|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
present |
|
- Vargen666 - Amarantha - Grey - Marc Beëlzebub Judas (mits...) spelfout weggehaald... |
|
Nog maar 4 dagen, up! |
|
- Vargen666 - Amarantha - Grey - Marc Beëlzebub Judas (mits...) - Varanus + vrouwlief, tja kaartje gewonnen he... spelfout weggehaald... |
|
- Vargen666 - Amarantha - Grey - Marc Beëlzebub Judas (mits...) - Varanus + vrouwlief, tja kaartje gewonnen he... - Onweerwolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Vargen666 - Amarantha - Grey - Marc Beëlzebub Judas (mits...) - Varanus + vrouwlief, tja kaartje gewonnen he... - Onweerwolf - Regeer (Tja, kon niets anders vinden, dus het moest maar ) - Metoalkerel |
|
-Vargen666 - Amarantha - Grey - Marc Beëlzebub Judas (mits...) - Varanus + vrouwlief, tja kaartje gewonnen he... - Onweerwolf - Regeer (Tja, kon niets anders vinden, dus het moest maar ) - Metoalkerel - Dark-raven (ook kaartje gewonnen maar ik wou zowiezo al gaan) [Dit bericht is gewijzigd door dark_raven op 13-11-2009 23:51] Beauty always comes with dark thoughts.... |
|
Avondje vrouwen kijken zonder ervoor op je flikker te krijgen.... spelfout weggehaald... |
|
Leuk avondje jurkenmetal. Dat Elis amper iets van opgevangen, Stream of Passion was voor mij een positieve verrassing, hele aardige band. Atrocity..tja, heeft die Krull echt niet in de gaten dat ie niet de vocale capaciteiten heeft om die jaren 80 zooi te zingen? Sirenia klonk wel weer erg lekker. Leaves Eyes na anderhalf nummer maar gelaten voor wat ze zijn, iets te vaak gezien en tja... weer die Krull te janken he.... spelfout weggehaald... |
|
Stream of Passion zonder twijfel de beste band van de avond, gevolgd door Sirenia. Elis had simpelweg te weinig ervaring en maakte teveel fouten en Leaves'Eyes waren geinig maar wisten niet meer hoe ze een show moeten bouwen, en zeker niet nadat de zangeres ook nog haar stem kwijt was. Atrocity is een band die gewoon keihard verkracht en afgedankt moet worden in de "metal" goot. Wat een band om te janken is dat... m'n opa die zal er nog een beter stem geluid uit krijgen dan die gast en de muziek keuze is ook om te janken. Verder een gezellige avond gehad en echt genoten van Stream of Passion |
|
Jongens toch. Stream Of Passion? Daar luistert mijn dochter van 15 naar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Die zangeres had wel een leuk setje, was prima naar te kijken. Anyhow, Elis nog steeds mijn ding niet ondanks nieuwe zangeres (niet zo vals als die nu dooie maar nog steeds mijn band niet), SoP was "hmwoh maar ze ziet er wel cute uit", Atrocity had gewoon een strakke metalset moeten spelen in plaats van enkel nummers van Werk 80 I en II (wel leuk hoor, maar ook niet meer dan "wel leuk" en hij was ook niet bepaald goed bij stem) Sirenia had ook wel een leuk huppeltrutje (maar de muziek...) en Leaves' Eyes heb ik wel eens beter gezien. Desondanks, kudo's voor Liv dat ze ondanks een niet zo fris en fruitige keel toch een compleet optreden deed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De Deep Throat beviel niet zo heel erg? |
|
quote:Tsja, scherpe curry, dan krijg je dat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zingt haar nog leukere zusje tegenwoordig ook nog mee? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Niet dat ik gezien heb; de enigen die meer dan één dame op het podium hadden staan waren zij van Atrocity. Liv + 2 danseresjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kon die band alleen van naam, maar viel mij absoluut niet tegen. Geen statisch gedoe, maar visueel leuk om naar te kijken en best wel aardige nummers en muzikanten die kunnen spelen. spelfout weggehaald... |
|
Was inderdaad een leuk avondje. Verder ben ik het zo ongeveer compleet oneens met allee bovenstaande reacties. Elis vond ik goed te doen voor zover ik heb gezien. Stream of Passion is zo'n beetje de grootste zaadband die er in het genre rond loopt. Vreselijk saaie nummers, matte zang, en ongeïnspireerd gebracht. Bijna net zo erg als Delain. Atrocity was natuurlijk band van de avond en zeer goed te doen. Alex is geen geweldige zanger maar hij brengt wel alles met veel enthousiasme en zijn band weet hoe ze moeten spelen. Persoonlijk vond ik het ook erg gaaf dat ze dit keer alleen maar covers deden. Da's interessanter dan hun eigen materiaal. Sirenia was wel aardig. Laatste nummer was tof. Verder okay, zolang de zangeres niet meedeed. Niet dat ze vals zong maar er kwam gewoon weinig geluid uit haar en dat voegde verder ook niet veel toe. Leaves' Eyes was tof. Beter dan ik had verwacht. Ik vind dat de muziek van LE op CD echt bijzonder saai is maar live is het goed te pruimen. Liv was inderdaad niet super bij stem maar het viel nog best mee eigenlijk na haar varkensgriepprik. Ze heeft in ieder geval een stem die meer dan 95% van de zangeressen er uit heerst in dit genre. Ik zal alleen altijd alles wat ze doet blijven vergelijken met het oude werk van Theatre of Tragedy, en dat wordt denk ik nooit meer overtroffen of zelfs maar geëvenaard, helaas. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik was er ook. Het was de eerste keer dat ik iets van Atrocity heb gehoord, maar wat was dat slecht! Maar da's ook een beetje de bedoeling geloof ik? |
|
quote: Serieus :') stop met muziek luisteren ofzo..... |
|
quote: Moet jij geen geruchten gaan posten in het Wacken-topic ofzo, mannetje? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nah, ik vindt dit soort berichten veel leuker |
|
quote: Zo leuk zelfs dat je er niet eens meer correct door kunt spellen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zo leuk zelfs (komma) dat je er niet eens meer correct door kunt spellen... = Fail Zeuren over iemand zijn spelling is eveneens, FAIL! Maar even serieus... In welk opzicht zou je Atrocity de band van de avond kunnen vinden? De zanger is een patser die alleen maar stoer loopt te patsen op het podium, ondertussen kan hij ABSOLUUT niet zingen. Daar komt nog eens bij dat de muziekkeuze echt dramatisch is en die idiote sletjes op het podium niet om aan te zien zijn. Stream of Passion daarentegen, waren instrumentaal bijna perfect. Je kon goed zien dat de muziekanten zeer veel ervaring hadden en erg strak speelde. De zangeres had een prachtige stem en hun geluid steeg ver boven de andere bands uit. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |