|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Once solemn / Sweetness dus Mwaoh, tuurlijk klinken die oude nummers zoals Eternal en Gothic beter met grunt, maar itt My Dying Bride lijkt die grunt echt definitief afgezworen; zonde van zo'n talent, maar goed, ondanks die zang blijven de oude nummers gaaf en stuk voor stuk beter dan dat zeikerige The Last time. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hnm gezien de supports redelijk kans dat ik aanwezig ben! |
|
gezien je godver bericht om 7.48 en nu deze om 7.52 had je allang in de les kunnen zitten! boefje! |
|
quote: Je bent niet op de hoogte v/d stemproblemen die Nick heeft gehad? Hij kan gewoon niet meer grunten. Geef mij maar "The last time". |
|
En zo'n talentvolle grunter heb ik hem nooit gevonden eigenlijk... |
|
quote: +1 Op zich wel OK, en zeker goed genoeg om het oude werk van PL niet te verpesten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kaartjes voor de show in Utrecht zijn binnen! |
|
Link naar concert op atak site dut nie |
|
Uhm... Jawel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2009 17:54] |
|
Toeval Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik kan niemand mee krijgen. Dan maar alleen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Moet ik je handje vasthouden? spelfout weggehaald... |
|
Oh, ik wist niet dat dat een mogelijkheid was. Morgen direkt maar even een kaartje gaan scoren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hele goeie dingen gehoord en erg gave foto's gezien van de show in St Petersburg. Krijg er met de dag meer zin in! spelfout weggehaald... |
|
Setlist van gisteren in Griekenland. Zelfs Eternal 1. the rise of denial 2. pity the sadness 3. erased 4. embers fire 5. i remain 6. as i die 7. the enemy 8. first light 9. enchantment 10. frailty 11. one second 12. forever failure 13. the last time --------------------- 14. faith divides us - death unites us 15. eternal 16. say just words spelfout weggehaald... |
|
Aardige setlist, maar ik mis i.i.g. internal torment nog. |
|
quote: Hehe, met 12 studioalbums mis je altijd wel wat. spelfout weggehaald... |
|
http://www.youtube.com/watch?v=2SYRmccCVMg Eternal in Athene Godverdomme, waardeloze opname, maar ik zit met het kippevel achter de pc spelfout weggehaald... |
|
Is er een beetje fatsoenlijke parkeergelegenheid vlakbij Atak? spelfout weggehaald... |
|
stationsgarage. Ongeveer 5 minuten lopen (mede omdat de kortste weg afgesloten is), en altijd genoeg ruimte op zaterdagavond. |
|
Dank u! spelfout weggehaald... |
|
De Irene garage is ook vlakbij. max. tarief is ongeveer 9 pleuro. Er staan langs de toegangswegen electronische borden "P-route" waarop aangegeven staat hoeveel vrije plaatsen er in welke garages zijn. |
|
Je kunt ook net aan de noordkant van het centrum (maar wel buiten het centrum bedoel ik dus) even zoeken naar onbetaalde (en onbewaakte) parkeerplaatsen. Maar goed, dat is dus even zoeken en daarna even naar Atak zoeken als je niet bekend bent in de stad Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |