|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Pariah vind ik zo'n slechte film, ongeloofelijk. Zo'n slecht acteerwerk zie je niet vaak. Ik heb de film niet eens afgekeken. Heads I win, tails you lose |
|
quote: pffff... ZO goed is ie nou ook weer niet!!! dus gooi maar dicht! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Laat maar lekker open |
|
American History X, Idd voor Hollywoodse begrippen een goede film. Maar inderdaad niet helemaal, want het einde is idd weer een errug cliche. Derek heeft enorme problemen thuis. Ziet z'n familie 3 jaar niet, komt thuis en we hebben de perfecte familiesituatie, geloofwaardig, NOT Romper stomper ook gezien, ook goed, maar daar miste ik een beetje het informatieve en het doel wat ze nou wouden zeggen met die film. Het is alleen een verhaal, geen acvhterliggende gedachte. Pariah nog niet gezien, thx voor de tip! |
|
Ik heb gisteren alleen het laatste stuk gezien, maar ik vond het eigenlijk maar saai en snap niet dat ik het de vorige keer dat ik hem zag zo'n goede film vond.. maar misschien komt dat omdat ik eerst in een filmhuis naar Secy Beast heb gekeken.. Goede, komische film over een gepensioneerde gangster "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
American History X heeft ook een errug X-files-titel gehalte |
|
de titel gaat nergens over... maar wel een heersende film idd [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-04-2002 14:14] Je moeder. |
|
Ik vond het ook wel een goeie film. |
|
Ik vond het een gigantische kutfilm. Echt weer zo'n amerikaans slijmeinde. Het enige wat ik goed vond aan de film is de (niet-)chronologische lijn. |
|
quote: slijmeinde??? een kogel door je broertje zijn romp??? |
|
Waarschijnlijk vindt hij het te cliche. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Film was wel impressive ja... Idd iets om eens goed over verder te denken... |
|
skinheads heersen, maar dan wel op het doek, in het echt heersen ze iets minder Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |