|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat ik vind dat deze postrock formatie, naast MONO en Mogwai ook een eigen topic verdient! Waarom? Luister maar eens: In mijn ogen toch nét wat vetter dan Mono/Mogwai... maar goed gebruikelijke info: http://www.explosionsinthesky.com/ http://www.myspace.com/explosionsinthesky Vorig jaar in Vera nog live gezien, geweldig concert! Het werd opgenomen, helaas vonden ze het zelf niet goed genoeg om (op wat voor manier dan ook) uit te brengen, heeft iemand hier misschien nog beelden van? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ook weer zo'n geweldige band voor lange treinritten! |
|
All of the sudden I miss everyone & The Earth is not a cold dead place komen bij mij erg vaak langs. Lekker hoor. |
|
Geniale muziek. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+ heel veel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
This Will Destroy You is trouwens ook een zeer puik orkestje! (nu het toch over deze stijl gaat) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hmm daar was ik ook bij, ik ben niet zo weg van ze, zowel live als op plaat pakt het me niet echt, het is het allemaal net niet, voor mij althans. Ik mis vooral een beetje spanning in de muziek. Nee dan luister liever naar godspeed you black emperor! of red sparowes Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Hehe, dat heb ik dan juist weer bij Mono/Mogwai... GY!BE is ook geniaal ja... maar grappig dat je er ook bij was! Bij mij stond het kippenvel vaak genoeg op mn armen en in mn nek Denk nog met een hoop mooie herinneringen terug aan dat concert! Voorprogramma Eluvium was trouwens ook geweldig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Mono vind ik ook heel saai. Mogwai tegenwoordig ook, maar heeft in het begin toch wel een paar sterke albums gemaakt, Come On Die Young bijvoorbeeld is echt prachtig. Ik kan me nog wel herinneren dat ze alles opnamen en het zou op 1 of andere site komen te staan, weet niet meer welke. Eluvium weet ik helemaal niks meer van, volgens mij was ik toen met hele andere dingen bezig, zoals en Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Helemaal mee eens, elke keer als ik het opzet vind ik het weer prachtig.. En vervolgens vergeet ik eigenlijk het bestaan van deze band weer min of meer. Ik ga het gelijk weer eens luisteren! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
En nu iedereen nog even Caspian checken! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wij gaan zo maar eens kaartjes bestellen. Gaan er nog meer mensen heen? Edit: voor service kosten en 'lidmaatschap'. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-12-2010 16:22] |
|
Ik wil er heeeeeeeel graag heen, maar ik heb de dag erna mijn engels eindexamen, dus dat gaat het niet worden. Wel tergend jammer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hier heb ik als het heel erg tegenzit een herkansing op die dag. Maar daar gaan we maar niet van uit. |
|
De nieuwe is al gelekt, nu aan het luisteren. Hij klinkt iets tammer dan de vorige twee, maar wel weer typisch Explosions. Die gaan we nog wel vaker luisteren. |
|
quote: voor zelf in een band zitten.... Had ze graag eens live gezien. Boeiender |
|
Ik ben er ook bij. Voorprogramma (Lichens) is ook heel erg de shit. You have time. You are doing fine. |
|
quote: DL'ing now , geen hoge verwachtingen, toch benieuwd! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Misssssschien ga ik deze wel luisteren, even de reviews afwachten. Vorige werk vond ik destijds niks aan "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ben er nog niet over uit, het is wel erg tam... de toevoeging van Cello is wel nice, maar het is niet allemaal even spannend... de openingstrack is tot nu toe favoriet... eens opzetten als ik wil relaxen, ik mis de 'explosies' een beetje op het nieuwe album. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Laaste track is heel vet. Ik trek hem wel! |
|
Het klinkt wel erg rustig, maar alleszins degelijk. Momenteel vind ik "All of a Sudden I Miss Everyone" nog altijd beter, dan dat kan wel veranderen denk ik. De toevoeging van de cella is sowieso een mooie additie I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Die nieuwe vind ik met de luister beurt mooier worden. |
|
Ik laat hem even op repeat staan, denk ik. Fijn album. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Daar heb ik ook 'last' van, in eerste instantie viel die wat tegen, maar wat een mooie plaat is het geworden zeg. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |