|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Mayhem in de baroeg? Zal vast een enorme drukke boel worden... vooral als je nagaat dat het al onmenselijk druk was toen Nargaroth daar optrad. |
|
Mwa, Mayhem treed wel vaker op en ik heb toch een beetje het idee dat Mayhem over haar glorie periode heen is. Speelt die band live eigenlijk wel's nummer van TGDoW? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Boring, Mayhem had haar instrumenten al jaren geleden aan de wilgen moeten hangen. Against God and Government |
|
Kaartjes zijn via www.baroeg.nl te koop! |
|
Zijn er nog genoeg kaarten aan de deur? |
|
Vet :D zeker aanwezig (: |
|
Ik ben er zeker bij, Gorath en Mayhem. Ik heb verhalen gehoord dat het concert in Tilburg nog niet bevestigd is door de band Mayhem, dus voor diegenen die Mayhem willen zien is het heroverwegen van de vrijdag in Rotterdam wellicht een optie... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het is je geraden, kerel! |
|
Kom ook kijken als het financieel meezit |
|
best leuk, ik zal mn vege lijf er ook naartoe proberen te slepen. heb dus vanuit gouda 5 plekken over in den otomobiel (drie op de banken, 2 in de achterklep, niet al te misselijkmakende sukkels kunnen dus eventueel meerijden... |
|
quote: Oh, das lekker dan. Geloof dat dat al uiteverkocht is (Tilburg dan) Zit nog te twijfelen om naar de Baroeg te gaan; d'r is al zoveel dat weekend [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-11-2009 23:00] |
|
Het was de bedoeling om naar Tilburg te gaan zondag maar ik heb idd grote twijfels of het überhaupt wel doorgaat in de Little Devil. Zo ja, ben ik er zeker bij. Edit: net update van Mayhem zelf gekregen: het optreden in Little Devil is reeds 3 keer door de band gecancelled wegens verschillende redenen en er word nu door de organisatie naar een grotere lokatie gezocht. Of alles doorgaat is nog niet eens zeker bij Mayhem zelf en ze wachten allen in spanning af wat er gaat gebeuren. Feit is dat het in de Little Devil niet doorgaat. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-11-2009 15:02] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gheghe, volgens mij hebben wij dezelfde bronnen Marcel, maar we mogen het nu van onze wederzijdse kennis officieel doorgeven? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nou, bij Little devil weten ze dat het niet in dat zaaltje doorgaat en ze hebben zelf aangeboden een vervangende zaal te vinden om het alsnog door te laten gaan. Ik denk dat het naar het betalende publiek toe wel zo eerlijk is als men weet dat het misschien niet door gaat.......hoewel ik hoop natuurlijk dat er een vervangende zaal gevonden word [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-11-2009 20:41] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kan niet naar Baroeg want op dezelfde dag ga ik naar de afscheidsshow van Backfire. Ik hoop dus toch nog een andere locatie dan Tilburg. |
|
Ik kan zelf ook niet naar Baroeg en helaas de dag erna in Oberhausen ook niet dus voor mij zelf is alleen de zondag een mogelijkheid ze te zien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Misschien is het handig om even het moment af te wachten waarop de zaal met definitief nieuws komt voordat je vermoedens, aannamen en mogelijke scenario's hier online gooit? [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 02-11-2009 20:52] |
|
Dit is hetgeen ik vanmiddag zelf van Mayhem te horen heb gekregen en ook zij hopen op een oplossing met goede afloop. Niks vermoedens oid dus maar een bevestiging van wat John al eerder zei in dit topic. Anyway, ik hoop dat er een andere zaal gevonden word want ik kijk er naar uit ze weer eens live te zien aangezien ik eindelijk het laatste album op waarde kan schatten en waarderen hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Laatste album is zeker heel gaaf. Beste na Mysteriis wat mij betreft. WALL OF WATER |
|
Baroeg gaat hem voor mij helaas ook niet worden. |
|
quote:Ik vond het album al die tijd behoorlijk kut tot sinds kort hehehe. Nu kan ik er zeker goed naar luisteren maar het beste na Mysteriis is toch wat overdreven voor mijn smaak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Een waarheid als een koe! |
|
Sorry, verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door Eus op 03-11-2009 16:30] |
|
quote:Wat heeft die koe er mee te maken? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |