|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Momenteel twee full-lengths: Septembre et ses dernières Pensées - 2011 Ariettes oubliées... - 2012 Website [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 06-02-2012 0:59] |
|
Lekker bandje: echt van die muziek waar je bij tot rust kan komen. Ben benieuwd naar het album! |
|
Okay dan, zeer benieuwd! Maar, hoort deze knul niet in het Heavy Metal gedeelte te staan? Amesoeurs staat er ook... |
|
Dank voor de tip, klinkt erg goed. |
|
Ben er erg benieuwd naar. Ik hou dit al een tijd in de gaten en het is wel leuk om het project steeds te zien groeien. Eerst als een wat obscuurder 'soundscapes' project, en nu meer een metalsound en getekend door Prophecy. |
|
quote: |
|
|
|
Gaaaaf! |
|
De nieuwe split klinkt wel goed, maar ik had er toch wat meer van verwacht. De nummers van Les Decrets klinken niet slecht, al hebben er wel eens betere nummers (als Les Vieux Ne Meurent Pas) op de Myspace van de band gestaan. Percées De Lumière van Alcest klinkt echt precies als Amesoeurs. Ik had toch meer op iets in de stijl van Souvenirs d'un Autre Monde of Le Secret gehoopt. Het tweede nummer van Alcest dat op de split staat, stelt niet zo veel voor. Het is meer een outro dan een volwaardig nummer. Ik ben benieuwd naar de full-lengths van de twee bands en ik hoop dat die van Alcest niet zoveel op de laatste Amesoeurs zal lijken. |
|
Split met Alcest 2 dagen geleden op de deurmat gekregen! Prachtplaat! |
|
|
|
zie ook fp signature |
|
Hmmzz, 'kvond die split wat saai geloof ik. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De nummers op de split vond ik erg sterk. Evenals Alcest ben ik hier zeer benieuwd naar. |
|
quote: +1 |
|
Heerlijke shoegaze om bij weg te dromen, heb het idee dat de opkomende Les Discrets dan ook een 'album van het jaar' gaat worden! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door R. op 06-03-2010 9:54] |
|
Hij is gelekt! Geniale plaat . Deluxe versie valt hier dan ook zeker op de mat! |
|
Nieuwe album klinkt wel goed, al staat er veel op wat ik eerder gehoord heb en zijn de nummers wat aan de korte kant. |
|
Klinkt erg gaaf! De muziek doet me sterk aan Agalloch denken, ten tijde van "The Mantle", maar dat is absoluut geen bezwaar. |
|
Geniale plaat dit, heb hem al zeker 5 keer gedraaid in de 2 dagen dat ik hem heb. Vooral lekker met dit weer! |
|
Is die limited edition het geld een beetje waard? Hij is wel erg duur! |
|
dit lijkt mij wel een goed forum om het volgende te plaatsen: Gezocht: gitarist/cellist/grunter/toetsenist/violist/zangeressen om een doom metal project mee op te starten. Het hoeft geen standaard bezetting te zijn. Het gaat voor mij om de inspiratie en afwisseling in de muziek. Mengeling van duistere grunts met een zeer depressieve onderlaag van doom/shoegaze met een morbide randje. Denk aan dark sanctuary, deinoychus, uaral, dargaard, aythis, landlos, alcest, defaillance enz. Maar vooral...eigen inspiratie naar de ‘duistere’ kant is belangrijk. http://www.myspace.com/blackroseinagarden mail me voor verdere informatie: blackroseinagarden@live.nl |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |