|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig in Aarschot Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Aanwezig in Essen! Bruce Banner |
|
quote: +1 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Werd ook eens tijd. Naar welke ik ga zoek ik dan wel uit. |
|
quote:+1 |
|
Als je nog plek hebt wil ik ook wel mee. |
|
Pfff, September, Oktober en November worden dure maanden voor mij door alle gave optredens! |
|
Aanwezig in Rotterdam Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ja ik zeer waarschijnlijk ook |
|
quote: BELI, IK WIL JOU GROETJES KRUISJWSNRymon,s |
|
Burzum lam? Hey dikkop, anders kom je ook naar Essen! Bruce Banner |
|
quote: +2 Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +3 |
|
In Rotterdam! Is dat watt dat zaaltje? (Watt) Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ja dat is Watt ja Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De Basement van Watt is een uitermate geschikt zaaltje! |
|
Aanwazig op 3 november Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nice. Eens kijken of ik Absu in Rotterdam mee kan pikken dan. |
|
Hmmm, misschien dat ik ze in Manchester of Nothingham ga zien dan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Die hippies van Nachtmystium liggen toch uit de toer? |
|
Zou errug jammer zijn. Desalniettemin ga ik dan alsnog. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik las op een niet nader te noemen forum, dat ze niet meegaan op tour en dat Pantheon I hun plaats inneemt. |
|
Pantheon I? Die zijn dan ook al op een andere tour ingepland in diezelfde periode. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zou jammer zijn, ik zou voornamelijk voor Nachtmystium gaan. Pantheon I... nee, bedankt. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Het staat ook op de Watt-site [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-08-2009 19:14] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |