IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : za 7-nov-2009 || Paradise Lost + support || Atak, Enschede (Grolsch zaal) Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-11-2009 13:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Lijstje....

- Varanus

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2009 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaat em niet worden

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-11-2009 13:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jammer

Lijstje....
- Varanus
- ZelThoR
- chriz

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-11-2009 13:17 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Schop, morgen!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-11-2009 13:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Volgens mij heb ik nog nooit zo naar een concertje uitgekeken.

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2009 14:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2009 13:40 schreef varanus het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit zo naar een concertje uitgekeken.
Have fun kerel! Ga je alleen?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-11-2009 17:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2009 14:37 schreef NecRobert het volgende:
Have fun kerel! Ga je alleen?

Vrouwlief gaat mee he. Of wou je ook?

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2009 18:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2009 17:52 schreef varanus het volgende:
Vrouwlief gaat mee he. Of wou je ook?
Denk het niet, had al wat anders in de planning. Maar mocht ik mij bedenken dan laat ik het je zsm weten

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-11-2009 18:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Doe dat!

spelfout weggehaald...

Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 06-11-2009 18:38 by Jeunis Wijzig reactieProfiel van JeunisQuote dit berichthttp://www.iconsofbrutality.com

Lijstje....
- Varanus
- ZelThoR
- chriz
- Jeunis
- Bruticus

Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 06-11-2009 20:50 by Jeunis Wijzig reactieProfiel van JeunisQuote dit berichthttp://www.iconsofbrutality.com

Volgende stukje kwam ik net tegen op de Myspace van Paradise Lost:
quote:
Friday, November 06, 2009

URGENT NEWS REGARDING EUROPE TOUR
Tragically, Lead Guitarist Greg Mackintosh will be unable to continue with Paradise Lost’s ‘Faith Divides Us – Death Unites Us’ tour of Europe due to a terminal illness within his family.

Greg’s father was taken critically ill some weeks ago, yet Greg decided to commence the tour anyway in the hope that future news from home would be positive.

This unfortunately was not the case, therefore (as of 6th November 2009), Greg will remain in England to support his relatives during this difficult time.

Everyone involved with the band would like to offer Greg our support and to let him know all our thoughts are with him.

The tour will not end here though.

Milly Evans, (Paradise Lost’s long-standing Guitar Technician, and keyboardist from Terrorvision), will fill in for Greg with immediate effect.

Having worked with the band for many years, Milly knows Paradise Lost’s repertoire far more than most, and will endeavour to provide a seamless transition between guitarists. Milly is highly regarded among Paradise Lost’s fan-base and is the best person to fill Greg’s role in the band for the rest of the European tour.

We apologise in advance to those of you who will be joining us for the European dates and will no doubt be disappointed by Greg’s absence. However, I am sure you will appreciate this unfortunate situation was unavoidable and everyone is doing everything they can to ensure the shows run as smoothly as possible.

Jammer voor Greg, maar wel erg begrijpelijk.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-11-2009 21:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zeker begrijpelijk, maar onvoorstelbaar kut!

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-11-2009 10:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, vandaag. Nu maar hopen dat het gemis van Greg niet een al te zwaar stempel op het geluid gaat drukken.

spelfout weggehaald...

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 07-11-2009 12:32 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 6 november 2009 18:38 schreef Jeunis het volgende:
Lijstje....
- Varanus
- ZelThoR
- chriz
- Jeunis
- Bruticus

Hey Jeunis en Bruticus samen op pad, LOL!
Oh ja Bruticus is echte Paradise Lost fan, veel plezier heren!

see you at occultfest!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-11-2009 15:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, over een uurtje die kant maar es op, eerst een vreetschuur opzoeken daaro.

spelfout weggehaald...

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-11-2009 15:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 7 november 2009 15:53 schreef varanus het volgende:
Zo, over een uurtje die kant maar es op, eerst een vreetschuur opzoeken daaro.

Hotwings van de muur zijn goddelijk daar, vooral in combi met een grote slomp bier, maar dat moet geen probleem voor je zijn

Against God and Government

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-11-2009 16:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2009 15:58 schreef Rotzak het volgende:
Hotwings van de muur zijn goddelijk daar, vooral in combi met een grote slomp bier, maar dat moet geen probleem voor je zijn

Dat is wel een probleem, moet een stukkie sturen vandaag

spelfout weggehaald...

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-11-2009 16:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Kom op, het leven is te kort om verstandige dingen te doen.

RGB
Usericon van RGB
Posted 07-11-2009 16:45 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2009 15:58 schreef Rotzak het volgende:
Hotwings van de muur zijn goddelijk daar,

Mits ze vers zijn en met een flinke sloot chilisaus

Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 07-11-2009 17:47 by Jeunis Wijzig reactieProfiel van JeunisQuote dit berichthttp://www.iconsofbrutality.com

quote:
Op 7 november 2009 12:32 schreef the witch het volgende:
Hey Jeunis en Bruticus samen op pad, LOL!
Oh ja Bruticus is echte Paradise Lost fan, veel plezier heren!

Daank. Knolle giet ok mit.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2009 3:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heersavond! Bij aankomst eerst met vrouwlief de Ierse pub ingedoken en daar een paar lekkere biertjes gehad, daarna Atak opgezocht, supermooie zaal! Van de eerste band 2 seconden meegepikt, maar was dikke bagger, tweede band was niet slecht, maar paste totaal niet bij Paradise Lost. Paradise Lost was gewoon dikke heers! De invalgitarist heeft het uitstekend gedaan. En de kleine geluidsprobleempjes luister je als gepassioneerde fan doorheen, ik heb echt staan te genieten! En leuk kennisgemaakt met Zelthor en Chris! Ja, voor mij het concert van het jaar!

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-11-2009 3:26]

spelfout weggehaald...

Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 08-11-2009 10:39 by Jeunis Wijzig reactieProfiel van JeunisQuote dit berichthttp://www.iconsofbrutality.com

Het was inderdaad erg gaaf. My Propane kon me echt niet boeien. Engel klonk goed, ze speelden erg strak, maar geen muziek voor m'n cd-speler.
Paradise Lost was echt super. Die inval-gitarist kon goed spelen. Ze hadden een mooie gevarieerde setlist, al miste ik wel een paar nummers zoals Gothic en Eternal, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb de setlist meegekregen, komt 'ie:

1 Rise of Denial
2 Hallowed Land
3 Erased
4 I Remain
5 As I Die
6 The Enemy
7 First Light
8 Enchantment
9 Frailty
10 One Second
11 Forever Failure
12 Requiem
Toegift:
13 Faith Divides Us
14 The Last Time
15 Say Just Words

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2009 11:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, ik heb ook een setlist meegepakt.

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2009 11:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ploatie van gisteren...

spelfout weggehaald...

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 08-11-2009 17:52 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com