IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Vara's vuurwerk met Henk Westbroek, wie kent het nog? Vorige pagina | Volgende pagina
Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 03-02-2010 15:51 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Van de eerste tot de laatste aflevering geluisterd. Wel triest dat ze nooit Angel of Death wilden draaien, zonder volgens mij ooit de moeite genomen te hebben om de tekst te lezen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-02-2010 16:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2010 15:51 schreef Heidenkloon het volgende:
Van de eerste tot de laatste aflevering geluisterd. Wel triest dat ze nooit Angel of Death wilden draaien, zonder volgens mij ooit de moeite genomen te hebben om de tekst te lezen.


Tijdens de Vuurwerk 50 altijd wel, hoor.


Bareuh...


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 03-02-2010 17:15 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2010 16:34 schreef De Ulk het volgende:
Tijdens de Vuurwerk 50 altijd wel, hoor.


De VARA moest natuurlijk wel democratisch lijken, maar van harte was het zeker niet.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-02-2010 17:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2010 17:15 schreef Heidenkloon het volgende:
De VARA moest natuurlijk wel democratisch lijken, maar van harte was het zeker niet.


Onzin.


Bareuh...


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 03-02-2010 17:23 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Zeker.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 03-02-2010 19:00 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2010 17:15 schreef Heidenkloon het volgende:
De VARA moest natuurlijk wel democratisch lijken, maar van harte was het zeker niet.


Njah, het ging toch meer om Westbroek zelf, die echt moeite had met Angel Of Death. Je kan natuurlijk ook op je vingers natellen (als je geen simpele ziel uit LA zou zijn) dat je met die teksten een indruk wekt (al verheerlijken ze het nergens) en een bepaald soort volk trekt, maar frappant was dat ze daarvoor ook al op kwamen dagen. De lijfwacht van Janmaat (Monster van Laakkwartier, voor mede-Hagenezen) stond in Scum bij Slayer achter me enthousiast op m'n schouders te rammen terwijl ik wat plaatjes probeerde te schieten... En die Scum knakker maar benauwd kijken


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 04-02-2010 14:47 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Carola Hamer trakteerde de onwetende boterhamknagers daarna 's middags nog op Dream Theater e.d.. Mede daardoor eruit gekegeld. (het zijn niet voor niets Radio Amateurs!)

Eind jaren 80 had een klasgenoot nog zo'n old school Vuurwerk shirt (cartoon van een kip met een rotje in z'n kont). Zou die nog ergens te krijgen zijn?

Henk verstond ook altijd de kunst om de gemiddelde headbanger te schetsen als ze 'Angel' zagen:



10.10.1942 - 20.11.2011


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2010 15:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2010 14:47 schreef attematic het volgende:
Carola Hamer trakteerde de onwetende boterhamknagers daarna 's middags nog op Dream Theater e.d.. Mede daardoor eruit gekegeld. (het zijn niet voor niets Radio Amateurs!)



Dat weet ik nog ja. Wat een kutband, dat Dream Theatre, ik was altijd blij als die nummers van een half uur afgelopen waren. Draaien ze een keer metal, is het van die overgeproduceerde wiskundemuziek. "Pull me under" heette dat nummer wat ze altijd draaide, paste uitmuntend bij die irritante stem van haar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Doomsayer
Usericon van Doomsayer
Posted 04-04-2010 14:34 by Doomsayer Wijzig reactieProfiel van DoomsayerQuote dit bericht

Ja das al heeeeeeeeeeeel oud, maar weet het nog wel, was dat niet de opvolger van wijlen alfred lagardes betonmolen? (of ga ik nu wel heel ver terug)


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 22-12-2010 19:02 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Ik luisterde eerst altijd stiekum omdat ik al naar bed moest om 21.00 uur, dat maakt de herrinering nog zoeter!

Pre internet........wat een tijd!!



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-12-2010 19:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Pre internet was eigenlijk een enooooorm lange AFK.


Bruce Banner


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2010 10:21 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik had vroegah ook nog tapes van Vara's Vuurwerk op van die felrode en -blauwe Philips cassettebandjes (jaja). Het heeft nog jaren geduurd daarna om in nummers van platen of (nog later cd's) niet op bepaalde plekken in mijn hoofd Henk's stem te horen omdat ie zo op de tape stond, of te stoppen omdat daar de tape stopte haha.


When your people matter, menstrual health matters


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-12-2010 10:29 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 22 december 2010 19:39 schreef Lainedil het volgende:
Pre internet was eigenlijk een enooooorm lange AFK.


Inventing Keyboard



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-12-2010 10:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

AFKIK, dus, hehehe...


Quis moderabat ipsos moderatores?


mariner
Usericon van mariner
Posted 12-06-2013 23:21 by mariner Wijzig reactieProfiel van marinerQuote dit bericht



Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 12-06-2013 23:45 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 4 februari 2010 14:47 schreef attematic het volgende:
Carola Hamer trakteerde de onwetende boterhamknagers daarna 's middags nog op Dream Theater e.d.. Mede daardoor eruit gekegeld.


Terecht!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-05-2016 13:56 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht



Kom ik toevallig net tegen.

Wat een dom gelul.




VIESPEUK!!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-05-2016 14:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Iron Maiden-No Prayer... ook in de lijst. Gekkenhuis.


Boeiender


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2016 14:24 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Helloween in de lijst. Sjeeezzz.



Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 01-05-2016 15:08 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2016 14:24 schreef Negatieveling het volgende:
Helloween in de lijst. Sjeeezzz.


Die waren destijds bijna zo populair als Iron Maiden...


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-05-2016 15:17 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

En waarom... Die walls of Jericho en die EP waren nog wel OK, maar alles daarna. Niet voor mij, iig.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2016 15:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2016 15:08 schreef Metal-D het volgende:
Die waren destijds bijna zo populair als Iron Maiden...


Neemt niet weg dat het echt onmeunige kutmuziek was. En is. En blijft. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Helloween



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-05-2016 15:37 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht






VIESPEUK!!!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-05-2016 19:08 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Wel tof dat Napalm Death er 3x in stond.


5 Euro's? Op je muil!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-05-2016 19:12 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

En carcass en morbid angel. Zou wel eens wat met de grindcrusher cd te maken kunnen hebben gehad.




VIESPEUK!!!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen