IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mindview gaat digitaal Vorige pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 23-03-2010 15:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 22 March 2010 16:19 schreef mindviewchief het volgende:
logisch ook, ik heb onbewust een foutje gemaakt, niet met de bedoeling om iets verkeerd te doen, want de term Progpower gebruiken we ook in artikels en resencies..... dus sta je daar gewoon niet altijd bij stil dat er een festival is met die naam, als je aan een artikel bezig bent.
Blijft toch een vreemde gedachte, daar wij toch echt met die term gekomen zijn 12 jaar geleden (vind het overigens nog steeds als een wasmiddel klinken). Ik beschouw het maar als een compliment, dat je festivalnaam kennelijk een soort definitie voor een heel genre is geworden in bepaalde kringen..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 29-03-2010 11:08 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

Deze week in Mindview 191 starten we met twee nieuwe rubrieken. De etalage wordt een vaste wekelijkse rubriek waarin we elke keer een cd, dvd, film of iets dergelijks in de kijker zetten. Daarnaast krijgen jullie deze week deel 1 voorgeschoteld van de 100 opmerkelijkste ballads uit het metalwereldje. Natuurlijk is er o...ok ruimte voor een portie interviews. Deze week zijn Triptikon, Krokus, Herfst en Les Discrets aan de beurt. Tot slot stuurden we nog iemand naar Dusseldorf in Duitsland om aldaar getuige te zijn van het 2500° concert van Doro. En voor wie er vlug bij is, hebben we nog tickets voor Theory Of A Deadman (1/4 in antwerpen) en Scorpions (10/4 in Bergen).
check: www.mindview.be

mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 05-04-2010 11:41 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

In Mindview 192 hebben we ons vat Belgische metal weer flink opengetrokken met artikels over In-Quest, Welkin en Angeli Di Pietra. Uit het buitenland zijn deze week Unleashed aan de beurt samen met Kalmah, Masterplan en Melissa Auf Der Maur en voor de muzikanten onder ons hebben we een uitgebreid verslag van de Frankfurt Musikmesse. Volgens ons weer voldoende straffe verhalen om de komende dagen door te komen.
www.mindview.be

Daops
Usericon van Daops
Posted 08-09-2011 15:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

En het is voorbij.. RIP Mindview.

Vooral de papieren versie heb ik altijd graag gelezen. Respect voor Peter, Julia en consorten voor hun inzet al die tijd

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-09-2011 15:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Papier was idd erg goed te doen, digitaal was het verval... vooral de manier waarop.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Daops
Usericon van Daops
Posted 08-09-2011 15:52 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, het magazine als pdf uitbrengen was een miskleun. Ben eigenlijk sindsdien ook gestopt met lezen. Van Mindview that is..

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-09-2011 15:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Herkenbaar!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-09-2011 16:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Was het niet te vroeg overgestapt? Het las inderdaad behoorlijk kut op de pc en de papieren versie las ik altijd onderweg of op de wc, maar op tablet zou het toch moeten kunnen werken. Ook op de manier hoe je moest doorbladeren en zo. Helaas hebben de meeste mensen nog niet zo'n ding, begint nu wat aan te trekken lijkt het, ik zie ze steeds meer.

RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 08-09-2011 16:21 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Ik las het tijdschrift vroeger graag, maar had de behoefte niet om hem digitaal te bekijken. Ik heb het een paar keer gedaan en er daarna amper over nagedacht.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-09-2011 16:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2011 15:38 schreef Daops het volgende:
Vooral de papieren versie heb ik altijd graag gelezen.

+1.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com