IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : american history x... Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-03-2002 18:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

komt vanavond op de tv. 22.00 op net 5. zeer goede film dus als je hemnog niet hebt gezien, sla je slag!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 30-03-2002 18:45 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

dank voor het zegge..ben benieuwd


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-03-2002 18:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

wel toffe film


Suck my piss


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 30-03-2002 18:48 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

kheb em al gezien.. maar ik ga em mooi weer kijken want kheb nix te doen.. thanx!
zeer goeie film.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-03-2002 18:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Er is al een topic over 'films die binnenkort op tv / video / etc. komen' ,, maar omdat het hier om een zeer goede film gaat mag deze vast wel open blijven..

A.h. X is inderdaad subliem...

Wel zeer tragisch.. niet een film die je met een zak chips voor het uitgaan wilt gaan zien ofzo.

Andere aanraders voor mensen die deze film goed vinden:

- La Haine (de haat)
- Higher Learning (minder goed, maar heeft zijn momenten)

- Romper Stomper (nooit gezien zelf, maar schijnt ook goed te zijn)


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 30-03-2002 19:00 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 30 maart 2002 18:51 schreef Valorian666 het volgende:
Wel zeer tragisch.. niet een film die je met een zak chips voor het uitgaan wilt gaan zien ofzo.

hmmmz.. maar ik kijk em lekker toch ben er wel benieuwd naar... als ik al die verhalen er zo over hoor...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-03-2002 19:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 18:51 schreef Valorian666 het volgende:
Er is al een topic over 'films die binnenkort op tv / video / etc. komen' ,, maar omdat het hier om een zeer goede film gaat mag deze vast wel open blijven..

A.h. X is inderdaad subliem...

Wel zeer tragisch.. niet een film die je met een zak chips voor het uitgaan wilt gaan zien ofzo.

Andere aanraders voor mensen die deze film goed vinden:

- La Haine (de haat)
- Higher Learning (minder goed, maar heeft zijn momenten)

- Romper Stomper (nooit gezien zelf, maar schijnt ook goed te zijn)

romper stomper is iets extremer dan ah-x


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-03-2002 19:19 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Goed begin en midden,dat wel,maar ik heb me dood zitten ergeren aan het slot(ik geloof nl.niet dat je als een ander mens uit de bak komt).Véél te moraliserend en het Hollywood-gehalte droop er zo af...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-03-2002 19:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

juistum.

Hollywood


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2002 19:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat soort films moeten niet door amerikanen gemaakt worden.

hebben altijd een 'god bless america' gehalte.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-03-2002 19:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 19:19 schreef madeline usher het volgende:
Goed begin en midden,dat wel,maar ik heb me dood zitten ergeren aan het slot(ik geloof nl.niet dat je als een ander mens uit de bak komt).Véél te moraliserend en het Hollywood-gehalte droop er zo af...


Daar heb je wel gelijk in inderdaad.. maar voor een hollywood film is hij erg goed..


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-03-2002 19:31 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ik kan me eigenlijk alleen nog maar dat stukje met die stoeprand herinneren..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-03-2002 19:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 19:31 schreef Phaestus het volgende:
ik kan me eigenlijk alleen nog maar dat stukje met die stoeprand herinneren..

ai ja dat was echt ernstig


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 30-03-2002 20:13 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

stukje stoeprand klinkt heerlijk met DTS en de versterker op 10 whowwwwwwwwwww
knackkkkkkkkkkkk


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 30-03-2002 20:16 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

eigenlijk hoort ie in dit topic thuis,
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2511&page=4

maar ik moet pleite dus dat mag een andere mod doen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-03-2002 21:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

----- Mogelijke spoiler -------


quote:
Op 30 maart 2002 19:31 schreef Phaestus het volgende:
ik kan me eigenlijk alleen nog maar dat stukje met die stoeprand herinneren..


Ja.. dat was inderdaad een knap staaltje filmwerk.. suggestief filmen heet dat, je ziet immers nauwelijks wat er gebeurt (na de close up zie je het echte gebeuren alleen van vrij grote afstand gefilmd), en de grootste shock is puur wat je DENKT dat er gebeurt.. .
Nog een voorbeeld hiervan is The Texas Chainsaw Massacre.. op den duur een scene waarbij je steeds een kettingzaag op iemand lichaamsdelen af ziet komen, vervolgens een heleboel bloed ziet vliegen (zonder verder het lichaam te zien).. Hierdoor wordt de suggestie gewekt dat die gast kapot wordt gezaagt, maar het echte zaag-in-lichaam zie je nergens..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 30-03-2002 21:06]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-03-2002 21:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

AH X voor het eerst op Lowlands gezien, heel de zaal stil.. was echt ongelooflijk! ik vind het een zeer boeiende film die nog een tijd door mijn hoofd bleef spoken nadat ik hem gezien had..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-03-2002 0:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vond hem toch weer ijzersterk. Wat moraliserend betreft, ik twijfel er aan. Waarom? omdat de film een zeer slecht einde had. Moet bij een moraliserende film geen "happy end" aamwezig zijn, nadat de slechterik zijn/haar lesje heeft geleerd?

Voor amerikaanse begrippen is dit dan ook een erg extreme film.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-03-2002 0:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je zegt het zelf al... 'voor amerikaanse begrippen'. Ik heb helemaal geen boodschap aan amerikaanse begrippen. Dus ja....

vanavond helaas geen Mulholland Drive gekeken (KUT) want HIJ DRAAIDE NIET MEER

AAAARGHHH!!!


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 31-03-2002 0:43 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ik vond het een grote teleurstelling
typisch hollywood-drama met moraal en goed einde..ook n hoop overacting

geef mij maar Mullholland Drive


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 31-03-2002 11:49 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 31 maart 2002 0:24 schreef Dwaallicht het volgende:

vanavond helaas geen Mulholland Drive gekeken


Tis dat?

iig, de film is wel lollig om te zien, maar de propaganda straalt er vanaf, en hij is zo vreselijk moraliserend.. niet verwonderlijk voor een holiewoet film


11.45: restate my assumptions


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 31-03-2002 11:49 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik vind het ook een supersterke film


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-03-2002 12:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Pariah


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 31-03-2002 12:45 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

A.H.X is wel een coole film maar Pariah is idd wel een stuk beter


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-03-2002 13:46 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 19:31 schreef Phaestus het volgende:
ik kan me eigenlijk alleen nog maar dat stukje met die stoeprand herinneren..

en dat stukje is nou net het enige stukje wat ik heb gemist omdat ik mien klotehond uit moest laten !! hmpf


zo, dat was mijn beurt dan weer


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-03-2002 13:48 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ik vond het een hele mooie film, en hele mooie beelden erin ensu. Ik wil em nog wellus zien hoor.


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen