|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou jou toch moeten aantrekken. Ik was helaas verhinderd, maar als ik jullie reacties zo lees heb ik niet al te veel gemist, geloof ik. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Weltbrand is echt gaaf, de nieuwe nummers die ze speelden klonken erg strak. Lifelover vond ik niet heel boeiend, de vocals stonden veel te zacht waardoor je die typische krijsen niet goed kon horen. Ik ben halverwegen de show maar naar buiten gaan staan. Was verder een erg gezellige avond |
|
quote: Yes indeed! |
|
Zijn al heel wat spijkers op de kop geslagen hier. Weltbrand was leuk, goeie show, sterke nummers, zat goed in elkaar. Lifelover had ik erg lage verwachtingen van, het viel me nog mee: "beter dan de youtube filmpjes!" De dansjes van Kim waren erg aandoenlijk(wat een schattig ventje ), maar nee, die mogen nog wel aan hun live act werken. Verder leuke avond geweest! |
|
SS heeft nog wel in Annaberg gespeeld met Lifelover. |
|
snapt nu opeens de keuze voor de naam Suicide Solution... grappig dat iedereen de zanger gay vond: hij had verreweg de meeste chicks die heml wilde van iedereen die er was. Jezus wat een groupies. Geniaal ook al die avril lavinge achtige meisjes. Vooral het duo dat in de wc foto's van zichzelf aan het schieten waren |
|
Hij was niet gay, hij had gewoon een hoog aaibaarheidsgehalte |
|
Dan heb je waarschijnlijk het gedeelte gemist waarin hij de hele middag op zoek was naar harddrugs, hierdoor de soundchek heeft laten schieten en vervolgens in de backstage heeft zitten snuiven... Niet aaibaar maar een: onwijze sukkel! Wel mooi dat hij blijkbaar alleen mutileert aan de rechterzijde van zijn lichaam omdat hij blijkbaar linkshandig is.... |
|
Dat verklaart wel een hoop |
|
Leuk avondje, niet erg memorabel. |
|
quote: Daar moet jij je toch precies in weten te vinden!? |
|
quote: Ik weet niet of je het nu spreekt over het groepje meiden van na het concert, want die namen hem in de zeik. |
|
quote: Vertel. |
|
Heb ik niet zo'n zin in, is nml niet mijn zaak. Ik spreekt trouwens niet over jouw vriendinnetjes. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-10-2009 17:44] |
|
quote: Jij bent in een goeie bui vandaag! |
|
quote: Die gingen de hele tijd zeuren bij de backstage manager ahh mogen we niet even na achter? we willen met ze op de foto? ahh mag dat? alsjeblieft? mogen we echt niet in de backstage? :') Ze hadden zelfs haar naam uitgezocht zodat ze konden zeggen hey ben jij niet..? en daarna veder zeuren :') |
|
Dan pakt Litha het beter aan *stampt naar binnen* |
|
quote: Z'n dansje was behoorlijk liefig ja, maar zo'n buik hoef ik niet bepaald te knuffelen oid. |
|
Bloederige doktersjas dichtknopen, opgelost? |
|
quote: de meiden die onze bandbegeleiding steeds uit de backstage moest vissen. @ Besatt, dat was iig een van de verhalen die ik van haar hoorde ja. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-10-2009 18:51] |
|
quote: ja voor mij waren er ook hordes chickies, moest ze echt van me afslaan, en dat ondanks mijn gaye looks! |
|
quote: Je vindt het walgelijk... maar raadt ze wel aan zelfmoord te plegen? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gezellig avondje Arnhem weer! Weltbrand vond ik erg strak. Veel beter dan 2 jaar geleden ofzo dat ik hun gezien heb. Die nieuwe nummers klonken ook erg goed. Lifelover verwachte ik al niet veel van, maar jezus wat een afknapper. Dansje van die Kim vond ik wel lachen, maar verder zijn het maar gaylords. Platen blijven wel goed natuurlijk. |
|
Weltbrand kon me niet echt boeien en Lifelover was - zoals verwacht - niet erg sterk live. Wel prima vermaakt tijdens Lifelover en de rest van de avond en zowaar een aantal ZM-ers voor de eerste keer gesproken. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |