|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
mojje Triple-Dan ff meelen, die heeft zo'n progje! (anders kan hij mijn ontzettend sterke riffs niet ontcijferen ) |
|
Grindcore: EZTimestretch... Kun je vertragen, versnellen, beide zonder pitch te veranderen! Ook andersom, pitch veranderen zonder snelheid te wijzigen... Te gek programma! Gebruik zelf Logic Audio Platinum om mn muziek te maken... In combinatie met mijn MicroKorg Synthesizer en een hoop softwarematige synths en drumcomputers... Te gek spul! Lastig om door te krijgen, maar aangezien ik daarvoor studeer gaat dat wel lukken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En waar kan ik dat krijgen? Dat EZ timesstretch? |
|
Cooledit kan het ook. Valt ook makkelijk te downloaden op hun website (google maar ff) als beperkte versie en makkelijk via kazaa ofzo te krijgen... Zenial |
|
o ja? nooit geweet. Ik gerbuik het regelmatig, maar die optie nooit gezien. Zal es ff vogelen |
|
quote: De pro versie (2.0) ook te vinden met key en ruled! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: effects -> time/pitch -> stretch After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
|
|
wat is eigenlijk een goede mp3 splitter? |
|
quote: Converteer naar wav -> split -> converteer terug Waarom zou je eigenlijk mp3's willen splitten??? Zenial |
|
quote: Dit is niet zo'n snuggere oplossing, krijg je gecomprimeerde compressie... Je kan beter de MP3 met Ultraedit openen en hem op hex-edit niveau in stukken hakken (Control+C en Control+V ) Maar nog beter, je zip't em in 2 volume's, zelfde effect en hij kan weer mooi aan elkaar als je dat wilt. Dit slaat nergens op. |
|
Of je opent em in Soundforge, flikkert de helft weg en slaat em op. Dit slaat nergens op. |
|
nou, ik had een plug in gevonden van Win-amp om een nummer zo af te laten remmen dat de toonhoogte niet naar beneden gaat . Maar je kan geen bepaald stuk kiezen en af laten remmen. Dus vandaar Maar ik vind het handig omdat er genoeg muziekstukken in stukken te hakken en te proberen te spelen al moet ik zeggen dat er geen goede programma is om een muziekstuk afte laten remmen Cool Edit kan ik niet instaleren omdat ik geen eigen comp heb en geen admin status heb Plus de rest van de programma's kan ik niet vinden |
|
Ik zit een beetje te klooien met CuBase en een Terra tec 6Fire DMX 24/96 geluidskaart (wat een nerd lijk ik soms) en een keyboard en wat leuke plug-ins maar ik heb echt een vertraging van bijna een seconde, dit zou volgens mij niet moeten gezien de geluidskaart? Weet iemand waar de fout kan zitten? |
|
misschien kan je computer het programma niet aan. Je hebt genoeg programa's die niet om bijvoorbeeld een pentium 3 weken maar wel met een pentium 4 of kan zelfs aan het besturingsprogramma liggen. Of je hebt geen genoeg intern geheugen Maar ja ik weet het verder ook niet. software moet naar de computer gemaakt worden niet andersom [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 27-04-2003 23:37] |
|
2.5 GHz en 512 MB ram moet voldoende zijn dacht ik zo |
|
hmmz ja dan moet het idd niet aan liggen ik had zelfde met het notatieprogramma Sibelius maar daar was een upgrade wat er voor zorgde dat het weer normaal draaide |
|
en HD kan ook aardig vervelend doen want bij te weinig ruimte kan je virusscanner je nekken |
|
Op mijn 'muziek-edtit' partitie is 37 Gig vrij wederom geen probleem. Ik heb mijn geluidskaart al ingesteld op een vertraging van 1 ms, en de asio drivers op een vertraging van maximaal 2 ms. Maar nog steeds heb ik een vertraging van meer dan een seconde |
|
hmmmmmmz, raar joh ik weet het niet misschien dat de anderen het weten Ik heb geen verstand van Cubase. Laat staan wat ik weet wat Cubase kan |
|
Probeer es je latency iets omhoog te zetten, naar 5 tot 8 MS... Daarmee valt nog prima 'live' te spelen, maar dan trekt je PC/soundcard het iets beter... Anders zou ik het ook niet weten! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mijn advies is om hem uit het raam te flikkeren, of op de website van de fabrikant te kijken. Dit slaat nergens op. |
|
ik heb sinds vorige week een andere monitor. mn oude was wat aan het verslijten (beeld leek steeds s smaller te worden) dus kwam mn pa aan met 2 andere monitoren van zn werk die weggedaan werden en het bij mn ouders thuis perfect deden. alleen het probleem was dat ze beiden op mijn pc een heel vaag beeld geven, totaal niet scherp. ik heb al van alles geprobeerd met instellingen maar het blijft zo vaag, net alsof je vlak voor de tv zit. wie kan mij helpen..? Je moeder. |
|
Videokaart misschien? Misschien dat een andere videokaart een optie is. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |