|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
uum, hoeveel geld heb je? |
|
METALMARKET |
|
Als je er veel geld voor over hebt wil ik wel eens voor je kijken, meestal lukt het me wel alles te krijgen wat ik wil... Maar dat geld blijft een probleem! |
|
uh, ja dat geld. ik moet wel ff sparen. ik heb geinformeerd en het goedkoopste waarvoor ik een lp van Burzum tot nu toe heb gezien is 20 euro, en de gemiddelde prijs volgens iemand uit amerika ligt rond de 40 dollar tja, ik laat jullie wel weten waarneer ik voldoende geld heb om er een te kopen maar ik heb er rond de 25 a 30 euro voor over, maar dan wel de lp "burzum" . in ieder geval degene waar dat nummer WAR opstaat. [Dit bericht is gewijzigd door Burz op 22-08-2002 19:01] I was me but now he's gone |
|
Uhmm... Als je bijvoorbeeld Burzum of Aske wilt kopen zou ik toch zeker rekenen op 3 x 40 dollar... |
|
precies een makkelijk verkrijgbare LP gaat vaak weg voor zo'n 25 euro (Morbid Angel- Altars of Madness GoreVinyl) |
|
quote: Echt!? volgens mij zijn lp's niet zo duur, degene die ik heb tenminste niet. de meeste van mijn lp's liggen tussen de 10 en 20 euro. maar dat wordt dan sparen denk ik I was me but now he's gone |
|
""maar ik heb er rond de 25 a 30 euro voor over, maar dan wel de lp "burzum" . in ieder geval degene waar dat nummer WAR opstaat."" whahahahahaha... dat is toch wel een sterke grap... als je het origineel wil hebben zou ik toch maar snel een extra kranteronde nemen jongen... hahahahahahahaha btw: ik heb wel die burzum bootleg lp voor je in de aanbieding... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
pest dat knaapje niet zo vuig wat voor bootleg? |
|
quote: Idd... en dan moet je ook nog eens zorgen dat je je niet laat belazeren.. Er lopen ook lui rond die de 'original aske' lp verkopen, inclusief de zogenaamde Zippo die erbij zou hebben gezeten , voor ongeveer $300 ... |
|
die bootleg lp is "Ragnarok" met daarop de demo en 3 andere nummers (waaronder een nog nooit eerder uitgevracht nummer).. mochten mensen interesse hebben, mail me ff je trade lijst... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
10 euro is nog teveel voor zo'n kutLP 11.45: restate my assumptions |
|
quote: hm die ragnarok heb ik al op cd |
|
quote: das toch wel het minste nummer wat op die plaat staat. vind ik. maar ja das verder niet echt een bijdrage aan dit topic, dusss... deze reply IS er helemaal niet. hehheh + Oud Vuil. |
|
quote: Dan zal je wel niet al te beste LP's hebben. Want als je een stapeltje LP's hebt kan dat al op lopen tot honderden (1000-den!?) euros/dollars. Ik vraag me af welke LP's jij hebt... Kun je een indicatie geven!? Als je 'De Mysteriis Dom Sathanas' op Deatlike Silence hebt of 'Deathcrush' op Posercorpse dan betaal je daar ook een hoopje voor. En 'Battles In The North' al dan niet op clear vinyl. En ga zo maar door... |
|
als je nu naar de boudisque gaat kan je idd "nieuwe" albums voor die prijs kopen. Hij zal dus wel gewone, nieuwe lp bedoelen en denkt dat ze net als een cd, maar gedrukt blijven worden(niet dat dat gebeurt but you get my point right?) |
|
Yup! Maar het is ook zo bij o.a. Boudisque dat ze allemaal re-releases en her-persingen op vinyl verkopen. Heb je daar bijvoorbeeld 'Ablaze In The Northern Sky' van Darkthrone liggen voor twee tientjes, maar das een persing uit 2001! En zo is het met al die 'classics' zoals o.a. ook Maniac Butcher etc. |
|
of idd wel nieuwe persingen, ach als t knaapje daar blij mee is.... |
|
Ik weet ook wel dat lp's niet oneindig gedrukt worden, en ik zal ook best wel de lp's van nieuwe persing hebben. Maar het gaat me ook helemaal niet om nieuwe of oude persingen. Ik wil gewoon lp's luisteren. Dus het "knaapje" is ook wel blij met nieuwere persingen. I was me but now he's gone |
|
wat maakt het nu uit of je het origineel hebt of een repress uit 2001. die jongen wil gewoon zijn muziek op LP en die is toch gewoon hetzelfde... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Okee, voor jou en hem maakt het niet uit, voor mij wel. Ik wil niet afgescheept worden met een goedkope herpersing! En dat de muziek toch hetzelfde is is niet waar, vaak zijn ze ge-remastered of met ander artwork... En dat is goedkoop en erg zielig. |
|
quote: nou het maakt mij persoonlijk wel uit, maar de discussie gaat meer over welke persing uit 1938 hoeveel kost terwijl er alleen maar naar een Burzum LP gevraagd wordt. None of us are saints - Albert Fish |
|
En die vraag is beantwoord. Als ie geld heeft komt ie nogmaals posten... |
|
quote: Dan hoeft ie niet eens te posten.. gewoon via google vind je er al genoeg.. De desbetreffende Burzum lp, in originele persing, is zo'n cult-collectors item geworden dat mensen hem voor te idiote bedragen verkopen, mensen die het niet meer om het traden of collecten van rare items gaat, maar puur om winst.. jammer.. zeg maar de ebay-generatie (overigens hetzelfde met de deathcrush-posercorpse en de originele darkthrones) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-08-2002 11:30] |
|
Ja, heel jammer. Ik bezit (nog) geen Burzum LP's. Maar mijn 'Deathcrush' picture disc op Posercorpse heb ik ook op eBay gekocht voor 19 euro (nette prijs voor zo'n plaat). En mijn 'Ablaze In The Northern Sky' en 'Mysteriis Dom Sathanas' (Deathlike Silence) heb ik beide gewoon gekregen van mensen die hem niet meer draaiden! Owh... Burz, als je nog interesse hebt in Mayhem LP's, er komt binnenkort een Mayhem LP box uit met de 4 LP's erin: 'Deathcrush', 'Mysteriis Dom Sathanas', 'Wolfs Lair Abyss' en 'The Grand Declaration Of War' + een bonus 7" EP met 2 niet uitgebrachte nummer uit de DMDS-periode. Te koop voor 45/50 Euro bij Season Of Mist: www.season-of-mist.com (dacht ik!). |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |