|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb alle cd's die ik draai op stapels bij de verschillende audio apparatuur staan. De cd's die ik bijna nooit meer draai staan in cd-boxen in de voorraad kast of weggeduwd in een kast. Ik heb niet zoveel zin in zo'n muur van cd's zoals jij nu hebt. Wel cool gemaakt overigens [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 21-08-2002 14:55] |
|
moet ik ook maar eens doen, kheb naast het bsetaande rekje een stapel staan van ongeveer 40 cd's die erg wankel staat... de cd'rs heb ik rouwens allemaal op rekjes gezet met cdr dozen schuin doorgeknipt waardoor je 20 cd's erin kwijt kan Je moeder. |
|
Godverdomme, dat hebbie netje voor mekaar! Ik ben eigenlijk continu op zoek naar een mooi CD-MEUBEL (en geen ijzeren of plastic kutrekkie). Zelf heb ik niet de handigheid (en ook geen zin) om iets in mekaar te zetten, maar ik heb dus gewoon een grandioos tekort aan ruimte, omdat ze nergens een mooi cd-meubel hebben. Laatst wel nog iets op de kop getikt in een tweedehands meubelzaak, maar dat is dus echt iets zeldzaams. Zijn er toevallig mensen die een goede winkel weten waar ze mooie cd-meubels verkopen? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Slim idee. Ik zelf loop al een tijdje met het idee rond een soort boekenkast te bouwen voor me cd's. Ik heb een nisje in me huis waar het perfect zou passen. Nou aleen nog eens de tijd en geld vinden om het te doen...... bla...bla...bla... |
|
ik heb alle cds op stapels gelegd ik heb helemaal geen plaats meer voor rekjes enzo dus overal waar plaats is liggen stapels cds... luuuuuuv is in the air......... |
|
Erg goed idee. Ik denk dat ik van het weekend ook maar eens ga knutselen! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Erg mooi gedaan Helaas ben ik niet zo creatief en heb ik weinig cd's. Maar later als ik groot ben wil ik ook zoveel cd's hebben en dan zal ik ook wel zo'n ding in elkaar proberen te zetten |
|
ik heb alle cds op stapels gelegd ik heb helemaal geen plaats meer voor rekjes enzo dus overal waar plaats is liggen stapels cds... luuuuuuv is in the air......... |
|
Ik zoek ook nog wat moois. Me buurman van mijn ouders is een gepensioneerde timmerman, ik denk dat ik hem een keer ga vragne om een cd-kast te bouwen voor een x aantal honderden cd's .. Vast voor de toekomst |
|
Nice work Ik heb alleen nog lang niet genoeg cd's om zo'n rek op te kunnen vullen, dus het is nog niet nodig voor mij Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
idd, voor de toekomst, ik was blij toen ik een oud cdrek van mn ouders kreeg omdat ik alle originele cd's daarin kwijt kon... nu staat er dus zo'n stapel naast van 40 cd's wat gaat het hard in een jaar Je moeder. |
|
quote: Het is echt niet zo moeilijk hoor. Je hoeft alleen maar schroeven in te kunnen draaien, meer is het niet. En ik ben ook absoluut niet creatief, echt als ik het kan kan iedereen het. Zoveel tijd kost het trouwens ook niet. Het in elkaar zetten duurde bij mij zo'n twee uur. Dus iemand die handig is kan dat makkelijk in een half uurtje volgens mij Zenial |
|
Ik moet binnenkort ook een nieuw rek maken, want ik heb ook al weer een hele stapel CD's liggen waar geen plaats voor is. Ik maak mijn rek ook van hout. Het rek dat ik nu heb heb ik van het materiaal van mijn gedemonteerde hoogslaper gemaakt. Hij's donkerblauw geschilderd. Een zelfde soort constructie als die van Zenial, alleen bij mij zijn de zij-balken wat smaller en hangt het ding aan de muur. Ook heebt hij 4 schappen van een meter breed of zo. Dus in totaal kunnen er ergens tussen de 70 en 80 CD's op een schap (moet het maar eens natellen). Maar dit rek is dus vol, en ik heb eigenlijk helemaal geen zin een nieuwe te maken. |
|
Ik heb het geluk ergens op m'n zolderkamertje een horizontale balk tegen m'n schuine plafond te hebben hangen (zijnde enz...), dan vijs ik daar gewoon een plank onderaan tegen en heb ik een heleboel opslag, en is bovendien erg overzichtelijk en sorteerbaar . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Wij hebben 2 van deze IKEA cd-opberg systemen : Er passen 224 cd's in. Kosten 39 euro. Een half uurtje schroeven en klaar. Binnenkort maar weer een nieuwe halen bij de nieuwe IKEA in Hengelo (Ov.) [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 21-08-2002 15:45] Heads I win, tails you lose |
|
He Zenial, zo'n schroevedraaier heb ik ook! |
|
hehe, ik vorig jaar ook een nieuw Rek gekregen, een vriend van me heeft er maar gelijk een heel meubel van gemaakt... er kunnen zo'n 160 cd's, alstie vol is heb ik gelukkig nog een antal rekken staan, dus da's geen probleem, hier ff een paar vlugge shots: |
|
heb twee wand kasten die opzich bedoeld zijn om prijzen ofzo in te laten zien. Groot, ruim, deurtjes dus geen stof (maar glas, in hout, dus stevig en je kan toch alle CDs zien).. Ook handig voor al die CDs die rare verpakkingen hebben. Ben er wel happy mee... Al moet er binnenkort maar een nieuwe bij.. "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Ik heb zon mooi draairek aan de muur, maar is nuu ook vol, dus er slingert gewoon wel wat rond....... |
|
ik heb twee cd-rekjes, één ervan is een oud rekje dat mijn vader ooit eens gemaakt heeft en het andere is gewoon 4 lege Guinnessblikjes met een glazen plaat erbovenop en klaar is rekje. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb 3 van die ronddraaiende rekken, passen 200 cd's per stuk in. Meest ideale wat ooit heb gehad. |
|
quote: Euh? Kan je daar eens een foto'tje van plaatsen? Ben benieuwd hoe je daar je cds in opslaat Zenial |
|
quote: gemakkelijk toch, dat staat net naast mijn stereo in mijn rek, ze vallen dus niet om , en een Guinnessblikje is net iets groter dan een cd, dus kan ik er ook onder (onder de glazen plaat (die ooit van een aquarium was) zetten, handig toch Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb iets van 3 van die Heineken cd rekjes(geel), 2 grote rekken. Van die dingen met 4 rijen weeje wel?...en nog een meubel die kan draaien. Hier kunnen aan vier kanten cd's in. Eigenlijk gebruik ik deze spullen niet zo veel. Dit omdat ik er dan heen moet lopen. Dus er liggen bijna altijd cd's op de bank, naast de bank, achter de bank en in de bank(kapotte voering) Suck my piss |
|
quote:LOL, 'omdat ik er dan heen moet lopen' . Zoeken duurt zeker veel korter, of niet? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |