|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik hoop dat dit niet waar is, want ik had erg veel zin om Nachtmystium eens live te zien! |
|
Pantheon I kiest er toch voor Absu te supporten. Benieuwd wie nu Pantheon I vervangt bij die andere tour. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hm, stuk minder interessant nu. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Alleen Absu is het al waard om te gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo, ticketje besteld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jeeeej Phantom 1 |
|
Nou, dat was een vette show gister! Pantheon I speelde een afwisselende set. De cello gaf een echte meerwaarde aan de snoeiharde thrash/black metal van het gezelschap. Veel gelul tussendoor, gastoptredens van andere bands en af en toe hilarische teksten. "Resurrect, we'll kil agaaaain!!" Absu was de terechte headliner. Een heerlijke professionele en denderende thrash/black trein walst je een gezellig uurtje plat met riffs die geen moment vervelen. Proscriptor is zo duidelijk de baas en motor van de band, dat de rest van de line-up voor hem een soort marionetten lijken, dat was wel grappig om te zien. Swords and Leatheeeerr!!! Gaat dat zien mensen, gaat dat zien! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Woei, morgen al, heel veel zin in hopelijk wordt er veel oud werk gespeeld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Enjoy, dat wordt een mooi avondje! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ah, mooi Morgen toch maar eens Absu opleggen op het werk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Helaas moet ik het wegens ziekte laten schieten, GVD |
|
Helaas moet ik het wegens ziekte van Erwin laten schieten, GVD |
|
Komt dat Zoroaster nou nog? Staat wel op de tour als het goed is maar niet op de WATT site? |
|
quote:Sorry, jong... Is nie anders [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 06-11-2009 18:34] |
|
God alle fucking machtig, wat een concert was dat Ik had wel verwacht dat er een paar oude nummers gingen gespeeld worden maar zoveel had ik er ook niet verwacht Highland Tyrant Attack, Swords and Leather, Mannanan, pilars of Mercy, The Comming of the War,...... Hell, ben ik blij dat ik erbij was, en wat retevet en retestrak gespeeld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het was inderdaad een prima optreden van Absu gisterenavond, aan iedere release van Absu werdt aandacht besteed. Helaas geen:Feis mor tir na N,og (Across the north sea to Visnech). Wel blijf ik Equitant, Shaftiel en sessielid Mezzardus missen, die eigenlijk de riffs geschreven hebben waardoor Absu zo klinkt als Absu. Het komt nu bij me over als Proscriptor en zijn nieuwe uitzendkracht begeleidingsband. Van de verdere bands vond ik alleen Razor of Occam interessant. Zoroaster is chaos, waar iedereen blijkbaar van iedere band die op de tour erbij zit zo even een nummertje mag meespelen, geen structuur. Pantheon I denkt zelf dat ze geweldige muziek (riffs) schrijven, en zijn zwaar verontwaardigd dat het publiek niet loskomt op hun muziek. Niets zeggende nummers, waardoor na een half uur nog niets is blijven hangen van hun muziek. Een band zonder eigen identiteit, waardoor het nooit een band wordt die zich zal gaan onderscheiden van de rest. |
|
quote: Maakt niet uit hoor, ik ben alleen teleurgesteld |
|
quote: Insgelijks. quote: Daar weet ik niks van, was aangekomen een kwartiertje voor Absu begon en ik wilde alleen maar Absu zien gisteravond. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren in Aarschot geweest. Absu en Razor of Occam waren gaaf, Pantheon I was ook goed te doen. Zoroaster lijkt me 't soort muziek dat om mij onduidelijke redenen op 't moment hip is. De groovende metalstukken waren nog wel te pruimen, maar minutenlang naar feedback en echo luisteren gaat me snel vervelen. |
|
Is Zoroaster er nou vanavond ook bijn? Staat niets over op de site! |
|
quote:Gaaf te lezen. spijtig dat ik er niet heen kon..evenals vanavond niet.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |