andere kant een meerwaarde. |
|
Ik hoor Anneke toch liever met agua de annique zeg... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik vond de Shut The Fuck Up van Danny het leukst. |
|
quote:Ik hoor haar het liefst met The Gathering.... Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |