|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
komt vanavond op de tv. 22.00 op net 5. zeer goede film dus als je hemnog niet hebt gezien, sla je slag! |
|
dank voor het zegge..ben benieuwd |
|
wel toffe film Suck my piss |
|
kheb em al gezien.. maar ik ga em mooi weer kijken want kheb nix te doen.. thanx! zeer goeie film. |
|
quote: hmmmz.. maar ik kijk em lekker toch ben er wel benieuwd naar... als ik al die verhalen er zo over hoor... |
|
quote: romper stomper is iets extremer dan ah-x Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Goed begin en midden,dat wel,maar ik heb me dood zitten ergeren aan het slot(ik geloof nl.niet dat je als een ander mens uit de bak komt).Véél te moraliserend en het Hollywood-gehalte droop er zo af... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
juistum. Hollywood |
|
dat soort films moeten niet door amerikanen gemaakt worden. hebben altijd een 'god bless america' gehalte. |
|
quote: Daar heb je wel gelijk in inderdaad.. maar voor een hollywood film is hij erg goed.. |
|
ik kan me eigenlijk alleen nog maar dat stukje met die stoeprand herinneren.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ai ja dat was echt ernstig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
stukje stoeprand klinkt heerlijk met DTS en de versterker op 10 whowwwwwwwwwww knackkkkkkkkkkkk |
|
eigenlijk hoort ie in dit topic thuis, http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2511&page=4 maar ik moet pleite dus dat mag een andere mod doen. |
|
----- Mogelijke spoiler ------- quote: Ja.. dat was inderdaad een knap staaltje filmwerk.. suggestief filmen heet dat, je ziet immers nauwelijks wat er gebeurt (na de close up zie je het echte gebeuren alleen van vrij grote afstand gefilmd), en de grootste shock is puur wat je DENKT dat er gebeurt.. . Nog een voorbeeld hiervan is The Texas Chainsaw Massacre.. op den duur een scene waarbij je steeds een kettingzaag op iemand lichaamsdelen af ziet komen, vervolgens een heleboel bloed ziet vliegen (zonder verder het lichaam te zien).. Hierdoor wordt de suggestie gewekt dat die gast kapot wordt gezaagt, maar het echte zaag-in-lichaam zie je nergens.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 30-03-2002 21:06] |
|
AH X voor het eerst op Lowlands gezien, heel de zaal stil.. was echt ongelooflijk! ik vind het een zeer boeiende film die nog een tijd door mijn hoofd bleef spoken nadat ik hem gezien had.. |
|
Ik vond hem toch weer ijzersterk. Wat moraliserend betreft, ik twijfel er aan. Waarom? omdat de film een zeer slecht einde had. Moet bij een moraliserende film geen "happy end" aamwezig zijn, nadat de slechterik zijn/haar lesje heeft geleerd? Voor amerikaanse begrippen is dit dan ook een erg extreme film. |
|
Je zegt het zelf al... 'voor amerikaanse begrippen'. Ik heb helemaal geen boodschap aan amerikaanse begrippen. Dus ja.... vanavond helaas geen Mulholland Drive gekeken (KUT) want HIJ DRAAIDE NIET MEER AAAARGHHH!!! |
|
ik vond het een grote teleurstelling typisch hollywood-drama met moraal en goed einde..ook n hoop overacting geef mij maar Mullholland Drive |
|
quote: Tis dat? iig, de film is wel lollig om te zien, maar de propaganda straalt er vanaf, en hij is zo vreselijk moraliserend.. niet verwonderlijk voor een holiewoet film 11.45: restate my assumptions |
|
Ik vind het ook een supersterke film |
|
Pariah |
|
A.H.X is wel een coole film maar Pariah is idd wel een stuk beter |
|
quote: en dat stukje is nou net het enige stukje wat ik heb gemist omdat ik mien klotehond uit moest laten !! hmpf zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik vond het een hele mooie film, en hele mooie beelden erin ensu. Ik wil em nog wellus zien hoor. zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |