|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zou zo maar eens kunnen dat ik daar een kijkje ga nemen. |
|
Gaaf, hier ga ik wel heen! Ben wel van de vuige rock 'n' roll! |
|
Aanwezig! Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Holy hell, wat ziet dat er onnoemelijk homofiel uit. |
|
Ik heb trouwens die Thy Worship demo nog op tape liggen. Die gaat na grondig verpulvering door de riolering. Dat ding is sowieso niet om aan te horen. |
|
Toch vreemd dat je er dan een demo van hebt Maar goed, alle echte metalheads zitten dan scenepoints te scoren op Wacken uiteraard |
|
Ik beken dan hun eerdere muziek echt bagger uit de steenpuist van satan is, maar waarom zijn ze 'gay'? Ik zie hun imago eerder als een soort van ode aan de misfits, en die waren zo gaaf als het maar kon [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-07-2009 0:42] |
|
quote: Damn, dan ben ik geen echte echte metalhead aangezien ik nog nooit naar Wacken geweest ben en dat ook nooit van plan ben, wat een kut overgewaardeerd festival was en is dat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: En dat weet je allemaal zo goed omdat je er nooit geweest bent. don't mistake lack of talent for genius |
|
En toch heeft hij gelijk. Je moeder. |
|
Misshcien wel aanwazig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: De line-up elk jaar, en met name dit jaar, spreektboekdelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Maar voor een line-up gaat men al lang niet meer naar een festival. Wacken is altijd een groot feest, en als er ieder jaar 3 a 4 bands bij zitten die ik wil zien ben ik al tevreden. Dit jaar valt mijn verjaardag ook nog eens tijdens wacken dus alleen maar een groter feest Na heel veel positieve berichten over deze band heb ik toen een LP in huis gehaald (Black Metal Holocaust volgens mij) maar langer dan een nummer hou ik het niet vol. Dit is niet aan mij besteed. Voor alle mensen die wel gaan, veel plezier! |
|
Nieuwere werk is ook wel wat anders geloof ik... Je moeder. |
|
Wat Karnivoor zegt, inderdaad. De nieuwe plaat is niet echt te vergelijken met het oude werk... Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Gaje weer dansen trouwens? |
|
Stond wel in de planning, ja. Kom je meedansen? Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
quote:Klinkt verleidelijk |
|
Aanwezig. |
|
Wat een stelletje nerds Against God and Government |
|
...wat een stelletje oppervlakkige mensen hier Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Het oude werk (1996 - 1998) van deze band(e) ken ik ook, en ik kan zeggen dat het allemaal covers waren van een band uit Finland, beginnd met een B en met 2 bassisten (geen gitarist). Hoe de muziek nu is: geen idee, en dat wil ik graag zo houden! |
|
Eind jaren negentig was het inderdaad niet bijster veel. Tegenwoordig spelen ze zeer aannemelijk black rock 'n' roll. Prima muziek om wat bier bij weg te kappen. [Dit bericht is gewijzigd door Nimroth op 17-07-2009 21:35] |
|
Kom op, die make-up, of wat het ook is, ziet er echt niet uit. De foto doet het geheel uiteraard ook geen goed, eerst allemaal de ogen volkrijten met norrit en daarna sip in een hoekje staan voor de foto. Als je op de site gaat kijken vraag je je helemaal af waar het allemaal is mis gegaan. Ondertussen moet je toch wel beter een imago kunnen kopieren. Elk willekeurige 13-jarige emo kan meer evil tevoorschijn komen dan dit talentloze zootje. Als kutmuziek maken strafbaar was kregen ze de maximumstraf. Die tape heb ik dan ook bij een bulkaankoop verkregen, verreweg het slechtste wat er bij zat, en er zat nogal wat troep bij. Ik hoop overigens dat de bandleden het tattootopic niet ontdekken, wederom een wanvertoning. Gelukkig treden ze zelden op, wel zo rechtvaardig tegen de weldenkende, niksvermoedende mens. Hiermee wil je niet geconfronteerd worden als je een biertje drinkt na een week werken. Ik kan er echt niet over uit. |
|
Als het je niet kan bekoren kan je toch ook gewoon je bek dicht houden en verder gaan met je leven? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |