![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Will Tura,alstublief zeg, ik kom net van tafel! ![]() Ik was een trouwe VV-luisteraar,spijtig dat het niet meer bestaat. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Op een gegeven moment had Westbroek ook een vrouwelijke sidekick, nog wat Angel of zoiets. Begonnen ze over zweepjes te lullen in de aankondiging van Metallica's Whiplash, echt de ballen begrepen van het nummer en zo ingewikkeld is die tekst nou ook weer niet. hier een stukkie: Bang your head against the stage Like you never did before Make it ring Make it bleed Make it really sore ![]() ![]() |
|
Ik denk dat Angel gewoon een actrice was die de domme koe van dienst speelde... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Nee, het was een domme koe die actrice speelde! Beter, een ranzig vet varken! Zeldzaam lelijk wijf! ![]() |
|
Ik heb nog een opname van een uitzending uit 1989 waarop Henk geen zin had... Draaide hij de Iron Maiden Live in Donnington bootleg van vinyl (kraak kraak) helemaal... ![]() Mekker ![]() |
|
Of waarbij hij zijn dochtertje achter de knoppen had gezet, dat was ook reuze lachen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: En als je je lijstje voor de vuurwerk50 instuurde moest je ook nog een liefdesverklaring afleggen aan dat mormel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door de laar op 10-01-2005 17:37] ![]() |
|
En dan was er ook nog de tijd dat ze vlak voor VV nog reclame mochten maken voor 077-lijnen, kreeg je zo'n zwoele stem met 'Hallooo, ik ben ...en ik ben dol op seks' ![]() ![]() ![]() ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Hahahaha ! Ja idd, die heb ik ook nog ergens liggen, we waren toen twee maal demo van de week ![]() ![]() ![]() |
|
Henk Westbroek is weer zo'n meelopertje. Westbroek :Ho , dat vind ik ook zo'n leuk liedje, hier komt Abba met Dancing Kwien , flikker toch op, Westbroek is gewoon een geldhoer. Die gozer waait met alle winden mee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik snap er niets van. ![]() |
|
ik heb nog wat afleveringen op tape liggen hierzo ![]() ![]() |
|
Ik alleen de laatste. ![]() |
|
En iedereen is 'De hardste 3 van Nederland' vergeten. ![]() (Woensdagmiddag een kwartiertje, moest me altijd de tyfus fietsen vanuit school om dat te kunnen tapen.) Helaas staat alles nog op bandrecorder tape, en m'n bandrecorder is versleten. ![]() --- Er was ook nog Carola's Vuurwerk... Heb er nog tapes van. ![]() --- En wat dachten jullie van Countdown Café (de echte) Highway Chile, Helloïse, Mercyful Fate... ![]() ![]() Bang that head that doesn't bang! ![]() |
|
waar zijn die tijden gebleven ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Je wordt oud. ![]() ![]() |
|
au Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Dit hoort bij een metal opvoeding! ![]() Bang that head that doesn't bang! ![]() |
|
Het enige waaraan ik me destijds dood ergerde, was die gast die altijd de concertlijsten kwam voorlezen ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
heette die knar niet dennis boesman of zo?? die standaard iedere week in de zeik werd gezet door westbroek? potdikkie.. het was een heersend radioprogramma.. ik heb nog tapes liggen van de vuurwerk 50 ![]() |
|
Ik heb nogwel een paar bandjes met opnames liggen, helaas zonder commentaar. Een vriend van me heeft volgens mij nog wel een aantal complete uitzendingen en in ieder geval de top50 uitzending met Marcel van Dam. 'K zal wel es kijken of ik dat op MP3 kan zetten. Laatst op een lange autorit alleen maar vara's vuurwerk bandjes gedraaid, tranen in m'n ogen ... ![]() ![]() |
|
quote: Ja, en Raven. Onlangs nog ripjes op mp3 van gedownload. ![]() |
|
quote:Wat ben jij dan? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Nog meerdere bandjes met opnames van vara's vuurwerk. 1e Dynamo. Stryper enzo ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |