|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aanwezig zeker weten word het een gezellige avond Deze package is erg goed te doen |
|
quote:Wij nemen sowieso onze eigen geluidsman mee, dus dat scheelt misschien al. Met Dictated en God Dethroned heb ik mij ook met het geluid van Dictated moeten bemoeien maar toen was het eigenlijk best wel prima... My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Het geluid bij Dictated was prima, niks mee. Maar we hebben nu een vast iemand die het geluid van de metal doet. Die weet hoe de tafel enz werkt. Een poosje terug heeft onze verhuurder de hele set na gekeken en alles doet het zoals het hoord. Dus we hebben een goed geluid op deze avond en de rest van alle metalnight... [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 08-08-2009 17:25] |
|
quote:Kun je die bekenden dan niet beter ook gelijk laten optreden en dat vooraf aankondigen? Dan komen er vast en zeker meer bezoekers |
|
quote: Met bekenden bedoel ik dat er wel wat vrienden en kennisen van mij komen en die nemen ook wel weer andere mensen mee [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 08-08-2009 17:32] |
|
quote: Hm het is niet naast de deur,ik heb veel over voor CA. Maar misschien kan ik daar blijven crashen. Als ik dan ook nog eens met iemand mee kan karren is het feest compleet. @Smeerik:. It's me Poes76 [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 08-08-2009 17:32] =) |
|
@ Not Your Bitch Lees je bb bericht maar en je weet waar je terecht kan ivm crash plek |
|
Hm zoals ik al zei .ff over nadenken ivm. centjes. Maar het aanbod wordt zeer gewaardeerd nogmaals. =) |
|
quote: I know |
|
quote:Als er een gastenlijst plekje over is kan ik je er misschien wel opzetten. Effe kijken wie bij ons nog iemand meeneemt, laat ik je nog wel weten.... My friend, watch out for traitors... |
|
Thanx Koen. Hm entree is maar 7 euri ,dat kan ik wel lijen,vervoer is meer een probleem. OV is zoals gewoonlijk ruk Maar ik hoor ut wel . [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 08-08-2009 21:44] =) |
|
quote: |
|
De eerste studio video report staat online van Carach Angren. Kijk deze op hun myspace |
|
quote: |
|
Adonai Sathanas klinkt wel erg gaaf World Funeral is ook erg bruut lekkere meuk dit Carach Angren = ook erg gaaf |
|
quote:Check World Funeral nog maar eens....was bij ons destijds erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ben erg benieuwed naar World Funeral. @ hub heb je toevallig ook youtube filmpes van dat optreden? je maakt me nieuwschierig |
|
Hierbij het tijdschema Zaal open 20:30 uur 21:00 uur Adonai Sathanas 22:00 uur World Funeral 23:00 uur Carach Angren 00:00 uur Einde |
|
Het programma met het hardere genre @ het Podium: 26 September - Carach Angren + World Funeral + Adonai Sathanas 3 Oktober - Solidary Trust, Rene SG, One Bullet Left, The Killer Bananaz, Next Waste Dimension & Dr. Scalpel & the Insicions 24 - Oktober - Immortal Rites (GER) + Escadron + Bloodsin 14 November - One Bullet Left + Syphony Of Destuction + Face The Fact 21 November - Face Tomorrow + Swelter + Wallnoize 19 December - Autumn + Cardamon Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
nice poster |
|
Nog steeds in de planning om even te komen kijken! Boeiender |
|
quote: Mooi, ik denk dat ik er ook wel ben... My friend, watch out for traitors... |
|
Als ik oppas kan fixen dan ben ik aanwezig al was het alleen voor Carach Angren (he he eindelijk CA in het Podium). see you at occultfest! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |