|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is TE ZIEK VOOR WOORDEN: www.animusic.com Die heren hebben een plugin voor 3d pakketten geschreven (Maya, 3d studio Max etc..) die MIDI-bestanden grafisch weer kan geven. Je ziet dus elk instrument zijn partij spelen, über heersch MIDI in, 3d film uit |
|
wtf is class? |
|
Ik dacht dat het iets met Java heeft te maken. Maar ik ben geen expert... helaas. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
.class weghalen en .mp3 er neer pompen al eens gedaan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ga voor: - cubase sx voor midi en audio - fruity loops (fl studio) voor drums en effects - cool edit pro voor nabewerking |
|
@spectre --> Precies... [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-09-2004 20:22] |
|
quote:, is het nou gelukt count? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hoe doe je dat in XP? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
poeh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik krijg dat rare Fruityloop drum verhaal niet naar m'n zin aan de praat. Zijn er nog degelijke alternatieven ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bestandje klikken, rechtermuisknop, naam wijzigen |
|
quote: Ik was al bang dat je dat ging zeggen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
simpel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vreesde al dat iemand dit ging voorstellen. In win98 werkt dit idd, maar met XP niet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Als je bedoelt dat de extensie niet wordt weergegeven, da's een instelling die je kan afzetten: Menu Tools (Extra) > Folder Options (Mapopties) > View (Weergave?) Deze optie uitvinken: Hide Extensions for Known Filetypes (bekende bestandstypen verbergen?) Als het echter dat niet is wat je bedoelt, dan moet het normaal gezien echt wel werken. |
|
quote: Hé, bedankt. Het werkt! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:dat is een tip, waarom dit ook weer aanstaat, windows Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vraagje voor de Cubase-techneuten; ik heb nu eindelijk door hoe ik de drums moet programmeren in cu-base. Maar nu komt het probleem; als ik mijn gitaar in mijn geluidskaart steek dan komt het signaal een halve seconde te laat aan....en dan speelt natuurlijk voor geen meter!!! weet iemand hoe ik dit kan fixen of ligt aan mijn geluidskaart? HELP!!! |
|
quote:Heb je je geluidskaart opnieuw geinstalleerd? |
|
quote: Dat effect heet "latency" en is de verwerkingstijd van analoog naar digitaal signaal. De AD-converter van je geluidskaart doet dit. Als je een oude geluidskaart hebt is dat waarschijnlijk het probleem. Misschien kan je wat winst halen door je ASIO/ ASIO2 driver te updaten. Zo niet is de enige oplossing een nieuwe geluidskaart kopen. |
|
quote: Shit daar was ik al bang voor... Mijn geluidskaart is nog niet echt oud (1/2 jaar), maar ook niet bijzonder...het is een standaard geluidskaart die ik bij mijn Dell-pc geleverd kreeg. Hoe doe ik dat eigenlijk "asio-driver updaten?" thanx for the help! |
|
quote: huh? wat is't probleem dan? FL heerscht! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Heeft iemand misschien een tip voor een "betaalbare" goede geluidskaart?!?! (zie bovenstaand verhaal) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |