|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ojah klopt ... dat gebeurt alleen als ze mee gingen met stappen in hoogeveen Ik heb nog niks gehoord als ze mee willen |
|
Geef ze .gaan ze geheid mee! =) |
|
quote: |
|
Ze gaan maar mooi gezellig mee stappen |
|
quote: Net een mail gestuurd naar Ivo. Ik wacht op antwoord terug :D |
|
quote:Ja zag ik, ook dat je maar plek had voor 3. Waar zal ik slapen dan? op de stoep? My friend, watch out for traitors... |
|
quote: nou als je een luchtbed/matje mee neemt kun je bij mij ook pitten haha Want ik namelijk maar twee matrassen en 1 bank haha. Als jullie wel mee gaan moeten jullie wel ff jullie slaapzak mee nemen |
|
zaterdag al Zin in!!! |
|
quote: Is maar goed dat ik niet kan,anders hadden we moeten proppen. =) |
|
quote: haha ik kan 4 mensen in mn huiskamer kwijt Ik had toen het Tjeche Pandemia bij mij te pitten. Zin aan...vanmiddag podium licht en geluid opbouwen zin in!! |
|
vandaag zin in!! |
|
Hey vanavond CA weer eens live checken ook zin in! see you at occultfest! |
|
Ben weer klaar voor een avondje Black en zekers na gisteren |
|
Het was een zeer geslaagde avond Adonai Sathanas was wel aardig. World Funeral voor mij de band van de avond Bij bij bands donder goed geluid een grote dank aan Fredde Carach Angren was ook erg vet en ook daar was het geluid goed Met 105 betaalende bezoekers een geslaagde avond. Ik heb me prima vermaakt Aan alle bands van deze avond nog bedankt voor het gezellige feestie |
|
|
|
Carach Angren moet toch echt es opzoek naar betere paint die er niet na 5 minuten af-zweet |
|
quote: Nog altijd beter dan de Rinse Appelstroop die halverwege de gig in het oog van de zanger van World Funeral loopt |
|
Die mensen die met een Infinity shirt en corpsepaint in het publiek staan vind ik zo gaaf |
|
was zeker een mooi feest Het corpse paint gehalte was weer erg hoog Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
het was weer goed te doen. 24 okt is de volgende metalavond Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Huh volgende week is er toch ook metal?! (six for six) Anyway was erg gezellig zaterdag, erg leuk om CA weer eens live te zien. Eerste band gemist maar heb begrepen dat ik niet veel heb gemist en 2e band wel aardig maar CA heerschte uiteraard. see you at occultfest! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |