|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja ik zal wel ff kijken, volgens mij is diezelfde box ook verkrijgbaar bij large, uiteraard voor de dubbele prijs maar nog bedankt allemaal voor de info I was me but now he's gone |
|
Als je bij Season Of Mist nu besteld heb je hem voor 45 Euro, vind ik wel een mooi prijsje! En volgens mij was het toch een Zippo hoor |
|
is dat seasons of mist een postordebedrijf? en zoja, in Nederland of omstreken, heb geen zin om dingen uit amerika te halen haha, die zippo is zeker om die gast zn voorbeeld te volgen en zelf ook kerken in de fik te steken arson-propaganda [Dit bericht is gewijzigd door Burz op 23-08-2002 19:25] I was me but now he's gone |
|
OFFTOPIC: Hey Inside-Lie: zou jij eens kunnen rondkijken in je traderskringen of er IEMAND is die toevallig hetvolgende in de aanbieding heeft: MORTEM (nor) - SLOW DEATH 7" EP , Putrifaction records (fra), limited tot 1100. Ik ben vooral geinteresseerd in het origineel, maar ook heel erg in een cd-r of mp3's hiervan... |
|
Burz: Waarom kijk je zelf niet effe op die Season Of Mist site? Het is Noors en de schippingskosten zijn 4,50 dus das allemaal beste te doen! Ik wil wel even neuzen naar Mortem hoor! |
|
quote: Euh? Noors? Volgens mij zitten ze nog steeds in frankrijk hoor... Zenial |
|
Oops My bad! |
|
quote: Gaaf! Ik ben al lang op zoek.. heb hem alleen ooit op een beurs gezien voor idioot veel euro's, en heb via wat traders de scans van de hoezen gekregen. Helaas wilde geen van hen hem kwijt, en hadden ze niet de mogelijkheid om hem op te nemen naar mp3/wav.. Anyway, ik hoor het wel! |
|
Hey Valorian666 trade jij ook wel eens? [naam verkeerd geschreven ] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 25-08-2002 20:58] |
|
hé, die heruitgave LPs van Burzum, hoeveel kosten die normaal? mijn platenboer vraagt nogal veel denkk :p |
|
quote: http://www.google.com Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Bij Displeased tussen de 16 en 19 euros. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja. En dat zijn heel redelijke prijzen. Ik heb vandaag Det Som Engang Var en Hvis Lyset Tar Oss binnengekregen. Zien er goed uit! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ben benieuwd, heb de eerste 4 re-releases besteld afgelopen week. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wel enigzins vreemd dat die eerste wél in het bezit is van een binnensleeve, en de tweede niet. Je zou toch denken dat ze bij het samenstellen van zo'n re-release consequent zouden zijn. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Zijn ze misschien vergeten. Ik heb dat met "Isa" van Enslaved. Daar hoort ook een innersleeve bij te zitten maar die heb ik niet bijgeleverd gekregen, ondanks dat de plaat gesealed was. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tsja...dat geld blijft een probleem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hoezo? I-L had geld zat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |