|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Mindview 186 staat online: Daarin interviews met Mortification, Finntroll, Kruger, Story of The year, Insanity Reign Supreme & White Wizzard. www.mindview.be |
|
In Mindview 187 staan interviews met Dark Tranquillity, Lamb Of God, Borknager, Christophe Szpajdel, Charred Walls of The Damned en de mensen van Sea Sheppard. Check: www.mindview.be |
|
Mindview 188 staat online: interviews met At The Gates, Hed(pe), Wig Wam and more... check: www.mindview.be |
|
Deze week in Mindview digitaal 189 posteren we opnieuw een Belgische band op onze voorkant. Always Fallen bracht vorig jaar hun debuut uit en dus werd het tijd dat we hier aandacht aan besteden. Verderop in dit nummer hebben we aandacht voor Negura Bunget en Mortemia, blikken we terug op Ostendfest en duiken we de filmwereld in met vier nieuwe dvd’s. De gamers onder jullie maken we wegwijs in de games Bioshock 2, Dante’s Inferno en het langverwachte Final Fantasy XIII. Voldoende leesvoer dus om weer zeven dagen verder te kunnen. check it at: www.mindview.be |
|
Mindview 190 staat grotendeels in het teken van het PowerProgMetalFest in Bergen op 10 april. Naast een overzicht van de spelende bands trakteren we jullie op een uitgebreid interview met de afscheidsnemende Scorpions die hun West Europese afscheid beginnen in de Lotto Expo van Mons. Verder in deze uitgave hebben we aandacht voor Noctiferia, The Dillenger Escape Plan en Immolation. De mensen van After All laten jullie een blik werpen op de interne keuken tijdens hun korte Europese tour met Fear Factory. Je ziet, voldoende interessant materiaal om weer een week verder te kunnen. lees het allemaal op: www.mindview.be [Dit bericht is gewijzigd door mindviewchief op 22-03-2010 14:58] |
|
quote:Leuk man, een festivalnaam jatten.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Is jullie naam niet vastgelegd? Ik zou daar niet zo maar mee akkoord gaan .. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Het is geen officiele merknaam. Maar, we zijn al jaren een stichting en de naam is (mede door ProgPower USA) toch een wereldwijd begrip in dat wereldje. Niet erg netjes dus, en ronduit slecht als je je research niet doet als organisatie. Het is overigens niet de eerste keer dat iemand het probeert. Vaak is een mailtje genoeg om ze tot inkeer te laten komen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ja, weet ik.. maar zoals je ziet is de verwarring zo een feit. Al helemaal omdat men in hetzelfde muzikale vijvertje vist. Heb al op verschillende plekken (magazines, fora) gezien dat onze naam eraan geplakt wordt, zoals Mindview nu dus openlijk doet. Dit is journalistiek even niet zo sterk Peter.. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-03-2010 11:07] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Wist inderdaad niet of je van de echte naam wist, vandaar, verder geef ik je helemaal gelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, van het festival wisten we al maanden af. Hoewel niet handig, kunnen we weinig doen aan hun naamskeuze. Maar wordt onze naam wel rechtstreeks gebruikt zoals nu, steiger ik even www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En terecht, als je hard werkt voor je eigen ding is een naam niet zo maar wat. |
|
Van mij mag dit spam topic toch dicht, mindviewchief zit hier alleen maar om zijn eigen kutblaadje te promoten "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
+ 1 BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Achja, je hoeft het niet te lezen toch? Van mij part blijft hij lekker posten. Boeiender |
|
quote: Ik bepaal zelf of ik iets lees idd, maar als iemand alleen op ZM komt om dit te posten valt het imo onder spam. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Sja, dan kan je die Musketeers of Death Emillio ook wel weren, die spamt ook alleen maar zijn concertjes, of een Podium Hoogeveen, vind het niet echt storende spam allemaal, het is in het eigen topic, deze gast verdient er volgens mij geen geld mee, dus volgens mij moet het gewoon kunnen. Boeiender |
|
quote: Gooi dan gelijk even dat topic over die 'Paaspop" in Sjiwa dicht. Daar hoor ik namelijk niemand over. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Weet jij hoeveel festivals wel niet de naam Paaspop dragen? Of Opblaaspop (haha.. hoe komen ze erop!!) Maar goed, daarvan weet ik verder niks. Misschien heette het in Sjiwa al wel langer zo dan in Schijndel..of Den Hout..of Zieuwent..of.. Edit: ik heb er verder totaal geen moeite mee als mensen een forum alleen gebruiken om hun band, magazine of festival te promoten. Zolang er nuttige informatie gegeven wordt, prima. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-03-2010 13:37] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Kan ik begrijpen, maar dat heb je als mensen het zo gebruiken in hun festivalnaam, dan komt er verwarring. Ik heb daar verder ook niks mee te maken met die naam. ProgPower ken ik al jaren, vandaar dat ik waarschijnlijk zonder dat ik daar zelf ook maar heb bij stil heb gestaan dat automatisch in deze vorm geschreven heb. ProgPower is al een term die al jaren bestaat en PowerProg bekt niet direct natuurlijk dan. Waar mogelijk ga ik het direct aanpassen. Alvast mijn excuses. |
|
Geen probleem, netjes dat je zo reageert! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: logisch ook, ik heb onbewust een foutje gemaakt, niet met de bedoeling om iets verkeerd te doen, want de term Progpower gebruiken we ook in artikels en resencies..... dus sta je daar gewoon niet altijd bij stil dat er een festival is met die naam, als je aan een artikel bezig bent. |
|
quote:Waarom zou een topic daarover dichtgemikt moeten worden? Het is gewoon naar voor mensen/organisatoren als mensen misbruik maken van jouw goede naam waar je veel werk in hebt gestoken .. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |