|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik twijfelde eerst ook wel, maar ik begin hem nu wat meer te waarderen. Toch gaat mijn voorkeur nog uit naar de vorige albums. |
|
Op 17 November staan ze wederom in de Vera! Heen dus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hmm vond ze vorige keer in vera wat tam. Uit pure verveling nog een paar keihard SLAYER geroepen. Ga niet nog een keer heen denk ik. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
die Take Care valt me toch wat tegen, tam signature |
|
quote: Leuk man, andermans concertervaring verneuken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
iPim: ... hoe de hazen lopen ... |
|
iPim heeft anders wel gelijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Maar het is natuurlijk wel enorm stoer. |
|
Het is wel alfamannetje verantwoord ja........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: +1 |
|
En nu komt er natuurlijk een reactie van flebbie/faalhaas dat we allemaal niet cool genoeg zijn, mietjes zijn, enzovoort. |
|
Ik ken die gast verder niet dus ik zou het niet weten maar ik vind het zowiezo stront vervelend dat soort gasten, ga dan lekker naar Slayer en aanverwante prut bands waar men dat wel kan waarderen en leef je daar uit denk ik dan. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Of krijg een keer een paar goeie patsen op de plaat als je staat te schreeuwen... |
|
Jullie zijn gewoon allemaal niet cool genoeg, stelletje mietjes!! ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Gelukkig niet zeg, lijkt me erg vermoeiend om altijd en overal maar cool te moeten zijn/gevonden te worden. Als ik naar een band als Explosions ga wil ik gewoon kunnen genieten ven de muziek, als ik uit mijn dak wil gaan ga ik wel naar Slayer. het juiste gedrag bij het juiste evenement. Dat jij dat niet op kunt brengen is prima maar dan kun je ook dit soort reacties verwachten. Who's the bitch now.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: wij zullen nooit vrienden worden ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nope....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: zijn we het toch nog ergens over eens ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ja, mooi is dat he. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: behalve ik. Want zo stoer als mij zijn, dat is niet stoer meer ohnee, da's pedofiel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-09-2011 21:11] signature |
|
En dan nu voor de ontipokeheid: Heb net een nummer geluisterd. Ik wil er zeker nog wat meer van horen maar dat komt later wel. |
|
A.s. woensdag zijn ze te bewonderen in de Vera in Groningen. Ik twijfel nog. Verrassend triviaal |
|
Ben erbij Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Toch niet hoor, ik blijf gewoon thuis. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |