IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 14/11 Leaves Eyes + Atrocity + 3 @ Het Bolwerk Vorige pagina
Orklord
Usericon van Orklord
Posted 16-11-2009 18:45 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Was het nog een beetje druk?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 19:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 18:37 schreef horned_reaper het volgende:
Zo leuk zelfs (komma) dat je er niet eens meer correct door kunt spellen... = Fail

Zeuren over iemand zijn spelling is eveneens, FAIL!

Maar even serieus... In welk opzicht zou je Atrocity de band van de avond kunnen vinden?
De zanger is een patser die alleen maar stoer loopt te patsen op het podium, ondertussen kan hij ABSOLUUT niet zingen.
Daar komt nog eens bij dat de muziekkeuze echt dramatisch is en die idiote sletjes op het podium niet om aan te zien zijn.

Stream of Passion daarentegen, waren instrumentaal bijna perfect.
Je kon goed zien dat de muziekanten zeer veel ervaring hadden en erg strak speelde.
De zangeres had een prachtige stem en hun geluid steeg ver boven de andere bands uit.

Ik vind Alex juist totaal niet overkomen als een patser maar juist zeer sympathiek. Geen idee hoe je daar verder bij komt. Misschien kun je het uitleggen?

Verder kan hij prima zingen. Al is hij, zoals gezegd, niet de beste zanger ter wereld natuurlijk. Ik vind er in ieder geval weinig mis mee.

Dat je nummers als "Don't You (Forget About Me)", "Fade To Grey" "Smalltown Boy" en "Tainted Love" durft te bestempelen als dramatisch geeft wel aan dat je in ieder geval geen smaak hebt.

De laatste keer dat ik Atrocity live zag was in 1998 op Dynamo Open Air en toen waren ze net begonnen met het spelen van jaren '80 covers. Dat optreden was toen verrassend goed en het optreden in Sneek deed me daar met veel plezier aan terugdenken.

Die dames hadden van mij ook niet gehoeven trouwens.

Wat je in SoP ziet zie ik in ieder geval niet. Muziek die foutloos wordt gespeeld is niet per definitie goede muziek natuurlijk. Ik vond het vooral tergend saai en vervelend. Dat was de vorige keer dat ik ze zag ook al zo trouwens.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 19:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 18:45 schreef Orklord het volgende:
Was het nog een beetje druk?

Viel mij in ieder geval niet tegen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 16-11-2009 19:21 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 16 november 2009 19:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vind Alex juist totaal niet overkomen als een patser maar juist zeer sympathiek. Geen idee hoe je daar verder bij komt. Misschien kun je het uitleggen?

Verder kan hij prima zingen. Al is hij, zoals gezegd, niet de beste zanger ter wereld natuurlijk. Ik vind er in ieder geval weinig mis mee.

Dat je nummers als "Don't You (Forget About Me)", "Fade To Grey" "Smalltown Boy" en "Tainted Love" durft te bestempelen als dramatisch geeft wel aan dat je in ieder geval geen smaak hebt.

De laatste keer dat ik Atrocity live zag was in 1998 op Dynamo Open Air en toen waren ze net begonnen met het spelen van jaren '80 covers. Dat optreden was toen verrassend goed en het optreden in Sneek deed me daar met veel plezier aan terugdenken.

Die dames hadden van mij ook niet gehoeven trouwens.

Wat je in SoP ziet zie ik in ieder geval niet. Muziek die foutloos wordt gespeeld is niet per definitie goede muziek natuurlijk. Ik vond het vooral tergend saai en vervelend. Dat was de vorige keer dat ik ze zag ook al zo trouwens.

Ik wil even snel duidelijk maken dat ik de jaren 80 nummers op zich niet slecht vind.
Ik ben er mee groot geworden en draai ze ook zeer regelmatig wanneer ik er even zin in heb.
Maar hoe Atrocity de nummers speeld is in mijn ogen dramatisch...
En dat komt voor het grootste deel door de zanger.
Hij loopt hardstikke zelfverzekerd over het podium en probeerd constand het publiek mee te laten zingen of klappen en ondertussen staat hij stoer met z'n absurt grote microfoon standaart te huppelen.
Nu is dit natuurlijk geen probleem en is het juist een element dat hoort bij een mooi concert.
Maar wanneer je zo absurt slecht zingt... waar haal je dan in godsnaam de ballen vandaan om zo schaamteloos over het podium te springen.

Ik ben na 3 nummers aan een tafeltje gaan zitten achter de zaal en ik was duidelijk niet de enige... er zaten grote groepen mensen die stuk voor stuk commentaar hadden over de hoofdpijn die de menneer van Atrocity hun had bezorgd.

Ik ben zelf ook zanger en vraag me echt af wat hij de afgelopen 20 jaar met zijn stem heeft gedaan.
Zelfs als je de meeste ongetalanteerde zanger op aarde bent en je nog geen zuivere noot uit je strot kan krijgen, zou je toch moeten denken dat na zoveel jaar ervaring als muziekant er het een en ander flink verbeterd zou moeten zijn.
Maar blijkbaar vindt hij zichzelf al zo goed dat dat overbodig is...

Nee sorry, wanneer ik zo zou zingen (als amateur bandje) zouden de meeste mensen zonder twijfel de zaal uit lopen... zelfs als ze geen entree hoeven te betalen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 19:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 19:21 schreef horned_reaper het volgende:
Ik wil even snel duidelijk maken dat ik de jaren 80 nummers op zich niet slecht vind.
Ik ben er mee groot geworden en draai ze ook zeer regelmatig wanneer ik er even zin in heb.
Maar hoe Atrocity de nummers speeld is in mijn ogen dramatisch...
En dat komt voor het grootste deel door de zanger.
Hij loopt hardstikke zelfverzekerd over het podium en probeerd constand het publiek mee te laten zingen of klappen en ondertussen staat hij stoer met z'n absurt grote microfoon standaart te huppelen.
Nu is dit natuurlijk geen probleem en is het juist een element dat hoort bij een mooi concert.
Maar wanneer je zo absurt slecht zingt... waar haal je dan in godsnaam de ballen vandaan om zo schaamteloos over het podium te springen.

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie niet in waarom dat hem een patser zou maken.

quote:
Ik ben na 3 nummers aan een tafeltje gaan zitten achter de zaal en ik was duidelijk niet de enige... er zaten grote groepen mensen die stuk voor stuk commentaar hadden over de hoofdpijn die de menneer van Atrocity hun had bezorgd.

Ik ben zelf ook zanger en vraag me echt af wat hij de afgelopen 20 jaar met zijn stem heeft gedaan.
Zelfs als je de meeste ongetalanteerde zanger op aarde bent en je nog geen zuivere noot uit je strot kan krijgen, zou je toch moeten denken dat na zoveel jaar ervaring als muziekant er het een en ander flink verbeterd zou moeten zijn.
Maar blijkbaar vindt hij zichzelf al zo goed dat dat overbodig is...

Nee sorry, wanneer ik zo zou zingen (als amateur bandje) zouden de meeste mensen zonder twijfel de zaal uit lopen... zelfs als ze geen entree hoeven te betalen.

Ik zie nog steeds niet in wat er nou zo verschrikkelijk slecht is aan zijn stem hoor. Hij zingt niet vals, articuleert prima en hij heeft een behoorlijke dosis power in zijn stem.

Nogmaals, een echt hele mooie of bijzondere stem heeft hij niet, maar dat je er hoofdpijn van krijgt ligt denk ik toch echt aan jezelf. Oordopjes een idee?

En doe eens iets aan die spelfouten man!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2009 9:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 19:21 schreef horned_reaper het volgende:

.. gezien de hoeveelheid publiek in Winschoten tijdens de Open Air.. liepen mensen inderdaad weg tijdens je optreden met Sharp Rock bandgeval.

Helband for Leather..
Seek and Distroy..

Aniejweej, zeiken over iemands zang die wel kan zingen. Daarbij jezelf als voorbeeld gebruiken als "zanger" zijnde.. het is grappig. En daarbij, waarom mag iemand geen andere mening hebben over de bands die hij gezien heeft dan de rest?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-11-2009 10:02]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com