|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heen, heen, heen! |
|
Supervet, aanwezig. |
|
Ik gaat ook 'ns even een kijkje nemen! |
|
|
|
Israthoum en Solstafir heb ik vorig jaar live gezien @ Arnhem (Aurora Infernalis). Solstafir komende vrijdag @ partysan weer. Lekker wazige trip muziek, hoewel ik het zelf niet onder het Blackmetal genre zou gooien, maar niettemin klasse muziek. Israthoum stond overigns ook best sterk in Arnhem, jammer dat er zo'n dood publiek was. voor een band van eigen bodem was ik er behoorlijk van onder de indruk. Als ik geld, tijd en megelijkheid heb om daar te komen dan ga ik er graag heen. neoplasma malignum |
|
quote: Ohja, ik zie het... Ik zocht op Secrets of the Moon en vond niks, vandaar. Excuus! |
|
Misschien wel aanwezig. |
|
Zaterdag! Zin an. |
|
Ich bin dart! Ofzo. |
|
Nog eventjes kaartjes kopen, jahwol. |
|
Aanwezig! Zin in! |
|
Aanwezig! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Komend weekend! |
|
|
|
quote: Zaal is open om 19:00, maar hoe laat begint de eerste band? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
19.30 uur lees ik in de Baroeg-mail |
|
Bedankt, kon het op de Baroeg site zelf niet vinden. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: =) |
|
Ook van den partij. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Morgen alweer. Zin an! |
|
Ik zit nog te twijfelen tussen dit en de Papendrechtse Luchtgitaarkampioenschappen die dan in Cafe De Trap Af plaatsvinden |
|
Luchtgitaarkampioenschappen in cafe de trap af? Alleen om de naam en locatie zou je er al bijna heen gaan, geniaal. Maar ik ben in Baroeg :p |
|
Goed concert! Lekker kunnen vermaken. Israthoum voor de helft gemist, maar ik kende ze ook niet zo goed, dus dat boeide niet zo. De andere bands klonken lekker! |
|
Eh, niks gemerkt van de probeempjes bij Altar of Plagues? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Viel toch wel mee? Of was ik al zo zat dan? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |