|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's zegmaar een toevoeging van Eindhoven metal meeting Eindhoven Metal Meeting Satyricon (NO) + Nile (VS) + Thyrfing (SWE) + Entombed (SWE) + Impaled Nazarene (FIN) + Merauder (VS) + Shining (SW) + Devious (NL) + Deströyer 666 (AUS) + Grave (SWE) + Equilibrium (GER) + Negura Bunget (RO) + Krisiun (BRA) + Serpent Cult (BEL) |
|
Goedmakertje voor het last minute afhaken op de AMM 2007 dan.. |
|
quote: Ik denk niet dat Frost destijds expres uitgegleden was bij het skieën of schaatsen, noch dat dit gepland is (gewoon een ongeluk wat kan gebeuren). Feit is dat drummen met een voet in het gips erg lastig is... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hehe ja, maar had dit topic aangemaakt omdat de tour afgetrapt wordt in Antwerpen Faustian Spirit of the Earth |
|
Vet! |
|
quote: signature |
|
Holy crap, Satyricon + Shining (!) + Negura Bunget (!!) + Dark Fortress (!!!) Eindhoven, here we come! |
|
Waarschijnlijk geen Dark Fortress in Eindhoven |
|
Waarom nou weer in Eindhoven Ik wil heeheeen! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: jij hebt een straatverbod voor eindhoven? |
|
quote:Nou dan ga ik niet.. |
|
quote: Tuurlijk niet. Ik woon alleen in de kop van Noord Holland in een klein klote dorpje en ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus ik kan wel heen, maar moet dan haast onmiddelijk weer terug. Beetje zonde. Eens kijken of er wat geregeld kan worden. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
oei... goeie line-up... hoop er bij te zijn. Hoop ook dat Shining er bij is, en niet op het laatst afzeggen, zoals de eerder geplande tour I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Bij deze geregeld meid Je bent welkom in m'n "Paleisje" en je vriend ook! |
|
Wheee! U zijt gezegend Vrouwe! [Edit: mochten jij (en Chris) eens naar een concert in Heerhugowaard of Amsterdam willen zijn jullie hier uiteraard ook welkom [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 28-08-2009 15:51] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Geen enkel probleem. En dat zou natuurlijk ook altijd mooi zijn Nu zit m'n hotelletje dan wel zo'n beetje vol. Met een Raymond op de bank, jullie 2tjes op mijn prachtige reserve matras en hoogstwaarschijnlijk een Chris. Gaat gezellig worden! Verder: HEEL gave line-up, nu al zin in |
|
In de agenda gezet. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Visa aanvragen, inentingen regelen en al mijn voerbalkennis tijdelijk overboord gooien. Ik lees net dat ik naar Eindhoven MOET. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ach joh ik ga ook hierheen. Ik kom uit Grunn. Gewoon doen. Ik gaat ook een slaapplekkie zoeken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Als je slaapplek nodig hebt, laat maar weten, ik heb plek, en moet toch rijden die avond, dus vervoer heb ik ook voor je. |
|
quote: Thanks, maar er wonen best wat vrienden van me in Eindhoven. Denk dat het vast gaat lukken. Wordt gaaf On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mmm, balen. Dan wordt het denk ik Antwerpen. |
|
Ticketje voor Antwerpen is binnen Faustian Spirit of the Earth |
|
Vreemde combinatie. NB is geen NB meer en Satyricon heeft al jaren geen relevante plaat meer gemaakt. Dark Fortress is een beetje de "Mystic Circle" van nu. Shining natuurlijk erg gaaf maar daar hebben we het Ashes to Ashes festival voor. |
|
quote:Wat probeer je nu duidelijk te maken? Is het niet "tr00 blekc" genoeg allemaal? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |