![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Het smerige is om ons te manipuleren om die 'arme' mensen te helpen. Dan krijgt men een schuldgevoel. En natuurlijk besef je tijdens het eten hoe goed je het wel niet hebt vergeleken met hun ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ik heb al een half jaar geen TV meer gekeken ![]() Hakkuh ![]() |
|
Panda ik heb medelijden met je ouders . al die moeite voor niks ... je zal maar een kind hebben als Panda ![]() ![]() |
|
Wie gaat er nou voor de TV eten. Dat is zowiezo al smerig. TV is smerig. ![]() |
|
TV -> Ovens ! toch ? ![]() |
|
Ik ben al een aantal weken afgekickt van de tv! Ik kijk nauwelijks meer ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Ik kijk af en toe wel eens een film of docu. Of nova ofzo. Verder boeit het me niet zo. Dus tijdens het eten hoef al helemaal geen tv. Liever wat muziek op de achtergrond. ![]() |
|
Zoals Zappa zei: Kill ugly television ![]() |
|
quote: Denk je dat ik ook zo tegen me ouders doe!! Dan ben ik binnen 5 min het huis uit.. GESLAGEN!! ![]() Godverdommen.. ![]() |
|
Ik kijk heel afentoe tv, als ik kijk zijn dat voornamelijk films gehuurd van de videotheek of er komt een leuke film op een of ander net. Daarnaast kijk ik vaak naar Angel wat ik gewoon een leuke serie vind. Tsja, en over die reclames. Die mensen hebben het erg slecht en worden geholpen door die organisaties. Dat jij dan net een broodje aan het eten bent als zo'n reclameclip op tv komt dan pak je toch gewoon de zapper of je kijkt weg? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-03-2002 18:59] ![]() |
|
Je zou ook kunnen denken: kut wat heb ik het toch eigenlijk goed, vergeleken met de rest van de wereld ![]() |
|
Hrm.. ik trek me eigenlijk niet zo veel aan van die reclames, als ik dan bij wijze van uitzondering mijn maaltijd voor de tv nuttig. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Zoals youp van 't hek ooit zei: "Ik zag een paar van die kinderen uit zimbabwe over 't beeld van de TV lopen. Dus ik denk... ik stort maar wat geld. En lopen die kinderen godverredomme de dag erna weer over het beeld!!" Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: wat had je verwacht dat ze in bmw's voorbij reden daarna? ![]() ![]() |
|
quote: Whaha, nee natuurlijk niet! Ik mot ze vechtend om een stukje brood zien! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
dan moet je het brood brengen dan zal het gebeuren ![]() ![]() |
|
De enige reclames waar ik me aan stoor (en dat hoeft niet persé bij het eten te zijn), zijn die reclames over maandverband en tampons!!!!! Wat nou "ik voel me schoon"!!! er komt effe 5 dagen bloed uit je doos!!! En dat van "ik voel me goed", M'n bilgat! Je krijgt koppijn, rugpijn, nekpijn, buikpijn, je word chagerijnig!! Opzouten met die reclames!!!!!! ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: Ja en dan word ik meegesleurd tussen de grote hoop vechtende negertjes.... Laat ze lekker zelf een bestaan opbouwen!! Als wij in nood zijn geven zij ook geen cent! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Ongesteld zeker ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik eet ook altijd voor de tv. Maar om nou te zeggen dat ik dat soort reclames smerig vind, nee eigenlijk niet. Als het je het zo smerig vind dan zet je de tv toch gewoon op een andere zender, lijkt me een handige oplossing. Eten tijdens een uitzending van Jackass, da's pas smerig. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Nee bijna...vandaar dus, ik zie het al weer helemaal aankomen ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: Dat viel me inderdaad best zwaar tijdens die aflevering dat ze een omelet gingen bakken van hun eigen kost ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Da's erg hè? Alsof elke maand nog niet erg genoeg is ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote:Gingen ze dat ook weer opeten ? ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |