|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ze worden vervangen zeg ik Die split met Weltbrand vind ik niet zo eigenlijk. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
www.myspace.com/coldchamber Coldchamer als special act? Heb nog nooit van ze gehoord.. Maar goed. Ik kan niet wachtten tot 4 okt. :D |
|
Ze komen ook nog in Oberhausen (DE). Wellicht daar anwezig. Vrijdag 27 November: Lifelover, Geist, Fäulnis - Helvete, Oberhausen (DE) |
|
quote: Ben je wel op die myspace pagina geweest? Dat is namelijk de myspace van Suicide Solution... |
|
Ik moet er nog eens hard over denken of ik hier heen ga. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Speelschema bekend? |
|
Aanwezig I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik helaas toch niet. Verdomme. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Mocht je nog een kaartje over hebben, ik ga waarschijnlijk alsnog en nog geen kaartje atm.. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ray (Burzum) heeft nu een kaart over. Moet je even contact met hem opnemen misschien? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Weet geen contact gegevens van hem, maar hij zal dit vast snel lezen. Mijn mail staat (vanaf nu) in m'n profiel. Ik hoor het dan wel. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
(edit, moet beter lezen) [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-10-2009 22:44] |
|
Ik ben er helaas niet bij, de vriend die de kaartjes had is een paar dagen geleden van huis weggelopen en halsoverkop naar het buitenland vertrokken. Maargoed intussen uitverkocht? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Weet ik niet, maar als er iemand van ZM nog kaarten over heeft dan kan ik ze net zo goed daar van overnemen lijkt me. Anders nog even online proberen te bestellen. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ik heb inderdaad dus een kaart over. Mail me anders even unholy_iscariot aap msn . com |
|
quote: Done. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ik ben redelijk positief over het concert. Dat Suicide Solution niet speelde boeide mij weinig en Weltbrand speelde wel goed volgens mij (ik kende ze verder niet). Lifelover klonk ook goed maar het optreden was wel aan de korte kant.. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 04-10-2009 23:47] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Niet zo erg dat Suicide Solution niet speelde, en de reden waarom ze niet speelde was al helemaal dom. Weltbrand speelde erg strak, kende het veder niet maar klonk wel aardig, toffe gasten ook. Lifelover was beter dan ik verwachtte live maar het viel als nog best wel tegen. Vond die zanger erg gay maar vond het wel erg aandoenlijk. Had moeite met nummers herkennen, het klonk een beetje als een grote chaos. Ze hadden die piano mee moeten nemen, had een stuk beter geklonken denk ik. Al met al heb ik het nog erg na me zin gehad, misschien dat ik in Oberhausen ook nog even ga kijken. Ze waren zelf trouwens wel erg tevreden over de show en vooral over de opkomst. Het was ver uit de beste show van de tour volgens hun zelf. |
|
Waarom speelde Suicide Solution niet? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ze waren eerst over van alles aan het zeiken, de tour zou niet underground genoeg zijn en Lifelover een te grote naam, ect. Uiteindelijk wouden ze toch komen maar kwamen ze er achter dat ze met een busje moeten, ze hadden het busje al geregeld, alleen al hun rijbewijzen waar ingenomen en hun vriendinnetjes konden niet rijden :') Geloof dat ze de hele tour niet zijn mee geweest. |
|
quote:En dan nog zo'n enorm kinderachtige bandnaam hebben ook. Fail in het kwadraat dus. |
|
quote:En ook nog twee demo's uitbrengen met de treffende titels "Kill Yourself" en "in Suicide we trust...".. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 05-10-2009 12:37] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Misschien dat ze de theorie maar eens in de praktijk moeten brengen dan... Dwepen met zo'n onderwerp.. om te kotsen |
|
quote: :') !!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |