|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Was het nog een beetje druk? |
|
quote: Viel mij in ieder geval niet tegen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik wil even snel duidelijk maken dat ik de jaren 80 nummers op zich niet slecht vind. Ik ben er mee groot geworden en draai ze ook zeer regelmatig wanneer ik er even zin in heb. Maar hoe Atrocity de nummers speeld is in mijn ogen dramatisch... En dat komt voor het grootste deel door de zanger. Hij loopt hardstikke zelfverzekerd over het podium en probeerd constand het publiek mee te laten zingen of klappen en ondertussen staat hij stoer met z'n absurt grote microfoon standaart te huppelen. Nu is dit natuurlijk geen probleem en is het juist een element dat hoort bij een mooi concert. Maar wanneer je zo absurt slecht zingt... waar haal je dan in godsnaam de ballen vandaan om zo schaamteloos over het podium te springen. Ik ben na 3 nummers aan een tafeltje gaan zitten achter de zaal en ik was duidelijk niet de enige... er zaten grote groepen mensen die stuk voor stuk commentaar hadden over de hoofdpijn die de menneer van Atrocity hun had bezorgd. Ik ben zelf ook zanger en vraag me echt af wat hij de afgelopen 20 jaar met zijn stem heeft gedaan. Zelfs als je de meeste ongetalanteerde zanger op aarde bent en je nog geen zuivere noot uit je strot kan krijgen, zou je toch moeten denken dat na zoveel jaar ervaring als muziekant er het een en ander flink verbeterd zou moeten zijn. Maar blijkbaar vindt hij zichzelf al zo goed dat dat overbodig is... Nee sorry, wanneer ik zo zou zingen (als amateur bandje) zouden de meeste mensen zonder twijfel de zaal uit lopen... zelfs als ze geen entree hoeven te betalen. |
|
quote: Het zal wel aan mij liggen maar ik zie niet in waarom dat hem een patser zou maken. quote: Ik zie nog steeds niet in wat er nou zo verschrikkelijk slecht is aan zijn stem hoor. Hij zingt niet vals, articuleert prima en hij heeft een behoorlijke dosis power in zijn stem. Nogmaals, een echt hele mooie of bijzondere stem heeft hij niet, maar dat je er hoofdpijn van krijgt ligt denk ik toch echt aan jezelf. Oordopjes een idee? En doe eens iets aan die spelfouten man! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: .. gezien de hoeveelheid publiek in Winschoten tijdens de Open Air.. liepen mensen inderdaad weg tijdens je optreden met Sharp Rock bandgeval. Helband for Leather.. Seek and Distroy.. Aniejweej, zeiken over iemands zang die wel kan zingen. Daarbij jezelf als voorbeeld gebruiken als "zanger" zijnde.. het is grappig. En daarbij, waarom mag iemand geen andere mening hebben over de bands die hij gezien heeft dan de rest? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-11-2009 10:02] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |